hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din hest!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Din hest!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mette88
» VIP

Denmark

Skrevet - 23/04/2003 :  10:39:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMette88  Svar med kopi av melding
Hej!

Det kunne være sjovt at vide noget om hinandens heste elelr bare dem de rider på!

Fortæl om DIN eller den hest du rider!

-Hvad hedder den

-Hvor gammel er den

-Hvilken race

-Hvad er den god til

-Hvad laver i sammen

-andet

-Evt. giv et link så man kan se et billede!

KøZzar Mette

ps. -Nogen der skal på Stald Grauff? Uge 27?

Bagera

Skrevet - 23/04/2003 :  14:00:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Her kommer litt info om min Hest!

-den heter: Bagera
-den er kun 2 år!
-han er en Fullblods Araber!
-han er ikke innridd ennå!
-leier han,koser med han,strigler han OSV!
-Mammaen heter:Paddys Sugar Smart
-Faren heter:Ed´s Little Whiskey

har bare bilder på presentasjonen min!
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2003 :  21:34:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hellu!!!

Min hest heter Lobbi.. Han er en 12 (snart 13) år gammel islandshest. Han kan brukes i konkuranser, men får ikke startet noe særlig, fordi pappa skal til roma.. Buhu... *snufs*
Vel... Vi har det kjempe koslig sammen i fredrikstad. Han kan finne på mye sprell når jeg rir (noen ganger klarer jeg så vidt å stoppe), men inne er han verdens snilleste. Har prøvd å hoppe med ham.. Er ikke så flink, men har hoppet 60.. Uuu. tøff meg. (ja serlig)..
Vel vel det er vel det jeg kan si nå..

Du kan gå inn på presentasjonen min her på hestemarked for å se på bilde..

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2003 :  08:43:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Om mine to:

Miriam u. Turid e. Tonar, Storm u. Miriam e. Kollistaen.
Miriam, hoppe, er 7 år gammel, Storm, hingst, er 10 mndr gammel.
Med Miriam gjør jeg alt. Hopper, rir på tur, prøver meg på dressur på en parkeringsplass, kjører og mye mer! Med Storm går jeg leieturer, longerer 10 min hver dag, koser og diller og daller mye med han. Han er en skikkelig koseklump;)
Begge to har et fantastisk gemytt, du kan se bilder på min presentasjon... Det er fjordinger forresten!

Elizabeth, Miriam, og Stormegutten da=)
Gå til toppen av siden

Mette88
» VIP

Denmark

Skrevet - 26/04/2003 :  10:46:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMette88  Svar med kopi av melding
Okæ så!

Det kan godt være at jeg spørger dumt, men hvad er ens præsentation for noed? Eller hvad det nu hedder...
Mette

Haii! Jeg er en pige på 14 år fra Danmark!
I min fritid rider jeg Silvie, Maritza, Bantam, Junker og Rökkvi. Jeg går også til bowling!

Skriv hvis der er noget du vil vide, så skal jeg nok svare! Knus Mette

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 26/04/2003 :  17:12:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg steller en hestnår jeg er hos mormoren min som heter

Mirjas Boy

han er 7 år

varmblods traver

for det meste å trave

som sagt steller jeg den bare når jeg er hos mormor og det er bare i feriene

Far: Shan Rags Mor: Gjølmes Mirja

jeg skal ha bilde av han på presentasjonen min så snart jeg finner bildet!!!!

Redigert av susanne den 18/05/2003 14:55:16
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 26/04/2003 :  17:16:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
mirjas lightfoot

den blir 1 år i juni

varmblods traver

den er ikke god til så mye mer enn å stjele mat!!!

vi koser og koser!! den pleier å gå løs i stallen og da pleier jeg å børste den! da står den helt stille og lurer på hva jeg driver med!!!

Far: Tamin Sandy
Mor: Gjølmes mirja

jeg skal ha det på presentasjonen min!!

Redigert av susanne den 18/05/2003 14:55:53
Gå til toppen av siden

Cherry & Mystery

Skrevet - 26/04/2003 :  22:10:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten jg har på for:

Navn: Kolskeggur
Kallenavn: Skegget
Rase: Islandshest
Kjønn: Vallak
Alder: 8 år
Hopper: 80cm.

