hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - om deg!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 om deg!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  18:18:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
kopier dette skjema og fyll det ut! en kjempe fin anledning til å bli bedre "kjent" med hverandre=)

fornavn:
høyde:
alder:

interesser:
hvor mange dyr har du:
hvor mange hester:
hvor lenge har du holdt på med hest:
hva er best med hest:

din yndlingshest(hester, navn):
alder:
rase:
bruksområder:
hvor lenge har du hatt den/ridd den:

hva er best med hesten:

ja=) det var alt=) så kopier og svar på spørsmålene=)

<3 My Little Pony

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  18:46:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
fornavn: Ann Lajla
høyde: ca. 165-167
alder: 15

interesser: hesta, venna
hvor mange dyr har du: to kanine, to hesta, uendelig med katta
hvor mange hester: 2 + eine er bedekt i år
hvor lenge har du holdt på med hest: sida ej va noken måna
hva er best med hest: alt! dei er verdens beste venna

dine yndlingshester, navn: Victoria og Regina! (bilde på vip)
alder: 12 å 3
raser: norsk varmblods ridehest og fjoring
bruksområder: sprang, dressur. kjøring, tur, det meste.
hvor lenge har du hatt de: Victoria sida 9.juni 2004, Regina sida 8.juni 2002, da ho blei fødd..

hva er best med hestene: alt...:)

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 29/05/2005 :  19:21:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Mathilde
høyde: 165
alder: 12

interesser: Hester, ponnier, ridning, sprang, nordlandshest, Maxi
hvor mange dyr har du: 2 (2 katter)
hvor mange hester: 0 (Men får en hest på fôr om en måned)
hvor lenge har du holdt på med hest: siden jeg var 6 år
hva er best med hest: Er ikke sikker... Man blir lizm helt hypnotisert når man fatter interesse. Det er nok sikkert fordi de er veldig spesielle, pålitelige og mye annet. Alt positivt med hest!

din yndlingshest(hester, navn): Maxi (registrert som Stjernita)
alder: 21.05.92
rase: Nordlandshest/Lynghest
bruksområder: Sprang, tur, kos, hobby
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Er ikke sikker... Kanskje mellom 1-3 år, men har ridd henne på noen kurs ifra jeg var 8 år

hva er best med hesten: Hun er verdens kuleste hest! Så er hun ganske lik meg: Hun er ganske bitch. Hun er veldig slem med andre hester og dyr, men har aldri skadet et menneske med vilje. Hun er SINNSYKT sta, men hvis man får henne til så er hun verdens beste. Hun er veldig lik meg som sagt og jeg er kjempeglad i henne. Så det blir nok mest fordi hun er så lik meg=)

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  19:51:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
fornavn: Therese
høyde: 165?
alder: 16, snart 17.

interesser: Hester,venner, kjæresten,data,film,musikk osv...
hvor mange dyr har du: 4
hvor mange hester: 1, men trener 1 til
hvor lenge har du holdt på med hest: 4 år
hva er best med hest: Alt :)

din yndlingshest(hester, navn): Eikdokka
alder: 13 år
rase: Fjording
bruksområder: ridning,kjøring og triks
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 4 år

hva er best med hesten: At hun er så snill, og til å stole på..

Therese
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  22:18:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
fornavn:Wendy
høyde:177
alder:17, snart 18

interesser:Hester, papegøyer og venner, kjæresten
hvor mange dyr har du:har 5 stk akkuratt nå
hvor mange hester:1
hvor lenge har du holdt på med hest:siden jeg var 8 år gammel
hva er best med hest: det er vel alt det

din yndlingshest(hester, navn):May Evelyn
alder:9
rase:Fjordhest
bruksområder:Hun blir vel bare brukt til tur av små drittunger som ikke kan noe nå, men når jeg får henne bort hit blir det annerledes, da er det sprang og dressur..
hvor lenge har du hatt den/ridd den:Jeg red henne fra hun var 4 til hun ble 7. Da fikk jeg en hest på halvfor å så flytta jeg til østlandet. Men nå skal jeg kjøpe henne. Viss ikke eieren ombestemmer seg...

