hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alltid hjelm??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Alltid hjelm??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  12:09:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jeg lurer bruker dere alltid hjelm når dere rir..?

Selv gjør jeg det ( ikke når jeg bader m hest men ellers)

Ina og Løkken<3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  12:14:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja jeg bruker alltid hjelm når jeg rir. Har vært med på en god del stygge ulykker der rytter ikke har brukt hjelm, så jeg har vel egentlig lært av andres feil..
Bruker i tillegg alltid sikkerhetsvest når jeg rir, uansett om det er skritteturere eller treninger :o) Er blitt like avhengig av vesten som hjelmen jeg :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  12:22:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Alltid. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  12:35:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bruker alltid hjelm når jeg rir. Og er blitt flinkere å bruke sikkerhetsvesten (målet er jo å bruke den hver gang).
Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/07/2005 :  13:02:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker altid hjelm. Kanskje noen ganger hoppa går og beiter på plena og jeg kaster meg oppå. Også brukte jeg ikke hjelm på Konfirmasjonsbilde. Kystdrakten og ridehjelm, nei takk!

Men altid ellers;D

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  13:19:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja,alltid.....

Hadde ikke vært her i dag hvis jeg ikke hadde brukt hjelm...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  13:30:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Ja,hjelmen er en like stor selvfølge for meg som tøyler og alt annet utstyr! Hadde følt meg NAKEN uten! Var dårlig på å bruke hjelm som"fjortis"men etter noen stygge fall så lærte jeg hvor livsviktig den er!
Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  13:35:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Hjelmen er som regel med, men ikke alltid...
Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 14/07/2005 :  13:42:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg rir bruker jeg alltid hjelm. Når jeg kjører bruker jeg somregel alltid hjelm.
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 14/07/2005 :  14:13:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Alltid.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  15:35:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Alltid hjelm ja...

Vi sitter faktisk på levende vesener, og en kan ikke forutse alle reaksjoner - samme hvor snill hesten er. Ingen hjelm - ingen riding...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  15:44:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker alltid hjelm bortsett fra når jeg rir inn fra beitet...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  17:16:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har aldri ridd uten hjelm og kommer aldri til å gjøre det heller. Skjønner ikke hva som er så tøft med å ri uten hjelm? Det blir litt det samme som å kjøre bil uten bilbelte. 5 sekunder fra eller til (den tiden det tar å ta på beltet/hjelmen) handler om liv eller død hvis ulykken er ute. Så enkelt er det.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  17:54:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Akkurat sånn tenker jeg også d Christine26.. Føler meg også litt "naken" uten sikkerhetsvesten..
Sånn har det blitt siden jeg nesten alle gangene i 2 år har ridd m sikkerhetsvest.. Med unntakk av en skrittetur og badetur

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  18:47:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Rir alltid med hjelm. Vest bruker jeg alltid på tur og i sprang, men ikke i dressur. Mitt inntrykk er at i Norge er det mer ut å ri uten hjelm, enn med?? Jeg ser ihvertfall på det som litt...kanskje ikke akkurat sært, men litt sann..."okeei..." å ri uten? Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  19:10:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Bruker alltid hjelm.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.