hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Edderkopper over alt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Edderkopper over alt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

beat

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  13:46:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Edderkopper kan absolutt bite! Det gjør vanvittig vondt - mye verre enn vepsestikk. Jeg hater edderkopper, og ble bitt av en stor en for litt siden. Jeg ble skikkelig uvel, kasta opp og greier..og bittstedet ble hovent og "følelsesløst". Dro til legen, og mest sannsynlig var det fordi jeg var redd at jeg fikk den reaksjonen. Edderkoppbitt i seg selv er sjelden farlig, da de fleste edderkopper ikke er giftige. Men GUD SÅ GUFFENT!

Jeg har lite edderkopper i stallen. Men de som er der, får være der... Det er jo, som flere sier, mye bedre med edderkopper enn fluer. Så lenge de holder seg vekk fra meg, får de være i fred..

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Sånt må du da IKKE si!!! Jeg har brukt så utrolig lang tid på å overbevise meg selv at dem ikke biter!! Jeg jobber i barnehage og tar alle edderkopper (STOR og små), rett i handa (æsj og æsj) for å overføre gode holdninger til barna, og ikke frykt!! Guuud så politisk korrekt jeg er
Men nå tror jeg at jeg må revurdere situasjonen!! Blæ...

Men jeg er faktisk litt enig med Kristy, dem er ganske fine. Og jeg dreper ALDRI en edderkopp

Edit for å si; SøbergPrinsen, jeg vet hva en HØYHEST er... tror det er nordnorsk ord

How strange, that so often, it all seems worth it.

Redigert av - beat den 25/07/2005 13:48:03 Gå til toppen av siden

HurricaneGirl

Skrevet - 27/07/2005 :  20:52:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er helt enig i at du bør snakke med de som har noe med stallen å gjøre. Ta ut alt utstyret/maten/høyet, alt! Vask hele stallen med høytrykkspyler og sterk såpe (husk for guds skyld å skyll med vann igjen slik at det ikke er såpe igjen:P) og så spray på Insektdreper (selger det på FellesKjøpet) på spindelvev, ederkopper osv...

Lykke til med å få myrdet de drittsekkene!!!! Haaaater edderkopper jeg!
Det er kanskje greit å ha NOEN slik at hestene ikke blir plaget med fluer, men ærlig talt! Når du ikke en gang kan la klærne dine vere i stallen så er det på tide å ta i ett tak ja...

Det gjorde vi i stallen jeg er... Vaske, vaske, vaske...
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.