hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dere som liker spesielt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Dere som liker spesielt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  13:36:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har dere tittet på resten av sortimentet?

Jeg har en barbie hest, så hun hadde fint kledd en rosa grime med hjerter i!! Liker ting som glitrer jeg så jeg synes grimene var stilige... Holder meg til lær hodelag selv. Gjordtene ble litt i det meste laget...
Men jeg synes det er stilig at noen tørr lage noe slikt!! Artig å ha noe utenom det vanlige!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  14:16:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Jeg har en barbie hest, så hun hadde fint kledd en rosa grime med hjerter i!!
Opprinnelig postet av Roxira

Tror nok den rosa grimen blir for stor til en barbiehest

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  16:06:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Grusomt.
Hadde ikke ville hatt et slikt hodelag eller grime om det så hadde blitt kasta etter meg.

Dekkenene var da enkle nok, likevel om fargen er noe jeg ville unngått. Men så er det da mange som liker pasteller osv på sine hester, selv om jeg syns det er helt på trynet ut. (Dere husker da den trend-bølga dere også?)

Om butikken:
Jeg syns det er fint at de har litt spesielle ting, noe kan ikke finner overalt. Mangfold er viktig, også i denne anledningen.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  16:41:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Denne var jo også lekker (eller kanskje ikke?)

Her er en link (http://www.loristack.com/serengetipads.htm) til flere lekre sjabraker, for de som ønske rå se

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  17:22:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe, hadde tatt seg fint ut på "bad taste" party. Ide til kostyme hopping, kansje? :D
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  18:55:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Tja, spesielt pent var det jo ikke... Kostymehopping er vel nesten det eneste som den hadde passet til :P
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 28/06/2005 18:57:04 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  19:57:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte forresten lyseblått regndekken til gutten i fjor fordi det var så billig...synes fortsatt han ser ut som en forvokst baby når han har det på
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Redigert av - Horton & Renate den 28/06/2005 19:57:36 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  22:16:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Denne var jo også lekker (eller kanskje ikke?)
Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Ble svimmel jeg..

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  01:04:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Grøss*
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  12:43:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Christine26

Araber hoppa mi blir alltid kalt for en barbie hest. Så tror nok ting vil passe til henne...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  17:43:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Huff da!!:S De hodelagene der skulle jeg vært betalt for å ha hatt opå hesten min!!;) De var liksom ikke helt pene.. ikkje gjordene heller, for den saks syld.
Dekkene var jo helt greie liksom, det lyseblåe er noe som jeg KUNNE kjøpt.. Noe jeg ikke akkurat vil si om de andre ingene...
Men hvis man først vil ha oppmerksomhet, så hvorfor ikke?!;p

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  21:17:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Christine26

Araber hoppa mi blir alltid kalt for en barbie hest. Så tror nok ting vil passe til henne...

Fòrhesten min blir også kalt barbiehest . Ikke fordi hun er så elegant eller en "lady" i personlighet (går vel heller andre veien..), men fordi hun har bølger i man og hale! SÆRT!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2005 :  23:59:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Heilt erlig? eg synst det er litt stilig med sånn utstyr eg, men så klart er der grenser. Det verste må vere det gull-hodelaget.. Men "shokk-farga" utstyr kan vere tøft på nokre hestar. Eg har beinbelegg i knallblått, lyseblått. Både framme og bak.. Dei er faktisk stilige, å passar perfekt til en (mindre BLÅ) shabrak eg har med "inngravert" navnet til hesten. Dei er kjempe fine på Victoria.. Men kunne aldri putta på henne eller Regina lilla salgjort eller leopardmønstra salgjort.. For eit syn!!!

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2005 :  00:09:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Likte et rødt hodelag inne på siden i nylon.. de likte jeg faktisk! Har en sjokolade brun hest, som den rødefargen hadde passet perfekt til! og Sjabracen jeg har er lysebrun med nå rødt, grønnt og mørkere brunt.. det hadde blitt fin kombinasjon..

Kanskje litt vanskelig og se for seg... ;P

Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  16:37:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var grusomme ting, men jeg er faktisk for å "freshe" opp hesten med noen knalle farger (dvs. knall rødt, blått o.l. ikke masse stygge mønster )

Hvis dere syntes dette var stygt bør dere ta dere en tur inn på bukefalos.com: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=540441

Her er det ENORMT mye stgge ting!

- Marie & Lipdonn - Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.