hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kallenavn på hoppa mi..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 kallenavn på hoppa mi..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  13:49:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg lurer på om noen har noen forslag til kallenavn på hoppa mi. hun heter Tropical Girl. hun er 12år. hun er fuks(rød), har bles, sokker på begge bakbeina. fullblod.

er det noen som har noen fine, morsomme, kule forslag på kallenavn på henne? gidder liksom ikke å rope "tropical girl" hver gang jeg skal rope på henne...

Redigert av mix1 den 14/05/2003 17:07:39

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  14:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan kalle hun tropic.g. eller bare tropic...
håper du finner et bra navn på hun ... hilsen caroline.
:o)
Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  16:12:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
du kan altids kalle henne Pia eller Tropi, enkelt og greit, et kallenavn bør ikke være treigt si.... Gå til toppen av siden

Diddel

Norway

Skrevet - 17/02/2003 :  13:01:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! jeg har sett bildet av Tropical Girl på hest.no PEEN hest azza!har også en fullblods som heter:Point Of America noen som har et kallenavn på HAN eller?

vel jeg har kallenavn til Tropical Girl:

Nr:1 Tropic
Nr:2 Tropical,
Nr:3 Girl
Nr:4 Tp(står for Tropical Girl)
Nr:5 Tippy,
Nr:6 Girly
Nr:7 Tropica
nr:8 Girlet
Nr:9 Sweetie(har ikke så mye med navnet og gjøre)
Nr:10 Cutie(har ikke så mye med avnet og gjøre)

Sånn!noen som har kallenavn til min hest?jeg gidder ikke å bruke disse navna:Point Of America!! Hilsen Diddel(Linda)
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 17/02/2003 :  13:43:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Du kan jo kalle hoppa di Tropi, Tropic, Opi, osv.

Diddel: Du kan jo kalle hesten din Erica (hadde kanksje passet bedre hvis hesten din var en hoppe), Pointo, Americ, osv.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

SaXrUd

Skrevet - 17/02/2003 :  13:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. hva med Ammy? enkelt og greit, så slipper du å bruke 5 minutter på å rope på hesten din! :) noen forslag på hva jeg skal kalle hoppa mi? hun heter Linje Aina (ja,jeg veit det er et mindre pent navn.. ) klem fra marthe! :) Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 20/02/2003 :  14:29:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jenta mi..enkelt og greit.

Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 20/02/2003 :  20:44:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke hva dere syns, men jeg finner det litt vanskelig å skrive kallenavn. Kallenavn blir ofte bare det det blir, vet om en fjordingvallak som het Bjergfakse, hans kallenavn var Einstein!!!(Derav mitt nickname, ja!!) Men hva med
1. Tropic
2. Poff
3. Aina
??????

Gå til toppen av siden

babylon

Skrevet - 21/02/2003 :  19:17:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde vel kalt hesten min for Pica, det er et fint navn... lett og greit å si... Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  11:14:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan kalle hoppa de tropi,tropic,...
Eller bruke "standar" navnet; "Jenta mi"!
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2003 :  16:38:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Du trenger ikke et kallenavn som har noe med navnet eller fargen til hesten din å gjøre. Selv kaller jeg hesten min Musse, bussegutt, loppegutt, nusse klump og ting som det. Egentlig heter han lobbi.

Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 12/03/2003 :  21:52:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Har oxo sett hesten din, den er nydelig!
Selv hadde jeg en fullblods foer som het Clermont.
Jeg kalte han "gutten", "vennen" og "lillegutt". Det var ting som absolutt ikke hadde noe med navnet aa gjoere, men personligheten hans:)
Foer jeg fikk han fant jeg paa et kalle navn, nemlig Cleo, men da jeg fikk han passet det ikke i det hele tatt synes jeg. Navnet som du velger burde du velge fordi det er et som du tenker "det er ho!" naar du hoerer det og ikke fordi det er et kult navn. Selv kaller jeg bikkja mi for "bejbiiii" eller "girly" fordi hun er den lille babyen min:p hehe, kult med kallenavn da:D Men som sagt, de maa passe!

Gå til toppen av siden

Bonnie

Skrevet - 13/03/2003 :  13:00:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde nok kalla henne for "Tropy" jeg!
Lykke til med navn- valget, en del å velge mellom har jeg sett:-)
Gå til toppen av siden

Blessi

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2003 :  17:25:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBlessi  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBlessi  Svar med kopi av melding
Har en hest som heter Bustevinna, men hun blir kalt Blessi. Det fikk hun pga et stjernebles:) Gå til toppen av siden

Cow_wow
» VIP

Skrevet - 03/06/2003 :  15:27:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
kult....jeg har også en hest som heter Tropical Girl!
jeg kaller henne bare troppy
Gå til toppen av siden

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2003 :  22:26:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
til Cow_wow!
jaha, ossen rase er det da? bare ren nysgerrighet! hehe.
vel, jeg syns du skal bare kalle den Trulte, som du har nesten alltid gjort! hehe ikke Pia eller Aina hvis du skjønner Troultey! hehe, du skjønner! hehe.

hilsen Prospect
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.08 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.