hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Blandingshester!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Blandingshester!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  11:36:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå er det jo ikke så veldig populært å kryss ulike hesteraser, men en kan ikke nekte på at det er blitt mange flotte hester utav det! ;)

lurte bare på om det er noen der ute som har en eller annen blandingshest, og hva den eventuelt er blanding av?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  11:41:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har en blanding, men denne blandingen er godkjent og det blir en Sportsponni.
Moren til hoppa var bladning av Araber og New Forest og Faren er ren New Forest.

Vet ikke helt hva hesten hadde planer om å bli, for hun ligner ikke noen av delene spesielt og dessuten er hun 155cm i mankehøyde og veldig kraftig!

Se selv:

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  11:46:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Har ikke blandingshest sjøl, men har vært borti en del av dem=)

Iselin - blanding av Dartmoore/Islandsa og Shettis. Skikkelig eventyrblanding som endte bra. Potensiell bra dressurponni for den rette eier og hoppet kjempebra. Hadde sinnsykt barnslig temperament og var veldi tøff i trynet=) Diggbar til tross. Veit ikke helt hva som skjedde med henne etter at rideskolen som kjøpte henne måtte selge henne da hun kasta av alle rytterne =) gode,gamle Issi=)

Thunder - blanding av varmblodstraver og araber. Skikkelig araberutseende i hodet og kroppen, lange traverbein. Han er ganske "jumpy", men veldig snill. Skal ri han for første gang idag, så vi får se hvordan det går=) Vakker i ordets rette forstand og jeg ser han så for meg på dressurbanen!! Han har en skavank av å være blanding da og det er at han ruller hodet rundt. DVS, han kaste hodet i været og vrir rundt på det...Ser ikke behagelig ut.

Ellbell&Þyrladyret

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 03/06/2005 11:50:06 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  11:57:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Blandingshester jeg har sett/ridd eller bare vært borti:

Alexandra - araber x fjording - så ut som en araber med fjordingens lynne og farge.
Silver Star - shettis x welsh - så ut som en welsh, og helt utrolig spretten.
Simra - varmblodstraver x islandshest - henne har vi vel alle hørt om ;-) (Har bare sett henne i innhegningen)
Prince Noor - shagya araber x new forrest(?) - har ikke sett ham, men gamlehesten til en venninde.

Og sikkert en del til, men de kommer jeg ikke på ;-)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  12:19:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Min manns kusine og fetter hadde en gang ei blandingshoppe som het Kalinka. Nydelig og snill som var blanding av fjording og araber. Hun så ut som en fjording i fargen men hadde araberkropp, temperamentet var forholdsvis roligt men litt ivrig og våken under rytteren.
Kjente også en herlig vallak som het Boy. Han var blanding av araber og welshponni, skimmel nydelig hest. Men dessverre døde han for noen få mnd siden plutselig...

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  13:30:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Ei jeg kjenner fikk netopp et føll, hvor moren var lettdøl og faren tinker! Har ikke sett det, men kan tenke meg at det ble kjempefint! Nesten helt hvitt!

Tidligere har de fått et føll hvor moren var norsk varmblods og faren var tinker! Så ut som en pinto ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  13:41:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg vet om mange flotte blandinger,fks:
*Døl/Fjording
*Shettis/Tinker
*Vbl.traver/Araber
*Fjording/Haflinger

+min egen,lille Sunshine/Sunny som er blanding av Tennessee Walking Horse og Welsh Han er en 2 år gammel hingst som er værdens største koseklump! Han er ca.135 høy og palominofarget! Legger ved ett bilde av ham

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.