hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hestebutikker vi ikke kan leve uten!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 hestebutikker vi ikke kan leve uten!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  21:15:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
har noen vært på cavalli i asker?

de er desverre stengt i juli men!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

LivM

Skrevet - 28/07/2005 :  21:43:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp funnet meg en ny favoritt butikk, Fossum! Handlet sal der og en gjord. Er kjempe fornøyd med servicen der og produktene. Kanskje ikke det billigste du får tak i men veldig bra:)

Ellers har jeg handlet endel på Melhus Hest og H-sport. Melhus hest er veldig grei og handle hos, fått mye hjelp der. Og H-Sport er også ok. Ligger under i pris til Selabua. H-sport har vel mest trav, mens etter som jeg har skjønt det, Selabua satser på ryttersporten.

Har også handlet til Skoies, og er fornøyd med servicen og varene. Måtte bytte en gjord og det var helt greit.
Har også handlet på Hööks. En gang pr post, aldri igjen! Syns det er greit og dra i bytikken og se varene før man kjøper. Da kun "billig" saker hos de.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  22:03:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Racing Hesteutstyr på Sandnes er vel den butikken jeg handler mest hos. Der kjøpte jeg mitt første rideutstyr når jeg begynte å ri for sånn 10 år siden og handler der ennå.
Gå til toppen av siden

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 22/08/2005 :  00:18:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg digger www.lillestromhestoghund.no de kunne hatt litt mer utvalg, men de har uslåelige priser på b.l.a rambodekken og equalityline(glen gordon) lær...så har de en super kundeservice!
horze er jo billig, men heller kvalitet foran pris... løwenborg er også kjekk...
og ekeberg...

jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  08:25:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hestesport-centeret.no/

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Crianza

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  10:38:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lillestrøm Hest og Hund har jeg vært veldig fornøyd med p.g.a. utvalg og service, både på nett og i butikken. Skoies er superraske - har bare handlet på nett, men er mer enn fornøyd.

De siste to nettkjøpene mine har jeg gjort på Tika (Danmark), også upåklagelig service - rimelig og de fører kvalitetsvarer i tilegg til mer rimelig utstyr. Så pr i dag er Tika den butikken jeg "ikke kan leve uten"
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  11:23:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg handler på racing i sandnes, men synes egentlig de har litt lite utvalg...ellers bestiller jeg fra borjes, er veldig fornøyd med det jeg har fått derfra, og det tok bare 8 dager fra jeg bestilte til jeg fikk varene... Gå til toppen av siden

soli robin

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  17:29:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har handla på både Hööks, min hestebutkk, skoies og horze. Liker bandasjene best på horze. Og de andre er egentlig veldig bra på alle måter. Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  19:20:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg klarer meg ikke uten butikken til salmaker Jenny Vangen på Orkdal Travpark:)
Godt utvalg, kan få brodert på dekkener og liknende, god service og ok priser! Dessuten kan hun spesiallage utstyr, fikse på utstyr som har gått i stykker osv. MEGET flink dame!

Ellers så er selabua i Trondheim fin, en smule dyrt der men greit utvalg.
H-sport på Leangen er ok, greie priser og god service men litt dårlig utvalg..

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  19:42:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er stor fan av Kjepphesten i Larvik. Fantastisk service, godt utvalg og folk som virkelig hjelper deg uten å prøve å selge deg allverdens utstyr..

Er også veldig fornøyd med dem. God service, godt utvalg og hyggelig og hjelpsom betjening.

Ellers liker jeg Løwenborg, Horze og Lillestrøm Hest og Hund, alt etter som hva jeg skal ha...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  00:06:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg klarer vel strengt tatt å leve uten de fleste hestebutikker, men har en klar favoritt:
Alvøen Ridebutikk
Basert på utvalg, priser, service og flott og meget tiltalende interiør.

For de som ønsker seg en liten smakebit av det sinnsyke utvalget, kan jeg si at nettbutikken åpnes om veldig kort tid, så følg med. Kort tid betyr da få dager..

Jeg vil tørre å påstå at dette antagelig er Norges flotteste butikk. Jeg har vært i en god del butikker, og dette er min favoritt. Snakket senest i går med en selger for en av Norges største utstyrsgrossister, og han var faktisk også enig med meg der. Antar at han har vært innom de fleste av butikkene her til lands.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 24/08/2005 :  13:15:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
De hestebutikkene jeg liker best er Lillestrøm hest og hund og Pet mix (minhestebutikk.no). På nett er skoies også veldig bra. det går fort og kundebehandlingen er bra.
Horze er greit når jeg ikke har så mye penger, mens Høøks er helt greit selv om de kan ha litt dårlig kundebehandling og ofte litt dårlig kvalitet.
Har også bestilt fra Børjes i Sverige og Stald Direkt i Danmark og ble fornøyd der også. My One på Nordby ved Svinesund er også ganske bra!

Men Lillestrøm hest og hund har bra service og ganske mye utvalg i den "lille" butikken. Og har de ikke det du trenger, så kan de som regel bestille det fra leverandørene sine. Og de kommer til stallen din for å tilpasse sal!:D Jeg liker best de små butikkene i steden for kjedene.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  13:27:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Racing Hesteutstyr på Sandnes er vel den butikken jeg handler mest hos. Der kjøpte jeg mitt første rideutstyr når jeg begynte å ri for sånn 10 år siden og handler der ennå.

Opprinnelig postet av MissEva

Jeg har også handlet en del der tidligere, men syntes det er så dyrt der?
Jeg bor slik til nå at det er nesten like langt til Racing som til Trædal, så nå samler jeg heller opp litt og tar turen bort til Trædal og shopper :o)
Bortsett fra skoene da, når de trengs så stikker jeg innom Racing eller travbanen ( er oftere den veien enn andre veien pga veterinærbesøk og Kvadrat da ).

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  14:39:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg klarer vel strengt tatt å leve uten de fleste hestebutikker, men har en klar favoritt:
Alvøen Ridebutikk
Basert på utvalg, priser, service og flott og meget tiltalende interiør.
Opprinnelig postet av spoff

Ohoi.. Sjekket ut 360 graders visningen der og fikk lyst til å hoppe inn og ta en titt. Utrolig stilig butikk. Gleder meg til nettbutikken åpner. Hvordan er prisnivået?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  17:56:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ohoi.. Sjekket ut 360 graders visningen der og fikk lyst til å hoppe inn og ta en titt. Utrolig stilig butikk. Gleder meg til nettbutikken åpner. Hvordan er prisnivået?

Opprinnelig postet av Christine26

Bra prisnivå. Han benytter så mange leverandører at han klarer å få litt oversikt over hvor han kan få ting billigst inn (selv om butikken er nyoppstartet har han som eier vært i hesteutstyrsbransjen før, og kan handle hesteutstyr og har mange kontakter). Det er endel av varene som derfor er langt under veiledende priser i forhold til tilsvarende varer som andre butikker gjerne bestiller inn via norske grossister. Dette gir typisk også bedre utsalgspriser. Et eksempel er Pessoa Travel Boots (transportbeskyttere). Alvøen ridebutikk tar 750kr for disse. MinHestebutikk.no tar 800kr for disse. Antagelig fordi sistnevnte butikk tar de inn hos Eldonor. Stortsett er prisen samme som hos de andre, eller billigere. Til gjengjeld har du et utvalg du ikke finner andre steder.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.