Blir mest brukt til turrdnig, men også på banen i sprang og gang.
Mor: Katla fra Hellatuni2
Far: Kolgrimur fra Hellatuni2

Han er 5.gjenger

Han er verdens beste hest !!!
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 27/04/2003 :  07:17:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Min hest heter Nick han er en traver. Han er en liten 5 aaring. Har omskolert han i sirka ett aar naa. Han laerer fortsatt... Naa gaar han dressur oovelser rundt LA og sprang hopper han 30cm(hihi, vel, jeg holder paa aa laere han aa hoppe, vi har bare jobbet med sprang i en uke;)) Han er ganske vilter, og alle synes jeg ergal som rir han.. Men han gjoor aldri noe med meg, eller han bukker og steiler aldri, bare stikker, og da roer han seg jo etter en stund... Men han kan vaere ett strev noen ganger, spesielt naar noe er utrolig skummelt... sukk...

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2003 :  18:08:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Heia. Hesten min heite Heidi og er 7 år gammal! Ho er fjording og er veldig god i sprang og litt i dressur, ho går and iå bli kjørt med men ein trenger tre stykker for å få ho "inn" i vogna. ditta spørsmålet skjønnte ej ikkje.!
Ho har eit føll som er eitt år som snart skal stillast ut og ho sjølv skal stillast ut til hausten!
Ho er også "ØRSTAS FINASTE FJORDING" no for tida!!!!
Gå til toppen av siden

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2003 :  13:24:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
Hellu.
Jeg har en Engelsk Fullblod.

han er født i 92.
1.70m til manken.
brun.
han heter Prospect's Gold xx.

Den går nå LA dressur og hopper 1.40m i sprangen.

Fin edel hest, godt muskeleret til å være en fullbod.

Den er til salgs nå!
Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 04/05/2003 :  13:57:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg har en hollandsk varmblods vallak (KWPN)
Den heter Rex (e: Ahorn Z - Sit This One Out xx - Nimmerdor)
Han er født i 1998
Han er god til det meste, men er vel egentlig en spranghest
Han er mørk fuks med bles og sokker
Har ingen bilder av han enda, men det kommer snart!

Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 05/05/2003 :  02:03:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min hest, Astor, er en Welsh Cob på snart 3 år.
Han er ikke innridd enda, så det er ikke greit å vite hva det skal bli av ham, men han blir nok en allround-hest som kan brukes til alt. Planene mine for ham er spesielt sprang og distanse, men selvfølgelig også dressur, og muligens feltritt. Også en pensjonist-tilværelse som barne-/lærehest for sønnen min da (det er jo en god stund til, men greit å ha planene klare..)
Han lover godt i sprang, har løshoppet med han to ganger, og han er allerede oppe i 1.20, så jeg har høye forventninger til ham...

Bilde av Astor kan du se på min presentasjon her.

frik, (prøv gjerne min anatomi- og sykdomsquiz).

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2003 :  22:03:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, hesten min heter Nebbenes Ninni, men kaller henne bare Ninni. Hun er ei kaldblodshoppe på 12 år( blir tretten i år), som brukes til det meste bl.a. turridning og kjøring. Hun var traver da hun var mindre... En kjempefin hest, selv om hun til tider kan være litt stri og sta. Du kan se henne på VIP min under lillings Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2003 :  21:18:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei..
Kan fortelle dere litt om min hest også!

-- Navn: Tågerups Molly
-- Født: 1994
-- Rase: Irsk Vbl. Ridehest
-- Hun har gått 1.30 sprang i fjor,så har kap. til det (MB),og Kan dressur øvelser til LA..
-- Er bare 1.53 i mkh, var ponni i DK i fjor,og en av DK`s beste sprangponnier.. Fikk hun 5.1.03.. Super turhest.. Hun we foresten brun,med stjernebliss,svart man/hale!
Gå til toppen av siden

KI
» VIP

Skrevet - 14/05/2003 :  09:21:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rødbroget sød vallak, 158 i stangmål, hvit gjennomgående bliss, høye hvite strømper, hvite flekker under magen, hvit stripe/prikkete på rompa, berennemrke d-varmblod, hvite flekker under hodet,5år- går 1.10 stabilt, sød og omgjengelig, påbegynt dressurøvelser. starter 1.10 fortiden, Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.