hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Feirer DU bursdagen til hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Feirer DU bursdagen til hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  11:56:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
jegvet heller ikke når hesten min har bursdag men jeg feirer den på den dagen jueg fikk han! da bli det kaker og pakker og en herlig ridetur.
på juleaften blir det masse pynt i stallen og juletre. pakker og kaker.
til påske blir det påskeegg under høyert kanskje det eple eller gulerot?.
til haloween blir det pynt og snop. skal også ta med hesten når jeg går haloween.
jeg går også julebukk med hesten og han har en egen godis pose hengende rundt halsen mens jeg får snopet får han frukten og brød.
Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 29/08/2005 :  10:18:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Vet ikke datoen han er født på, men måneden da. Så kanskje vi skulle ha feirt hele juni ? Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  10:37:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe hesten min har bursdag på 17 mai!
Så han får som regel fri den dagen..hender eg tar meg en liten tur med han på kvelden,når alt "styret" er over.

På julaften pleier vi å ha nisseluer og jule-utstyr på hestene når vi er ute på tur..synes det er koselig!
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  13:02:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hrafn er født begynnelsen av Juli, men han er på beite, så jeg kan ikke gi han noe..:-( Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  14:51:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
samme svaret som på forumet bursdag, men ville heller poste det her:P

jeg feirer alltid hestenes bursdag.. hvordan? jo vi setter de faktisk inn i avisa..;) så ber vi hele familien ned på kaker o.l. og hestene får masse stell, pleier å vaske og massere de. så får de presanger og mye gulrøtter, epler og brød:)

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 24/04/2006 :  23:15:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ettersom Rhafina er litt bortskjemt.. Så feirer vi bursdag ja! :-) Sitter utenfor boksen hennes å spiser kake.. Hun får grøt.. Ørene er rett fram hele tiden, å siden hun er en hest som elsker oppmerksomhet tror jeg hun liker dette :-) Syntes det er fint å gjøre sosiale ting i stallen for å lage et godt stallmiljø, så jeg inviterer hele stallen.. Vi er bare 10 stk.. Men er kjempetrivelig :-)
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  00:18:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
litt seriøs her:er det bare travere som har bursdag på nyttårsaften eller gjelder det alle kategorier?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

slettet3

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  00:25:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror det gjelder alle. Men om noen spør meg hvor gamel hesten er så sier jeg at han BLIR det året uansett om det er kun noen få mnd

Men klart så feirer jeg bursdagen til hestene. Hadde dog vært veldig trsit å leit om man har bursdag å ingen bryr seg Pleier å gi MASSE godt, uansett om han pleier å få noen gulerøtter i mltd så får han xtra på dagen + så MÅ folk gratulere å gjerne synge Om været tilatter så er det gressetur, å jeg tvinger meg selv å være 100% tipp på tå, å heeelt overlykkelig sånn at det smitter på hesten
Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:09:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
samme svaret som på forumet bursdag, men ville heller poste det her:P

jeg feirer alltid hestenes bursdag.. hvordan? jo vi setter de faktisk inn i avisa..;) så ber vi hele familien ned på kaker o.l. og hestene får masse stell, pleier å vaske og massere de. så får de presanger og mye gulrøtter, epler og brød:)

Opprinnelig postet av nutte

Det hørtes utrolig morsomt ut

Min hest får alltid noe gulerøtter på selve dagen, og det gir meg en god(?) grunn til å kjøpe noe nytt hesteutstyr som jeg ønsker meg, og som Ferrari kan bruke

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
litt seriøs her:er det bare travere som har bursdag på nyttårsaften eller gjelder det alle kategorier?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

travere har ikke bursdagen sin på nyttårsaften, den har de, som alle andre, den datoen de blir født.
men de blir regnet som et år eldre på nyttårsaften.

jeg feirer ikke bursdagen til hestene da de er på beite.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 25/04/2006 15:17:04 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:26:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg pleier å gi Kenzo en pose med gulerøtter og epler i biter, som han får fordelt utover måltidene på bursdagen/julekvelden. På bursdagen rir jeg som vanlig, men på julekvelden (dagen) rir jeg kanskje en liten tur. Det er kjempekoselig, kommer i julestemning av det
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  15:59:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Skal feire bursdagen til Vinnie, og feiret bursdagen til Tzatziki
Vinnie står nok på beite på bursdagen hennes, men det er rett over veien

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

filur 5

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  09:50:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når hesten min hadde bursdag nå i mars fikk han masse gaver.. b.la to dekken, belegg masse hestegodt, like it stein og div annet utstyr(som han sikkert ikke bryr seg så mye om).
vi satt og spiste boller og kosa oss utenfor boksen hans.. og han fikk en deilig middag med masse gullerot og epler...
jeg tror vi hoppa litt, for det elsker han!
tror han hadde en flott dag.
Gå til toppen av siden

filur 5

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  09:52:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
på jul rir vi alltid en tur, som oftest barbakk tidlig på morgnenen.
Han får også julestrømpe og julemat:)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  11:09:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter har bursdag i dag hun, blir hele 18 år! Får si fra til forrytter og be henne gi frøkna mi en ekstra klem fra meg
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.