hva er best med hesten:Hun er bare sprø. Det er en fullblods fanget i fjordingkropp. Hun elsker fart og sprangridning, løper like fort som varmblodstraveren på stallen!! (mange som har vanskelig for å tro dette men enten er bare hu ekstremt rask eller så er traveren treig)
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  23:17:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
fornavn: Anette
høyde: 170, sånn ca
alder: huff, er blitt hele 22 år!

interesser: Tja, når jeg ikke er på skolen eller på jobb er jeg som oftest i stallen. Og er jeg ikke der, er jeg hos en eller annen venninne eller er ute på byen :)
hvor mange dyr har du: Jeg har 3 katter og 2 hester.
hvor mange hester: 2 stk
hvor lenge har du holdt på med hest: Siden jeg var 6 år. Så det vil vel si i 16 år det... Har hatt noen pauser underveis også da :)
hva er best med hest: Det beste med hest er at de blir like glad for å se meg uansett!

din yndlingshest(hester, navn): Må vel bli mine egne det, Ali og Aurello. Også Mille da, hu er jo hesten i mitt liv :)
alder: Ali er 3, Aurello er 2 og Mille er 6.
rase: Ali og Aurello er haflingere, Mille er N/L-hest.
bruksområder: Ali skal jeg trene til å bli en god allrounder, Aurello er selskap. Mille brukte jeg til tur og kos..
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Har eid Ali og Aurello i 8 mnd, men de har bodd i Norge i ca 4 mnd. Mille hadde jeg på for i et halvt åt..

hva er best med hesten:
Ali: At han er så full av liv og at det aldri er kjedelig å holde på med han :)
Aurello: At han er den søteste, mest kosete og smarte babyen som finnes :)
Mille: Er noe spesielt med den første hesten man har fullt ansvar for. Er forferdelig glad i jenta mi, hu har en nydelig personlighet!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  23:37:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
fornavn: Eva
høyde: ca 170
alder: 18

interesser: tja, det var da hest :P
hvor mange dyr har du: Har en kanin, en katt og ponni på helfor.
hvor mange hester: Ingen selv, men har en på helfor
hvor lenge har du holdt på med hest: Har ridd regelmessig i 9 år og holdt på mer aktivt de siste 6årene
hva er best med hest: Vet ikke, har aldri prøvd noe annet, hehe.

din yndlingshest(hester, navn): Fabian og Masada
alder: Fabian er 12år, Masada 15år
rase: Fabian er dansk sportsponni, Masada fullblodsaraber
bruksområder: Fabian er mest hobby nå, tidligere sprangponni. Masada er også hobby men ganske flink i dressur.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Masada stelte jeg i 5år, Fabian har jeg hatt på for i 3år.

hva er best med hesten:
Fabian: Han er litt sær og har egget på seg mange med sine særegenheter, men jeg forstår ikke hva de snakker om; syntes han er perfekt. Liker at jeg kan gjøre ting uten å være redd for ham; føler meg mao trygg på ham. Siden andre syntes han er heller psyko (hehe) betyr det vel at vi har funnet tonen og det er jo kjekt. Dessuten er han jo så søt :)
Masada: Kjempeglad i ham, han er så herlig og tillitsfull og selskapssyk. Selv om han er helt i hundre, har alltid masse energi og er supervimsete, er han så snill og grei og har ingenting vondt i seg. Har aldri sett ham sint, han tror liksom det beste om alle. Også er han helt nydelig.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  00:00:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
fornavn: Lucinda
høyde: ca 160,så eg er ganske liten dessverre
alder: født i 1979, så blir 26 år

interesser: Hest, data, ungane mine, gårdsdrift er vel dei største interessene mine.
hvor mange dyr har du: 2 hester, 3 kaniner
hvor mange hester: for tida har eg 2 egne
hvor lenge har du holdt på med hest: siden 1990-91, dvs i ca 15 år.
hva er best med hest: Noko som gjør livet verdt å leve. Ein måte å koble av på som for meg er "medisin".

