hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stygg?!? Unødvendig!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 stygg?!? Unødvendig!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:09:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hrmf.. Begynner å bli litt irritert nå, skal snart få den nye hesten. Og jeg tror alle(utenom meg og eieren selv), syns den hesten ser grusom ut!! Og noen av de som sier den er pen, har jeg fått vite at de syns egentlig den ikke er noe særlig..

Dette er det faktisk VOKSNE folk som har gått ut med!! Lite gøy når jeg skal få meg ny hest og er stolt som en hane over å få en slik skjønnhet!

Hvorfor?
fordi den har hvit mule og blåe øyner! Jeg fatter ikke hva det er så stygt med! Alle vennene mine syns at det er den styggeste hesten de har sett & bla bla. Jeg syns det er så unødvendig at folk sier sånn, om hesten har blå øyne og hvit mule, er den like god og flott som en brun eller lilla hest for den saks skyld!

Har opplevd at ei kalte minishettisen min for "direkte stygg", men hun var tydeligvis minsunnelig for at jeg hadde en hest, og det hadde ikke hun!
Hvordan kan noen i all verden si at denne hesten er stygg?

*oppgitt over hvor stygge folk kan være "psykisk", til og med når det gjelder hester(selv om hesten ikke akkurat forstår om noen hadde sagt til den at den var stygg men..)*

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

LivogZara

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:13:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
den hesten var ikke stygg da!! kjempe pen var den faktisk =) liker veldig godt hester med blå øyne ;) bare vær stolt du =)

Redigert av - LivogZara den 16/06/2005 08:21:42 Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:31:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Hesten var jo kjempesjarmerende! :) Liker godt slike hester jeg, med et særpreg :)
Jeg synes du har all rett til, og burde, være stolt over at du har/skal få en slik fin hest! Ikke hør på folk som sier noe annet ;)

Klem fra meg =)

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:35:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Nå ble jeg også sint Folk burde ha litt mere vett enn å kall andres hester STYGG! Tenk om vi skulle kalt barnas dere stygge??? For oss hesteeiere som ikke har barn så ER FAKTISK HESTENE "BARNA" VÅRE!!!
Det er i allefall sånn JEG føler det!

Men du kan bare være stolt av hesten din,den er PEN Jeg ELSKER hester som skiller seg ut i mengden og blå øyne er DRIT STILIG!!!

Har selv fått høre at mange sier at den ene hesten min er DUM(pga.at den er RØD?!) og at den er stygg pga.at den har litt bulk på nesa! Dette er vel egentlig sagt litt på fleip av de fleste men det SÅRER!!!

Om noen som har kommet med sånne uttalelser leser dette så husk at det faktisk kan være dine barn eller hester som blir"mobbet"/blir slengt dritt om neste gang! BRUK HODET! Ingen hester er STYGGE

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:39:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg har enda tilgode å se en STYGG hest..
Synes bare blå øyne er skummelt jeg Men langt ifra stygt!

Therese

Redigert av - Eikdokka den 15/06/2005 17:41:26 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  17:57:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Synes den så søt ut jeg! :)
Man kan ikke like alle hester, men å gå til deg og si at den er stygg synes jeg er litt frekt og unødvendig.
Har en ikke noe positivt å si, kan man like gjerne holde det for seg selv...
Neste gang noen sier sånt, kan du spørre dem hvordan de ville reagert om du sa noe sånt om hesten deres og at du faktisk blir lei deg av sånne kommentarer.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  19:44:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes han var pen jeg! Er pent når det er litt spesielt. Lolita har også et blått øye, og jeg liker faktisk den siden av hodet best når jeg skal ta bilder (Og det gjør hun også tydeligvis, for hun er umulig å ta bilde av fra andre siden). Hvilken hest er det?

Og så har en liten innrømmelse å komme med. Jeg kalte Spot for puddel før. Det er IKKE vondt ment, det var bare på grunn av vinterbildene der han var barbert, med full vinterpels på beina. Synes det er søtt jeg å se slike 'puddelhester', de skiller seg ut fra mengden.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

maddy_i
» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  19:47:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den var jo veldig søt da =)
Folk eier ikke folkeskikk!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  20:18:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hadde egentlig tenkt og lage en "tråd" selv om akkurat dette temaet, for jeg syntes det er så mange folk som er for løsmunnet overfor andres hester og overfor ting vi gjør med hestene våre... Jeg har fått høre at den ene hesten vår er stygg pga den har rett hode ( han er araber og burde egentlig være litt konkav ), en annen har kommentert " de store ørene ". Stakkaren var jo bare et år da jo! " for hellende kryss " og altfor lite muskler her og der... Vi eiere/stellere er jo kjempeglad i hestene våre og er megastolte, hva er da vitsen med og slenge slike sårende kommentarer? Hva er det egentlig de vil oppnå?
Jeg har aldri klart og si noe stygt om andres hester og ser heller ikke vitsen med det..

