hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Feirer DU bursdagen til hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Feirer DU bursdagen til hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 12/07/2005 :  00:30:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Feirer DU bursdagen til hesten/hestene dine?
Om ja, så hvordan? gir du hesten din en gave, lar den få fri, lage noe ekstra godt spiselig til hesten?

Feirer du jul med hesten og kanskje? juletre inne i stallen eller advendskalender?

Artig og høre! Hørt om flere som har hatt storstilt kalas, bløtkake, og andre sorter for feiringer!

Feirer selv ikke noe bursdag eller jul.. Av og til i spesielle anledninger kan jeg lage noe extra godt til henne..




Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 12/07/2005 :  01:17:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hesten pleier som regel å få grøt på julaften. Og på bursdagen kan den få en ekstra godbit :)
Tror faktisk hestene setter pris på litt ekstra kos/godis av og til uten å måtte "jobbe" for det .
Men vi er litt rar vi mennesker, hesten bryr seg sikker såå mye om at det er jul eller bursdag ;)

Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 12/07/2005 :  10:07:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. Pleide å feire dem før, men nå blir det litt mye styr ;) Tror ikke hestene mine merket så mye forskjell på en bursdag og en vanlig dag, bortsett fra litt ekstra god mat og gaver!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54


Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway
Innlegg: 1671

Skrevet - 12/07/2005 :  13:09:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter får en ekstra godbit på bursdagen sin, men ble trent som vanlig. Har ikke vært sammen med henne julaften på flere år, siden hun blir igjen i Trondheim sammen med forrytteren sin mens jeg er hjemme på juleferie. Brukte alltid å ri en tur på julaften tidligere, var i stallen hele dagen slik at dagen gikk fortere;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway
Innlegg: 1273

Skrevet - 12/07/2005 :  17:25:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Klart vi feirer bursdag :) Men igrunnen ikke noe mer enn at de får litt ekstra god mat og stell...
Julaften jobber jeg (nesten alltid iallefall), så da blir det ikke mye greier. Mens de andre helligdagene kommer jeg nok til å bruke flittig i stallen...*håpe på godvær*

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway
Innlegg: 199

Skrevet - 13/07/2005 :  00:22:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
På julaften blir det gjerne litt ekstra kos og kansje en godbit i kraftfôrkrybba =)

Hesten min blir faktisk 2 år imorgen(egentlig idag, siden klokka er over midnatt =P)
Så jeg kommer vel til å ta meg en tur utover til beitet ;)

Alle hester fyller jo offisielt år 1 januar, så kansje man kan ta en "fellesfeiring" for alle hestene i stallen?

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 14/07/2005 :  13:47:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
SøbergPrinsen: Du må gratulere han så mye, fra ei søt hoppa fra trøndelag! hehe




Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 14/07/2005 :  20:31:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Feirer aldri bursdagen til hesten min, eller til tidligere hester. Faktisk sjelden jeg husker den før et par dager etter.... Jul derimot pleier den å få litt ekstra.
Gå til toppen av siden

- Mari -

Norway
Innlegg: 6

Skrevet - 14/07/2005 :  22:11:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har foreløpig bare hatt en jul og en bursdag men ponnien min enda, men håper på mange, mange fler.
Husker ikke hvordan det var til jul, men regner med at det ble gulrøtter og en fin tur i snøen.
På bursdagen fikk han gulrøtter, leietur og masse, masse kos. :)
Gå til toppen av siden

Liany_Of_The_Horses

» VIP

Innlegg: 29

Skrevet - 21/07/2005 :  19:47:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg pleier alltid å henge opp et lite lite juletre i boksen til hesten min dagen før jul, det er gode greier det, da leker han med treet, biter i det og tar det rundt på tur i boksen.Hver dag er det en eller annen plass i boksen så henger jeg det opp igjen.Det gjør jeg helt til 3dager etter jul.Og på Haloween har jeg alltid fest, da har jeg gresskar ved døra, så da gir jeg all "inmaten" til hesten.Vet ikke når bursdagen til hesten min er, men hadde jeg visst det ville hun nok fått egen kake, sånn som jeg skjemmer henne bort! Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway
Innlegg: 580

Skrevet - 29/07/2005 :  14:27:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
bursdager blir feiret jahjul og påske ogsåog må heller ikke glemme nyttårsaften,pleier alltid å ha med meg Brun når eg går nyttårsbukk-han får noen epler/gullrøtter og skalker av fokl mens eg får snop(han pleier å få snop i posen han også men da bytter vi så han får frukten og eg snopet)...på bursdagen får han å pacific alltid litt godis,og en badetur om det er varmt nok,på julaften e d godis og rir alltid på tur-tidsfordriv t julenissen kommer


www.karo-jenten.piczo.com

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.





www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 02/08/2005 :  18:31:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gir dem en ekstra klem og litt smågodt i jula. Fri får de ikke da, siden vi koser oss med kanefart og kjøring til kirka. Feiret bursdagen til forrige hesten min, og vil alltid huske på den datoen.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Innlegg: 351

Skrevet - 02/08/2005 :  23:02:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe....

Hester er vel født om sommeren vel?

Har aldri feira bursdagen til noen av hestene jeg har hatt, har faktisk ikke sjekket når de hadde bursdag.

Hesten vet jo ikke at den har bursdag.
Men for all del, de som vil gjøre noe ekstra for hesten denne dagen,- STÅ PÅ!!!!

Vi har pynta stallen litt til jul og spist grøt (bare oss mennesker altså). Vi pynta også hestene en gang i tiden da vi rei ei fast runde tidlig på julaften, nå er vi blitt for gamle for det.... hehe....
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway
Innlegg: 756

Skrevet - 03/08/2005 :  00:41:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Vet ikke når hesten min er født jeg....Hadde vært morsomt å vite det, men det står ikke dato i papirene. Så da tar vi heller en skikkelig nyttårsfeiring ;)

Har også hørt 1.april av dyrlegen jeg bruker, istedenfor 1,januar......

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 03/08/2005 :  11:57:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er jo litt artig og feire da:) Hesten føler seg sikkert litt glad, og merker at vi bryr oss om den;D


Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Innlegg: 156

Skrevet - 03/08/2005 :  12:36:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke en gang når hoppa mi har bursdag, jeg. Men i julen pynter vi litt opp i stallen, og finner på koselige aktiviteter for både hester og ryttere. Hestene får ikke fri, men litt ekstra kos og en godbit kan det alltids bli. Dessuten kan "julegave til hesten" være et godt påskudd for å kjøpe seg noe hesteutstyr som man har sikla lenge etter.. ;) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.