din yndlingshest(hester, navn): Det må jo bli mine egne hester Siri Hero og Lyheims Leika
alder: 5 og 1 år
rase: Fjordinger
bruksområder: Siri blir brukt mest til dressur men også sprang. Leika er ung endå men skal forhåpentligvis bli ein god dressurhest samtidig som ho kan gå sprang og dressur. Dvs ein god allroundhest med vekt på dressur.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Siden dei blei født. Siri 18.mai 2000 og Leika 23.mai 2004

hva er best med hesten: Dei er så snille og kosete, og samtidig mykje framdrift og arbeidsvilje. Dei er flotte eksemplarer av sin rase. Osv.

Redigert av - Lucinda: den 30/05/2005 01:06:14 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  00:32:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
fornavn: Bente
høyde: 169
alder: 34

interesser: hester, hunder, fotografering, egyptisk historie
hvor mange dyr har du: hest, hunder, kanin(fransk wedder + løvehodekanin)
hvor mange hester:en araber ( + min datter har to)
hvor lenge har du holdt på med hest: siden jeg var 8 år. Altså 26 år
hva er best med hest: deres fortrolighet, de svikter aldri!

din yndlingshest(hester, navn): KA Etanec, (Ka Princton og Kelly the Kid)
alder: 6 år ( 2 år og 22 år)
rase: polsk fullbl.araber ( p.fullbl.araber og welsh)
bruksområder:distanseridning
hvor lenge har du hatt den/ridd den: jeg har hatt Etanec i snart 4 år ( 1 år og 5 1/2 år)

hva er best med hesten: Han er min beste venn, svikter aldri og er med på og gi meg verdier og leve for.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  01:58:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Fornavn: Silje.
Høyde: 166.
Alder: 20 i August.

Interesser: Kjæresten min, film/musikk/litteratur.
Hvor mange dyr har du: Har min egen oppdrettsfarm for hybelkaniner :-D
Hvor mange hester: 0. Men rir og steller Birtingur frå Brenno.
Hvor lenge har du holdt på med hest: Snart 13 år.
Hva er best med hest: Å kunne slappe av, å kjenne at alt du har arbeidet for virkelig funker.

Din yndlingshest (hester, navn): Birtingur, Frøya.
Alder: 7/7
Rase: 2 x islandshest.
Bruksområder: Førstnevnte gjør alt fra sprang til gangartsridning, sistnevte går vel mest på tur, tenker jeg.
Hvor lenge har du hatt den/ridd den: Birtingur har jeg ridd siden begynnelsen av februar, Frøya red jeg 5 uker i fjor sommer, og i juleferien.

Hva er best med hesten: Begge er unike. Birtingur er en travel mann som vet hva han vil, og hvordan han vil ha det - litt som meg. Frøya er litt vimsete, men utrolig god og snill når man graver litt i henne. Dessuten er begge to veldig spretne, og hopper nok glatt hindre på over 1 meter.

Redigert av - Silje-og-Tindra den 30/05/2005 01:59:53 Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  12:40:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Beate
høyde: 158...hehe
alder: 21

interesser: hest, sønnen min, mannen min, friluftsliv, skyting, hest :)
hvor mange dyr har du: 9 fisker, 2 hester
hvor mange hester: 2
hvor lenge har du holdt på med hest: så lenge jeg kan huske
hva er best med hest: samspillet

din yndlingshest(hester, navn): Birtingur frå Brenno
alder: 7
rase: islands
bruksområder: alt man måtte ønske, tror jeg ;)
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 1 år

hva er best med hesten: mye av det samme Formosissima sier... også det at han er så villig!

