hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du handlet fra Børjes?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Har du handlet fra Børjes?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2005 :  19:48:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
vet dere hvor i sverige butikken ligger? skal mest sannsynelig på sverigetur i ferien, og jeg kan velge hvor vi skal, hehe... da hadde det vært kjekt å handlet litt utstyr også =) Billig strømgjerder og sånn er det visst også der ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2005 :  19:53:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Det ligger visst i Tingsryd...
For den som vet hvor det er....

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  20:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Laaaangt inni sverige!! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  20:33:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
i sør-sverige et sted, tror det er i småland... Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  16:11:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
bestilte fra borjes for litt siden og hentet pakken i dag(tror det tok 7-8 dager jeg). er fornøyd med så å si alt jeg fikk... MEN(ja, det er nok en men) jeg fikk ikke alt utstyret jeg hadde bestilt. Greit nok om det blir ettersendt, men det som er så utrolig dumt er at jeg fikk ikke greipet jeg betilte og ikke gjerdepinnene. Og jeg som skulle flytte hesten min på nytt sommerbeite i dag =( Og pinnene(hvis jeg har skjønt riktig) kan ikke sendes til Norge, så hvorfor sto ikke det på siden dems??? da hadde jeg kunnet kjøpt det et annet sted! Nå må hesten min vente enda noen dager til med å flytte =(

Er fornøyd ellers, men må si at jeg ble litt skuffet og irritert når jeg skjønte at gjerdepinnene ikke kom...

Har dere opplevd noe lignende med borjes? At det mangler opplysninger(som det at gjerdepinner ikke sendes til norge).

Det andre som jeg også synes er dumt med borjes er at dem regner ikke om fra svenske til norske kroner så vi "taper" en del på handle der. Bestilte alikevel derfra i.o.m. at det alikevel er billigere enn i norge, men synes at de kunne gjort om til norske kroner

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  11:20:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er ikke noe å rekne om, hvis det koster 200 kr i svenske kroner betaler du akkurat like mye i norske kroner, så man taper jo ingenting...vertfall var det sånn jeg gjorde det... Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  13:53:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, men den norske krona er verdt mer enn den svenske så de tjener ekstra på å få betalt i norske kroner... Men så lenge det alikevel er billigere enn å handle i norge så bestilte jeg derfra...
~*~ Lill ~*~
Redigert av - lillings den 31/07/2005 13:54:39 Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  17:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Etter å ha lest om andres erfaringer,sendte jeg min første bestilling i dag. Blei mye småtterier,er litt i tvil om de aller billigste varene. Satset på et fint ulldekken og et westernhodelag,krysser fingrene for at det er bra. Enkelte ting er de samme som på Hööks,til en mye rimeligere pris! Så jeg vil si at dette virker som en ok butikk uansett om kvaliteten ikke er den beste. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  19:02:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vet dere hvor i sverige butikken ligger? skal mest sannsynelig på sverigetur i ferien, og jeg kan velge hvor vi skal, hehe... da hadde det vært kjekt å handlet litt utstyr også =) Billig strømgjerder og sånn er det visst også der ;)

Opprinnelig postet av lillings

Börjes skal ligge i Gävle. Søk på det navnet en eller annen plass med kart, så finner du det sikkert.. Var meningen at vi skulle dit på ferie, og da skulle jeg innom butikken, men det ble ikke av.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2005 :  18:36:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
bestilte ulldekken der, men fikk ikke mitt... skal ringe i morra å høre om resten av varene kommer fordi det ulldekkenet jeg bestilte og ikke fikk er skikkelig fint(288 kr)...

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/08/2005 :  20:56:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hvis du har varer som er restnotert til over 300,- tilsammen skal du få disse varene ettersendt :)
Therese
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  23:06:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Bestilte fra Börjes i slutten av august; jeg skal ihvertfall aldri mer bestille fra Hööks!

Det er helt syykt lave priser, noen kan mangedobles for å komme opp på "norskt nivå", rask levering, bra utvalg, betalte kun rundt 100-lappen i porto/ekspedisjon, ingen toll o.l.

Syns helskinnsridebuksen til 289 var kjempegod, en av de mykeste ridebuksene jeg noen gang har hatt, kvaliteten kjennes super ut, bestilte også masse greier til å ha i skapet/på boksdøren, myye billigere enn i norge, pluss litt annet små dill.

Kjempefornøyd, altså
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  06:30:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har fått 4 bestillinger til nå jeg :)
Kjempefornøyd!

Therese
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  11:01:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Syns helskinnsridebuksen til 289 var kjempegod, en av de mykeste ridebuksene jeg noen gang har hatt, kvaliteten kjennes super ut, bestilte også masse greier til å ha i skapet/på boksdøren, myye billigere enn i norge, pluss litt annet små dill.
Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Disse buksene er de beste jeg har=) Hele stallen går rundt i slike nå. Har en til vanlig bruk, kjøpte også hvit til stevnebruk. Buksene står ikke noe tilbake i kvalitet fra en annen lignende bukse jeg har som ble kjøpt for 1000,- i en hestebutikk her i Trondheim.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Mary`s Hurricane

» VIP

Skrevet - 12/10/2005 :  15:27:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æ handle så og si kun på børjes,d e veldi billig der og varan e bra.
Har bestilt mange ganga og e veldi fornøyd.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.