hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen anbefalinger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Noen anbefalinger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olithyon

Norway

Skrevet - 01/06/2005 :  23:21:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg lurer på om noen vet om noen bøker, nettsteder eller kurs som anbefales for å lære mer om sårstell, førstehjelp ved skade, bandasjering osv?

Edit for å legge til at jeg snakker jeg i forhold til hesten, hvis det var noen som lurte på det;) Fritt frem for å svare her altså!

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 02/06/2005 20:44:55

mint
» VIP

Skrevet - 03/06/2005 :  09:49:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Hold hesten frisk" er et must for alle hesteeiere. Flott bok med mange bilder. Husker ikke nå hva forfatteren heter. Der blir alle forskjellige sårtyper og behandling av disse beskrevet. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 03/06/2005 :  14:59:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
"Hold hesten frisk" er et must for alle hesteeiere.

Den finnes i norsk format hos Ark øverst i Nordregate Christine

Ellers har Leangen et bra foredragsapperat på "sånt som du spør om", men det hjelper jo kanskje lite når man skulle ønske å slå opp for ting ved en senere anledning.

Jeg har også en bok fra Hööks, som heter noe ala "spør veterinærene" (jeg er på skolen, boken er hjemme og jeg har problemer med å samle meg om andre ting enn alt jeg _må_ huske på i morra), den tar ikke bare opp skader, men en hel del andre ting i spørsmål/svar form. Egentlig en veldig kjekk bok å lese *Hurra for venner som skjønner at man trenger sånt i julegave*

Ellers kan du jo kanskje ringe til feks Leangen og høre hva de anbefaler, for noe må de jo ha lest for å finne ut det de vet de også (selvsagt har de fleste av dem lest bøker fra veterinærhøyskoler rundt omkring, men kan jo hende de har noen forslag til "short version" også

Guro
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.