hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Windsor Elite kombinert
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Windsor Elite kombinert
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  23:08:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Noen som kan dele sine erfaringer rundt kvalitet i forhold til pris, hvordan den er å sitte i og alt annet ang denne salen?

Eventuelt generelt om Windsor (Elite)-salene

Raving madness suits me fine

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  13:50:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har windsor elite dressursal, og kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd:) Den har god knestøtte, og dypt og mykt sete, ligger godt på hester både med og uten manke. Svært god kvalitet på læret. Jeg synes ihvertfall salen er verdt pengene (ligger vel på rundt 12-13000,-).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  21:19:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også bare erfaring med dressursalen fra Windsor og er strålende fornøyd. Har luft i min så det er relativt fort gjort å få justert den ved behov.

Skal kjøpe sprangsalen fra Windsor når jeg blir litt rikere (sikkert bare et tidsspørsmål...). Lurte først på kombivarianten men ble "frarådet" dette av Per Løwenborg som mente at de fleste omtrent angret seg for at de kjøpte kombi varianten da den...tja..var så kombi..Mente iallefall at det var bedre med de rendyrkede variantene...
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  23:13:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lurte først på kombivarianten men ble "frarådet" dette av Per Løwenborg som mente at de fleste omtrent angret seg for at de kjøpte kombi varianten da den...tja..var så kombi..Mente iallefall at det var bedre med de rendyrkede variantene...

Opprinnelig postet av Opal

Men til tur og litt lett sprang/dressur er den sikkert ok..?

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 14/10/2005 :  08:42:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk et blikk som om jeg hadde et ekstra øye i panna da jeg spurte om kombisalen.... og spørsmål om Hva skal du med den?

Men vet du at du ikke vil satse spesielt innen en gren kan det sikkert være greit. Begynte med dressursal jeg da for det er hovedinteressen men ser jo at den har sine begrensninger på tur. Tror jeg vil satse på en sprangsal som sal nr to selv om vi ikke hopper så mye enda (faktisk ikke noe når jeg tenker meg om). Tror den vil gi mye mere støtte og tryggere fremferd ute i skogen hvor pånnis ser masse greier (mye tusser og troll) og forandrer retning raskere enn lynet.

Det blir jo til syvende og sist et økonomisk spørsmål...Blir jo fort 30 000 i sal om du kjøper to helt nye saler...Hva med en ny sal i din "gren" og en brukt til bigesjeften?
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  19:02:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Er i startgropa endanår det gjelder salkjøp. Vil ikke forhaste meg, og finne ut at jeg skulle kjøpt dressursalen i stedenfor sprangsalen osv.

I skrivende stund har jeg fått det for meg at jeg vil ha dressursal og westernsal, og kanskje kjøpe meg en (brukt) sprangsal ved en senere anledning.
Skifter sikkert halveis mening igjen om noen dager..

Takk for hjelpen begge to!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.