hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du handlet fra Børjes?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Har du handlet fra Børjes?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  00:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på om det er noen som har bestilt fra den svenske hesteutstyrskatalogen Bôrjes? I katalogen står det at portoen til norge blir ca 150 (eller noe sånt, kommer ikke på det nå) men jeg lurer på om det blir noe toll eller noe sånt? Siden man bestiller fra sverige?

På forhånd takk!

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10

Olithyon

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  01:03:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Heisann. Borjes har vært nevnt i flere debatter i den siste tiden. Men jeg kan godt gjenta meg selv. Når du handler der betaler du ikke toll på varene såvidt jeg vet (?), men du betaler katalogprisen i norske kroner. Dvs at noe som koster 100 svenske betaler du 100 norske for. Porto varierer, men jeg har betalt ca 90 kroner når jeg har bestilt (kommer sikkert an på hvor mye du bestiller). Varene er faktisk av god kvalitet i forhold til pris, og leveringstiden ikke så værst. Har opplevd norske nettbutikker som er tregere for å si det sånn.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  09:12:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syntes det er et ganske bra opplegg de har jeg;) Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  09:52:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg venter på varer som kommer i midten av juli, da har jeg ventet ca 1 mnd, men siden jeg ikke trenger det før august spiller det egentlig ingen rolle... Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  16:45:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki takk for svar Hadde det litt travelt i går så jeg fikk ikke skjekka om det var flere debatter om Børjes Hvor lang leveringstid er det sånn ca??
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  17:09:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg fikk beskjed om ca 20 dager... Gå til toppen av siden

C.R. Lady

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  17:13:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har noen nettsiden til der du kan bestile katalogen? Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  17:46:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
www.borjes-tingsryd.se Du kan bestille katalog, eller enda smartere handle direkte fra nettsiden deres.

Leveringstid da jeg kjøpte noe var 8 dager. En venninne av meg bestilte noen dager etter at jeg fikk varene, hun ventet under 1 uke.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 29/06/2005 17:47:33 Gå til toppen av siden

C.R. Lady

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  18:02:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
OKi takk Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  18:36:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg har bestillt der nå og er veldig fornøyd. Kjøpte bare en ridebukse, men de ringte meg opp på mobilen for å si fra at denne ble litt forsinket for at de var tsolgt og ventet på ny sending. Så god service har jeg aldri vært borti før når jeg har bestillt noe. Heller der enn Hööks sier jeg bare. Men det er min mening Gå til toppen av siden

C.R. Lady

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  18:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns egentli di ikke hadde så mye... var litt lite utvalg av dekken... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  09:35:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
fikk lapp i posten i dag om at varene har kommet, 2 uker før de egentlig skulle=) jippi *løpe hente* Gå til toppen av siden

Vivian & Ulvar
» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  11:47:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lyst å bestille til Börjes jeg også. Lurer på, er det noen som vet hvordan kvaliteten på et av ulldekkene deres, det er blått med ruter, koster rundt 300,- Også lurer jeg på kvaliteten på de hodelagene de har som ligger i 300 kroners klassen. Superkvalitet regner jeg ikke med at det er, bare sånn at det er sagt. Det kan man ikke forvente til 300,-

Noen som har erfaring med noen av disse produktene ?
Er dere ellers fornøyd med varene dere har bestilt ?
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2005 :  14:37:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Venninna mi har dette hodelaget fra Børjes:

Det har kjempedeilig lær, og er absolutt verdt prisen!

Jeg og venninna mi bestilte sammen i romjula, men fikk ikke pakka før på slutten av våren/begynnelsen av sommeren. Synes det er litt rart på så forskjeller med når pakkene kommer.

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/06/2005 :  14:39:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Eieren til forhesten min kjøpte kandarhodelaget der til 199,-. Det var helt ok. Selvfølgelig litt stivt, men det er vel alt nytt lær. Bra sømmer.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  19:01:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
hentet pakken min med rideklær i dag, spesielt den ene buksa til 289 var kjempegod=) var litt skeptisk siden det var helskinn, men det er den beste buksa jeg har prøvd...kjøpte et par svarte chaps til 198 kr som var kjempegode, og Dojan stallsko til 398(de koster ca 600 i norge), kjempegode! meget fornøyd med andre ord! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.