hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skogshorn rideleir
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Skogshorn rideleir
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Joker

Skrevet - 26/02/2006 :  02:06:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey

At jeg og to andre skal kansje på Skogshorn rideleir.
Grunnen til det er hovedsakli at de fleste hestene som går i rideskolen her, kommer fra Skogshorn.
Så..Jaja, for å gjøre all forklaring kort, vil ska alså ganske sikkert dit
Hehe

Jeg lurte alså på om noen har vært? Som kan fortelle hvordan det er der.
Bye bye

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2006 :  12:29:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har vært på Skogshorn 2 ganger (2003 og 2004). Jeg må bare få si at jeg storkoste meg! (Nå forteller jeg fra da JEG var der, det kan jo hende noe jeg forteller er forandret siden jeg var der sist sommeren 2004.) De har hester for "alle og enhver" - det går mest i fjordinger, kaldblods, nordlandshest og blandingsraser, men innimellom kommer det noen ponnier, arabere og varmblodshester. Man får ridd MYE på Skogshorn! En gang på banen og en gang på tur hver dag, og da rir man mer enn en time om gangen. Helt fantastisk turterreng - man får trave og galoppere, og hestene elsker det! Man rir sprang to ganger i løpet av uken, og nest siste dagen er det sprangstevne. Man blir delt inn i 4 ridegrupper på ca. 7 elever. Hver gruppe har 1 ridelærer og 1 hjelpeleder. Det er flinke og engasjerende instruktører, og du får mye god oppfølging! Hestene står ute på 2 GIGANTISKE beiter - det virket som om de stortrivdes, og de har mye plass å boltre seg på! Når det er stell og påsaling står man på "vollen", der alle hestene har en fast plass der de står bundet mens du steller den. Deltakerne bor i 2 hytter, som er utrolig koselige med alle fasiliteter. Det er bad med toalett, dusj og badstue, 2- og 4-mannsrom, kjøkken, stue m/ TV osv osv. Man spiser oppe i lederhytta - der er det kjempekoselig, alle sitter og spiser rundt et langbord. Det er 3 måltider om dagen. Kjempegod, hjemmelaget mat! En dag kan man velge mellom voltige/gymkhana eller langtur med overnatting. Begge deler er utrolig morsomt! Torsdagen drar man til Tropicana Badeland i Gol, det er skikkelig deilig etter all ridingen! Jeg vil absolutt anbefale deg å dra dit med mindre du rir 130 sprang og MA dressur - dette er en leir som passer for alle!
"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 05/03/2006 :  15:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
skogshorn har jeg vært på noen ganger :) Kjempe snille folk og hester!

Kan bare anbefalle plassen!

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.