hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hestebutikker vi ikke kan leve uten!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hestebutikker vi ikke kan leve uten!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  21:27:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei

hvilken hestebutikk har kan du anbefale?
vil gjerne høre om alle hestebutikker som du har vært innom både gode og dårlige pluss hvilke varer du kjøpe og hva du likte med varene eller ikke likte!

jeg liker steinseth hest og hund as og har vært fast kunde der i 10år pluss at jeg har jobbet der nå i snart et år

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  22:37:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig begeistret for hestesport centeret på jarlsber. Det eneste minus er at det tar lang tid når du først må bestille varer fra grossist...

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  22:40:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med Ekeberg hesteutstyr i Sarpsborg. :) Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  00:03:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg holder meg til Skoies fra nå av.. Absolutt de beste! Skoies holder til på Sørlandets Travpark, Kristiansand.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  09:10:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Horze. :-) Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  09:14:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Selabua i Trondheim.
Og så klart børjes.tingsryd.se, svensk nettbutikk med vanvittig lave priser..

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 26/07/2005 :  10:08:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er superfornøyd med butikken til Jon Eggen, Stall Grenaker i Bardu. Desverre har han ikke nettbutikk, men skaffer så og si alt man vil ha. Har en enorm butikk, så det meste har han på lager også. Topp service og veldig rimelige priser! Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  11:32:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg er stor fan av Kjepphesten i Larvik. Fantastisk service, godt utvalg og folk som virkelig hjelper deg uten å prøve å selge deg allverdens utstyr..

På nettfronten må jeg si at jeg også har falt for Skoies. Horze er også en favoritt.. Var litt skeptisk til nettbutikker før, men nå må jeg si jeg synes det er genialt :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  18:43:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Skoies (nettbutikken), skal jeg i vanlig butikk blir det helst H-sport i Trondheim (som vanligvis alltid er mye billigere enn Selabua;))
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  22:26:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg liker Løwenborg da..Men kjipt å være der når men er blakk;)

Jeg likte også den butikken de hadde i Ålesund før, Madsens, men tror den er nedlagt nå...

I Bergen har jeg vært på Ess noen ganger, men det har blitt en stund siden nå.

Her har vi Holmøyane seletøy, som til tross for snodig bemanning (hihi), kan man få tak i noen "gullfunn" hvis man er heldig. Og Felleskjøpet, faktisk blitt veldig bra nå som de har begynt å ta inn hesteutstyr.
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  23:07:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
snodig bemanning?

tiih

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  23:10:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hehe.. Ja, de har vært på Etnemarknaden om somrene av og til med hesteutstyret sitt.. Kan gjerne si meg enig at det er en litt snodig bemanning å finne der ja ;) hehe..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/07/2005 :  00:00:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
har egentlig ikke noen yndlinger. Handler der det passer meg best

Christine26; Du som handler på selabua, hva synes du er best av selabua og H-sport? Har aldri vært på selabua, så jeg skulle vist om jeg skal dra på selabua eller H-sport når jeg skal kjøpe meg mye ridesko:)

Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  01:02:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Bedre utvalg av ride- og rytterutstyr ihvertfall på Selaua. Men H-sport er mye billigere!!
har opplevd at samme ting og merkevare kostet 250 kr mer på selabua. Og da var det ikke på salg på H-sport.

Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  13:39:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Har bare kjøpt på nett, fra Skoies, men der var servicen sinnsykt god, og deffor har jeg den som favoritt;)
-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  18:59:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ingen favoritt, handler der de har hva jeg trenger. Ser alltid først på Stall Frisk Hesteutstyr som er vår lokale butikk, deretter kikker jeg innom på Horze, Skoies og Hestesport Centeret på nettet, som jeg alle tre har handlet mye hos.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.