hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal DU på Ohs?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Skal DU på Ohs?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2005 :  22:40:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Hei!
Har du tenkt deg på Oslo horse show?
Hvilke dag(er) har du tenkt deg?
Noen som vet hva hjemmesiden dems er?
Og om det går ann å kjøpe biletter på internett et sted?

Mvh. En som SKAL dit

Og det mente jeg...

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  00:08:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Selvsagt kunne jeg tenke meg å dra dit. Har hatt lyst til det i mange år, men det har aldri blitt noe.. Slik er det når man bor på andre siden av landet.

Skal jeg først dra skal jeg kjøpe et tredagerspass. Alt eller ingenting.

Hjemmesiden er: http://www.oslohorseshow.com/

Billettinfo:
Billetter bestilles hos
Ticnet: 815 11 500
Oslo Spektrum: 815 11 211 eller direkte på Oslo Spektrum sine nettsider:
www.oslospektrum.no Velg 'Kjøp billetter'

Alle billettene er nummererte.

Billettpriser Oslo Horse Show 2005:
Fredag 14. oktober
Voksne kr.335,- Barn u. 12 år kr.205,-
Lørdag 15. oktober
Voksne kr.475,- Barn u. 12 år kr.275,-
Søndag 16. oktober
Voksne kr.425,- Barn u. 12 år kr. 250,-

Gjennomgangsbillett alle tre dager:
Voksne kr.875,- Barn u. 12 år kr. 500,-

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  10:52:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Jeg skal dit vettu 3 året på rad at jeg er der, og synes hele showet er verdt pengene, men så shopper jeg ganske mye utstyr når det er noe "kjedelig" der da

Ellers skal jeg dit på lørdag.

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  14:01:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg skal nok dit alle dagene. Det er jo bare en halv time med buss så er jeg der. Eneste problemet jeg kommer til å få er hvilket utstyr jeg skal kjøpe:P. For jeg har bestemt meg for at jeg bare skal kjøpe nødvendige ting, men det er ikke lett når jeg har kjøpt det meste av det jeg trenger til jeg får hesten og fremdeles har 15 000 igjen til utstyr:P. Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  17:04:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
hei...:)

Jeg fikk biletter til alle tre dagene av søstrene mine m/ familie til konfirmasjonsgave. Endelig skal min store drømm bli oppfyllt.. Jeg skal dra ilag med den ene søsteren min, og en annen søster som bor i Oslo, tror jeg. De vil ikke si hvem vi skal dra ilag med.. hehe.. De skal betale alle kostnadene under oppholdet og bilettene, skal bli kjempe gøy!

gler meg kjempe mye, det med penger til utstyr er et problem da. hehe, for jeg skal på mange turer i sommer, til sørlandet, danmark, england og Oslo, så lurer på hvor langt pengene rekker til..

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  18:32:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Var ikke der i fjor, så jeg skal nok garantert inn dit i år!! Hvilken dag er jeg ikke helt sikker på enda, men det blir nok lørdag eller søndag iallefall!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  20:28:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

De skal betale alle kostnadene under oppholdet og bilettene, skal bli kjempe gøy!

Opprinnelig postet av Oxhovd Victoria=o)

DA er det bare å handle!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 26/06/2005 :  21:40:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal dit ja!!! Såklart! Hehe..
Gleder meg kjempemye! Kommer til å shoppe MASSE.. Kanskje litt for mye..
Skal dit på lørdagen, gleder meg kjempemye!!!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/06/2005 :  22:47:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Skal ikke, men hadde egentlig planlagt å dra dit i år. Bor i Tromsø så det må litt planlegging til. Men er nå ganske så blakk etter å ha kjøpt hesteutstyr for 3000,- så det frister ikke like mye å dra dit å shoppe!
Therese
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2005 :  10:36:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
I år skal vi på OHS.

Var 5 år på rad, og gikk lei, så nå har jeg ikke vært der de 3 siste åra.
Skal bli morsomt å komme tilbake dit.
Siden vi reiser fra Tromsø, skal vi gå alle dagene, og billettene ble innkjøpt med en gang de kom for salg.

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2005 :  12:52:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
DA er det bare å handle!

Hehe, hadde det vert så vel. Jeg spurte om det ble innregnet innkjøpene, men det ble det ikke.. Men de betaler bilettene, buss/fly bilettene, maten vi spiser og sånne ting. Vi skal ikke bo på hotel da, men med ene søsterene min, hun som skal vere med som bor i Oslo.. så jeg må begynne å spare til handleturen..:P

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2005 :  11:01:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Skal dit jeg også, men vet ikke hvilke dager enda...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2005 :  21:03:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeg vil jeg vil jeg vil! Men får ikke til.....:( Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  20:37:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har såå lyst på oslohorseshow! hadde vært kjempegøy å se alle de flinke rytterne, hestene, pånnisene, og shoppe masse til hesten min, men jeg har nok ikke råd i år heller.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.