hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder av hestefarger!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bilder av hestefarger!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  10:38:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Tenkte det kunne vært artig med en"liste"med bilder av ulike hestefarger Fortell gjærne litt om hesten du har bilde av i samme slengen,fks.kjønn,alder,rase osv. Jeg starter med en av mine egne:

Dette er Palominoponnien min Sunshine,han er en 2 år gammel hingst, blanding av Tennessee Walker og Welsh

Lene.

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  10:53:31  Vis profil  Svar med kopi av melding

Oppegårds Knekten: Min kaldblodstraver. 7 År gammel og vallak. Etter Smart Rosalita og Lauvås Pipo(ble avlivet etter sin andre sesong i avl,pga ulykke i luftegård...)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 02/06/2005 :  11:06:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Og Knekten er svart iflg DNT sine sider

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  11:27:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Her er Kaldblodsen min,Liben Prins Han er en 8 år gammel vallak etter Klaastad Ulv og Musti Rikke. I papirene betegnes fargen hans som lysebrun men på sommeren er han nesten borkete

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  11:49:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og Knekten er svart iflg DNT sine sider

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Måtte bare vise et bilde til der man ser hvordan han har forandret seg ang farge...han er da svart-brun om sommeren...men har denne fargen om vinteren/vår....

Takker for meg. Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  11:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Dette er hesten min, Amillion. Hun er en Norsk Varmblod Ridehest. Hun er 6å og født her hjemme i norge, ganske kult med en norsk født ridehest. Hun er etter holsteiner hingsten Akinos og DV-hoppen Ronja Røverdatter. Amillion er den tradisjonelle brun fargen med svart man og hale. Halvmåne stjerne med brutt bled og tre hvite sokker.

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  12:09:08  Vis profil  Svar med kopi av melding

Min Birtingur :)
Rau og kvitflekkete, med glass augo

Som det så fint står i papirene hans :)

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  12:44:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding

Dette er varmblodsen min,Roys Flower etter Sherwood og Top Flower! Han er 14 år og rød med hvit stjernebles og sokker

Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  13:28:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Søberg Prinsen, nordlandshingsten min, han er visstnok sølvborket, selv om det står "lys borket" på passet og i stamboka... *udugelige veterinærer*

På dette bildet er han bare 1 år, og så sommerbeite.(oxo ser vi på hesten, og ikke meg...) Sommerpelsen hans er lysere enn vinterpelsen.

Tok dette i vinter en gang...Her er han ganske "kremgul" i fargen

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  14:40:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Her er Mille, n/l-hoppe etter Vennersberg Julie og Stjernelyngen. Hun er brunskimmel. på bildet er hun 5 år, og siden ingen n/l hester er konstantskimle, så blir hun nok hvit med åra
Mille er den tøffeste hesten jeg vet om, og ingen hest i verden (ikke mine egne en gang...) kan måle seg med hu!

Her er Mille som baby

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 02/06/2005 14:44:51 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  14:55:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Får vel slenge med bilde av mine hester også da:

Ali, haflingervallak på 3 år. Står RØD i hestepasset hans...

Aurello, haflingervallak på 2 år. Står LYS RØD i passet hans.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

avur

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  17:42:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideavur  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her er Mille, n/l-hoppe etter Vennersberg Julie og Stjernelyngen. Hun er brunskimmel. på bildet er hun 5 år, og siden ingen n/l hester er konstantskimle, så blir hun nok hvit med åra
Mille er den tøffeste hesten jeg vet om, og ingen hest i verden (ikke mine egne en gang...) kan måle seg med hu!

Det heiter skimmel fødd brun :)
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  18:48:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Appaloosafarget, rød:

Hesten heter Laban, han er skolehest, veldig tung å ri og sur i stallen, men snill på bunnen :)

Redigert av - Eva V den 02/06/2005 18:49:39 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  19:14:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det heiter skimmel fødd brun :)

Opprinnelig postet av avur

Ikke i følge Norsk hestesenter:
N-99-3588 br.skimmel hp u. Vennersberg Julie

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  21:13:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Det begynner jammen meg å bli mange flotte hester og farger her nå Artig... Setter inn ett bilde av Bianca,ei shetlandshoppe jeg hadde på fòr vinteren-03! Hun var da 3 år og SUPER SKJØNN

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  21:34:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
En til prikkete en:

Dette er Hot Pepper, en knabstruper ponni på stallen (Pepper i forgrunnen. Fabian bak)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.