hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags sal?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva slags sal?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 09/06/2005 :  18:11:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva slags sal burde jeg kjøpe? (sprang, dressur eller allround)

Jeg er veldig glad i sprang og elsker å hoppe. Men dette skal jeg kun gjøre en dag i uka. (ponnien kan kun hoppe max. 1m)
I tillegg er jeg veldig glad i dressur og trener flere dager i uka.
Skal starte stevner både sprang og dressur.

Jeg tenkte da å kjøpe meg en allroundsal. Dette tenkte jeg var greit for da kan jeg jo ri både sprang og dressur.
Men.. Så var det det at jeg skal kjøpe 1 sal nå med en gang omtrent, og deretter tenkte jeg å kjøpe en til etter 1/2 eller 1 år. Jeg tenkte da å kjøpe dressursal.

Og det blir vel kanskje litt dumt om jeg kjøper allroundsal nå og dressursal senere? Da hadde det vært bedre med sprangsal enn dressursal, eller går det fint å ha allroundsal og dressursal når man i tillegg er glad i sprang (kan kun hoppe max. 1m med ponnien da).
Jeg vil heller egentlig ikke kjøpe dressursal først, for jge kan ikke hoppe med denne. Og det blir dumt å ri dressur med sprangasl syntes jeg.. Det var derfor jeg vil ha allroundsal..

Så.. Blir det dumt å ha allroundsal og dressurasl når jeg skal ri sprang også? (husk at jeg kun kan hoppe 1m med ponnien, går det fint med allroundsal?)

Burde jeg heller ha allroundsal rettet mot sprang i begynnelsen? Er de gode å ri dressur med?

Hva ville dere gjort? Er ganske usikker selv..

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  19:02:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Hadde jeg vært deg så ville jeg kjøpt en god allroundsal rettet mot sprang. Jeg har det, og den er super til tur, og kjempe god å hoppe med og også grei til litt dressur. Og så kan du jo kjøpe en god dressursal etterhvert!? Hvis du skal fokusere en del på det... Men en allround mot sprang er ikke ille å ri dressur med, så du kan jo klare deg med den ene!?

Lykke til med valget!

*Camilla* Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.