hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konkurranse i rideklubben
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Konkurranse i rideklubben
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2005 :  13:00:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Som mange sikkert har fått med seg så har jeg vært med å dannet en ny rideklubb... Også kommer jo det store da, hvordan skal logoen se ut?

Så det vi har gjort er å sette i gang medlemmene og folk som vil være med...

Dere kan lese mer om konkurransen her: http://groups.msn.com/rhrk/konkurranse.msnw

Grunnen til at jeg laget denne tråden er fordi jeg lurer på hva dere synes om å ha en slik konkurranse?

Også tenkte jeg kanskje noen her på hestemarked ville være med å prøve seg...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Hedda&Junita

» VIP

Skrevet - 26/06/2005 :  20:24:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi hadde også en sånn konkurranse i den rideklubben jeg er med i da den ble startet : D Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  17:58:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror det er slik de fleste klubbene skaffer seg en logo på. Jeg kjenner til en relativt nyoppstartet klubb, og de gjorde det. Første klubben jeg var medlem i brukte en av medlemmene som var veldig flink med slike ting til å gjøre det (hadde de hatt konkurranse der hadde hun vunnet).

Det som er vanskelig er å få til noe nytt og revulosjonerende, men det er kanskje ikke målet heller..

Lykke til med nyoppstartet rideklubb. Husk at det er midler man kan søke på. Følg med, og få med dere disse.. De er nok gull verdt i startfasen iallfall (siden også forøvrig). NIF har jo bl.a. tippemidler som deles ut.

PS: Ser i teksten for konkurransen at man kan bruke bilde. Husk at dette kan være lite hensiktsmessig med tanke på logovalg. Logoen bør være enkel, og finnes kun i svart/hvit, eller svart/hvit og farge alternativ. Man ønsker etterhvert å trykke/brodere logo på rosetter og klubbmateriell (f.eks. vinnerdekken, shabraker, jakkes), og da kan det være veldig lurt å ha en enkel svart/hvitt variant.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 09/07/2005 18:00:45 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  23:53:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Spoff:

Takk for hyggelig innlegg!

Hvilke andre steder kan man søke om midler enn hos NIF?

Ja vet at logoen må være enkel, så er en del logoer som er sendt inn som er ubrukelige desverre... Det er jo seff noe galt med siden så jeg får ikke redigert noe på den, bare lagt inn bilder og meldinger. Skal etterhvert bytte side bare vi kommer i gang skikkelig og får overskit over økonomi og slikt. Så jeg bare lagde en midlertidig gratis side.
Så har tenkt til å gi ut et skriv med info til medlemmene om det med logo...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  07:29:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg så dette innlegget på NRYFs hjemmesider for en måneds tid siden.

Ellers er lokale sponsorer en ide. Kanskje noen i klubben jobber et sted som har mulighet til å gi litt sponsormidler/-materiale. Sjekk også hvor andre lokale idrettslag har fått sponsorer fra. Eller så kan man arrangere tiltak hvor man tjener penger selv. F.eks. loppemarked, runderidning, hesteskyss/kanefart, kafe etc. Men dette blir ikke direkte som å søke støtte.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:58:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Totalt OT spoff, men hva gjør du oppe klokken halv åtte på en søndag? *grøss* :). Det var jo like etter at jeg kom hjem i natt det, hehe...
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  19:32:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Christine26:
Hallo? Dumt spørsmål.. Denne dagen har jeg sett frem til lenge. Det var jo Norwegian Dressage Forum III på Skauen i dag. Med Wilfred Gehrmann. Det er bare å si en ting.. Veldig bra seminar (som det vanligvis er på Skauen). Jeg håper alle som ikke var der irriterer seg grønne og river seg i håret av agresjon fordi dere ikke var der, for det burde dere absolutt ha vært!

*hihi*

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.