Nei du skal bare prøve og heve deg over de stygge kommentarene, selv om jeg vet hvor mye de sårer.. Kanskje det kan hjelpe og tenke på alle oss som forteller deg her hvor mye vi syntes at hester med hvit mule og blå øyne er pent? * smiler medfølende *

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  20:32:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes hesten så unik ut, og du har all grunn til å være kjempe stolt!

Hev deg over de barnslige kommentarene folk kommer med, de er sikkert bare misunnelig! Uansett så har folk ulik smak, og dette bør man respektere- uten å komme med slik unødvendige kommentarer!

Lykke til med den nye søte hesten din!

Hege Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  20:43:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes hesten var kjempefin =D Og det er jeg visst ikke alene om, hehe... Lykke til med den søte blåøyde hesten =D
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 15/06/2005 :  21:36:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ga deg en komentar på den hesten i gjesteboka, og jeg mener ikke at den er stygg altså! Men jeg ville ikke hatt en slik hest selv. Ganske spesiell er den, og spesielle hester er bra! Dessuten så skiller den seg ut fra andre hester, så når du ser den, så blir det lizm sånn at du tenker at den hesten der har noe spesielt. Den er ikke stygg, men ikke min smak=) Men kul er den! Kos fra meg!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  21:51:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har også vært borti folk som har vært løsmunnet overfor hestene mine..

Har fått spørsmål om hvorfor jeg kjøpte haflinger, hvis ikke jeg skulle ha en som er skikkelig rød.. (min ene er ganske lys). JA, det var jo et godt argument...jeg burde heller valgt den dyprøde som jeg kikket på, men ikke likte noe særlig *kremt kremt*

En annen ting er at jeg stadig får spørsmål om hvorfor jeg gidder fore på den lille gullgutten min som er skeiv i krysset.. "han gjør jo ikke nytte for seg likevel.." JODA, det gjør han.. Bare det å komme inn i stallen om morgenen og se de nydeligste øynene er verdt hver krone han koster meg. Og å se hvor mye de to hestene koser seg sammen :)

Så det finnes nok av folk som tydeligvis ikke skjønner at jeg elsker hestene mine over alt på jord - på tross av at en er lys og en er skeiv ;)
Men jeg har heldigvis klart å ta meg sammen og bedt om en begrunnelse... så de "løsmunnede" har ikke vært fullt så høye i hatten etterpå :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  21:51:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
synes ikke det er pent med blå øyne når hesten er mørk, men KULT, det er det absolutt=) likte veldig godt hesten ellers, men slenger meg på en annen som sa at det er litt skummelt med blå øyne...men veldig pen i kroppen=) Gå til toppen av siden

Primern

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  22:40:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrimern  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePrimern  Svar med kopi av melding
Syntes ikke hesten din var stygg i det hele tatt. Jeg liker faktisk veldig godt spessielle hester. Nydelig med blå øyne og kult med hvit mule. De som sier at hesten er stygg er sikkert bare misunnelig
Det må være mye kulere å ha en hest med litt utradisjonellt utseende, det er jo slike hester man legger mest merke til også.... Bare vær stolt av hesten din å ikke bry deg om frekke folk

http://i108.piczo.com/view/q/7/q/t/p/l/u/c/v/c/h/img/i320944273_45594_6.gif Gå til toppen av siden

Cesar

» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  22:58:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes blå øyne er veldig fint. om jeg skulle kjøpe hest og funnet 2 som var så og si like, bare at den ene hadde blå øyne.. Ja da hadde jeg garantert tatt den med blå!!!
Ikke ofte man ser hester med 2 blå øyne. Veldig fin hest du har fått deg. Sikkert mange som er litt misunnelige, du får nok litt mer oppmerksomhet pga øyefargen. Og sånn er ikke alltid folk takler like bra. Så ikke ta deg nær av det, men fortsett å være stolt. Hadde en liten ponny med 1 blått øye en gang, og alle barna falt pladask for han.
gratulerer med ny hest.
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.