hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stygg?!? Unødvendig!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 stygg?!? Unødvendig!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  23:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tull og tøys!

Den er vakker!

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  23:20:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg bryr meg svært lite om hestens øyenfarge og farge på mulen. Så lite at jeg heller ikke går ut for å kjøpe hverken det ene eller det andre heller.. Er man på jakt etter noe utenom det vanlige, kan jo dette gjerne bøte på andre ting. Og at ikke alle her i verden har samme smak gjør vel at de fleste av oss har en stor mulighet for å finne nettopp den hesten vi liker..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  23:53:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Takk for det! Jeg har lenge letet etter en hest som hadde maken personlighet som Spot(med andre ord, litt spesiell), og det ser ut til at jeg får et spesielt utseendet med på kjøpet! Nå får han på prøve først da, så er ikke 100% sikkert at det blir kjøp enda! Må se om personlighetene våres klaffer sammen, om det oppstår noe søt musikk! :)

Trodde ikke jeg skulle få så mye respons, vertfall ikke av den positive! Er enig med det GML skriver, det er jo nesten som ungene våres. Og det sårer faktisk når noen sier slikt om dem! Slik tenker jeg vertfall! Om folk kaller Spot puddel eller pelsdott, det er jo ikke frekt sånn sett! Kaller han jo ofte pelsdott selv :) Men kaller noen han stygg eller vemmelig, ja da reagerer jeg! Det gjør nok enhver hesteier!

Syns selv at det ser litt småskummelt ut med glassøyne, men jeg liker det, de ser litt mystiske og betenkte ut spør du meg! Håper dette var en liten oppvekker for de som rakker ned på andres hester. I mine snart 20 år, har jeg enda ikke sett en stygg hest! Og jeg tror enda ikke at den finnes :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  02:09:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Som formann i "styggeklubben" kan jeg inviterte deg til Troll Runars Fanklubb... Han ville bli glad for litt avlastning siden han står på "hestenappelista" til en god del jenter rundt omkring som sikler over BÅDE svartfarge, hvitt bles og blå øyne. Se min VIP.

I tillegg har jeg fått endel tilbud om kjøp (nei, du!) fra folk her og der som alldeles smelter når de ser den flotte hesten...

Egen liste for svarte med hvitt bles og blå øyne??
He-he-he!

Hilsen Line, Svartgamp-eier.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Redigert av - Cowgirlchris den 16/06/2005 02:17:37 Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  09:45:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:o)
Må nok bare hive meg på jeg og å si at du kan bare fortsette å være stolt!(puh.. lang setning..) Synes hesten din er kanonfin!!!
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  11:23:52  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hehe.... at hesten min er stygg har jeg også hørt mange ganger!! Men så er det jo noen som syns han er vakker og spesiell. Det syntes jeg også. Og jeg syntes hesten din også var vakker

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

lena babylon

Skrevet - 16/06/2005 :  13:28:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten var jo kjempe søt:) fikk også en masse bemerkninger når jeg kjøpte første hesten min, han hadde nemlig et stort hvitt bliss over mulen og på sommeren var mulen både hudfarget og rynkete og d syntes jo alle var såååååå stygt for ca et år siden var det faktisk ei jente som klarte å legge kallenavnet "kua" på hesten min hun hadde faktisk aldri møtt han kun sett han fra veien når hun hadde kjørt forbi!! liten vits å bry seg med hva andre mener så lenge du selv ser hesten din som verdens fineste
fikk ikke til å legge bilde ved men bilder kan ses på vipen min hesten het babylon (måtte desverre til stor sorg avlives i mars i år)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  14:20:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Legger inn bilde for deg, Lena.

Slett ikke noe ku-aktig over den karen!
Så trist at han måtte avlives, da...

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  14:51:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Må bare si.. Jeg syns alle hestan som det er bilder her inne er pene.. Synes blåøyde hester er veldig fine.. Den ene ponnien på ridesenteret har det
Det gjør dem enda mer spesiele..!

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lena babylon

Skrevet - 16/06/2005 :  15:25:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen tusen takk
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  15:42:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Først og fremst vil jeg gjerne si at hesten var utrolig vakker. En hest jeg red en tid tilbake var også ganske spesiell i utseende. Han var brunborkete (hvis det er noe som heter det?) med to glassøyne og hvitt bles. De fleste så på han som en smågal, stygg hingst. Jeg syntes nå han var blendene vakker og annerledes enn de andre brune og svarte kaldblodstraverne som sto på stallen. De var vakre de også, men gud som Jerk skilte seg ut ikke bare i farge, men også personlighet. Innerst inne visste han nok at han ikke så ut som de andre

Apropo dette med stygg hest; jeg har fått hørt nesten hver dag i 2 år at hesten min er ¨stygg¨. Han er en relativt kraftig ridehest, men veldig edel allikevel. Det eneste som skiller seg ut er at han ikke har den lekre konkave neseryggen. De fleste som kommer med kommentarene har selv edle hester med edle hoder og små søte ører. Ibrahim har en konveks (er det ikke det det heter?) neserygg og esel-ører : ) Jeg synes det er utrolig vakkert, men de fleste synes det er stygt. Det er nesten pinlig og si det, men jeg prøver å unngå å legge ut bilder her på hestemarked hvor profilen hans synes veldig godt. Er rett og slett redd for å få slike kommentarer av folk her inne også.

Stoooore ører =)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 16/06/2005 15:44:36 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  15:58:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Apropo dette med stygg hest; jeg har fått hørt nesten hver dag i 2 år at hesten min er ¨stygg¨.
Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

For en hjerteknuser *sukk*. Syntes du skal være stolt av hesten din!

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  16:41:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Du skal anse deg selv som heldig for å ha funnet en så spesiell hest! Synes jeg så en gang at du lette spesielt etter en hest med to blå øyne? :) Har du ikke funnet det du drømte om og lette etter?
Nei, ikke bry deg om hva andre sier! Synes du hesten er fin så er det dèt som betyr noe!

Har selv fått hørt at en hest jeg hadde var så "stygg", jeg spurte bare om hun ville satt pris på at jeg kalte kjæresten/moren/vennene hennes for stygge? Da ble hun stille da! Det er ikke god folkeskikk å fortelle noen andre at noen de er glad i (enten det er et dyr eller et menneske) er stygg!
Vær glad i hesten din du! og for all del ikke tenk på at noen som ikke vet bedre sier at den er stygg!

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  16:47:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kristine & Ibrahim K:
Hvordan i all verden kan man si at hesten din er stygg? Han var kjempeskjønn :) Var inne på vipen din og kikket også...aldeles bedårende gutt!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  17:27:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kristine: Hesten var utrolig nydelig:) Og hodet var kjempefint:)
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.