hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommer igjen 06. Stall-k?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Sommer igjen 06. Stall-k?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

saraogahmed

» VIP

Skrevet - 25/01/2006 :  17:37:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heij. Nå er det jo (snart) sommer igjen, og det er tid for rideleir.
I år har jg meldt m på Stall-k.. Var der i fjor..
Nå er jeg 13år, og syns det er gøy m hest..
Men er Rideleir litt "barnslig" for oss som er tenåringer. Jeg mener ikk det, men har hørt det mange ganger før.. Stall-k var morsomt i fjor, men tror dere jg har bytta mening nå??
Er sånn midt i mellom Rideskole og Forrytter tiden. Ønsker å bli forrytter men driver m mye annet.. Syns det er litt kjedelig på rideskolen nå
. Håper rideleiren vil gi m ny "motivasjon" til å fortsette..
I hope
Har dere vært der før? Hvor gamle var dere?
Håper på noen tips

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  20:56:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg var på rideleir sommeren jeg ble 17. Ingen problemer med det. En 13-åring er jo ingen gammel tenåring heller da ;-) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  22:37:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Trodde 13 var den alderen det var kult å dra på rideleir jeg. Jeg var også på rideleir da jeg var 17, trivdes godt jeg. Tror du vil treffe mange nye venner du kan ha det hyggelig med på rideleieren, gled deg du :) Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 26/01/2006 :  00:21:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei asso ej syns sofall d va kjempekjekt på rideleir i fjor:D å ej ska i år mæ;) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  09:38:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Bokmål eller nynorsk er en fin ting Tonje. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  16:19:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg var på Rideleir da jeg var 13, og trivdes kjempebra :) Hvis du syns at Stall-K har mange unge ryttere på rideleirene, så er det jo mange steder som setter aldersgrenser på forskjellige uker, hvor man må være minst 12 år osv.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

saraogahmed

» VIP

Skrevet - 26/01/2006 :  19:03:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tuuusen Takk! Jeg Gleder m hvert fall nå
Fant ut at ei venninne av m skl dit samme uke, så håper det blir morsomt
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  20:54:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
På grorud gård har de egen fjortissleir:) og voksen leir...man er ALDRI for gammal til å dra på rideleir...mulig det er mer stas når man er ung da:P veit ikke jeg

Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 01/02/2006 :  17:18:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann :)

i 2002 jobbet jeg som instruktør på stall k og syns det var kjempegøy. Jeg la merke til at det var ryttere i alle aldre, og som regel ble de eldre satt på de litt mer krevende timene. de yngste jeg hadde på time var ca 11-12 år og den eldste var like gammel som jeg, altså 22 :) så tror nok du kan vente noen år med å bekymre deg for alder, det viktigste er jo å ha det gøy uansett hvor du skal
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway

Skrevet - 02/02/2006 :  12:01:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
mange rideleirer er jo lagt tilrette for nettopp 12-13-14 åringer, så barnslig får det vel aldri blitt, eller noen kanskje!?

Hest er livet, og jeg digger det!! Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  11:06:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Så lenge man har noen på samme alder spiller det liten rolle om det er mange yngre enn deg der. Var på StallK når jeg var 17 og hadde det kjempegøy sammen med de5 andre som var litt oppi åra=)

Ei venninne av meg var på rideleir ifjor...og hun er 27!

Det er alltid gøy å være med venner og hester og bare drive med det en uke i sommersol og sene kvelder fylt av latter...Du blir aldri for gammel for det! Jeg lover deg at du får det kjempegøy!

Ellbell&Thirla

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.