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  13:34:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
fornavn: Merete
høyde: 170 cm
alder: 16

interesser: Hest, motorsport, båt, turgåing i fjellet, jakt og fiske, hund som bruksdyr, musikk(-historie)...
hvor mange dyr har du: En hest på helfòr
hvor mange hester: En hest på heslfòr
hvor lenge har du holdt på med hest: 8-9 år? Noe sånt.
hva er best med hest: Det er så mye.. Kommer an på hesten, hva som er best med hesten :) Det beste er at man alltid har noe å ta seg til, man kjenner hesten og man får på den måten mange gode opplevelser, man blir sammensveiset og får sterke bånd. For meg er hesten en utrolig god turkamerat.

din yndlingshest(hester, navn): (Får holde meg til èn da.) Horgen Jenta (Horgao til vanlig)
alder: 12
rase: kaldblods
bruksområder: kjøring, tur, kløvjing, "arbeidshest", enkel sprang.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Et år bare.

hva er best med hesten: At hun er flink hest som gjør så godt hun kan. Hun liker seg godt på lange turer og det gjør jeg også.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  13:49:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Fornavn: Kristine
Høyde:164 cm
Alder:17 år 19 juli.

Interesser:Filip, hest, film, musikk og data
Hvor mange dyr har du:1 stk.
Hvor mange hester:Jeg har 1 hest
Hvor lenge har du holdt på med hest:11 år
Hva er best med hest:Følelsen av å mestre noe og båndet mellom hest og rytter

Din yndlingshest(hester, navn):Torstedlund's Ibrahim K Og Barney (Ferwor XO)
Alder:Ibrahim er 9 år / Barney hadde blitt 27 år i år
Rase:Dansk Halvblods (reg. Dansk Sportshest) / Polsk Halvblods
Bruksområder:Dressur og turridning / Barney var med på det Polske Landslaget i feltritt. Ble brukt til dressur, sprang og feltritt. Gikk GP klasser i alle grenene
Hvor lenge har du hatt den/ridd den:Ibrahim har jeg hatt i 2 år fantastiske år / Barney hadde jeg på helfôr i 6 år før han døde (jan. 2003)

Hva er best med hesten:Ibrahim er utrolig snill, tålmodig, 'tøff i trynet', masse motor, klager aldri og oppfører seg som en gentleman uansett hvor han er eller hva han gjør / Barney var verdens mest veloppdragne herremann. Utrolig flott lærehest som kunne A L T. Verdens snille hest med et hjerte av gull. Gud som jeg savner han!

Redigert for å legge til en yndlingshest til

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 31/05/2005 13:27:42 Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 30/05/2005 :  16:25:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Katrine
høyde: ca 174
alder: 18

interesser: hest, hest og hest :)
hvor mange dyr har du: 1 hest
hvor mange hester: 1
hvor lenge har du holdt på med hest: begynte egentlig med hest når jeg gikk i 2. klasse, men det har vært perioder med "dårlig hestetilgang" etter det også :)
hva er best med hest: samspillet, den gode følelsen når alt klaffer.

din yndlingshest(hester, navn): Wendy
alder: 9 år
rase: Welsh Cob
bruksområder: dressur og turridning
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Jeg kjøpte henne for 1 år siden
hva er best med hesten: Hun er så herlig rar på alle mulige måter! :) Kan egentlig ikke så mye, er fryktelig vimsete, men full av pågangsmot og kommer alltid med nye forslag til hvordan vi kan gjøre øvelsene enklere (for henne..)
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 30/05/2005 :  17:19:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
svar slettet
Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 08/03/2006 17:02:05 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  18:03:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
fornavn: Natalie
høyde: 168 cm
alder: 24 år

interesser: Hester og ridning, dans, trening, ski
hvor mange dyr har du: 3 (katt og hest)
hvor mange hester: 2 (Holter Jerka og Rigel Tora)
hvor lenge har du holdt på med hest: 17-18 år
hva er best med hest: Tillitsforholdet man kan bygge opp mellom hesten og seg selv, når man ser at hesten setter pris på deg, stoler på deg og gjerne vil være sammen med deg

din yndlingshest(hester, navn): Må jo bli min lille Holter det da ( man synes jo best om sine barn;))
alder: 17 år
rase: Norsk kaldblodstraver
bruksområder:Allrounder, men mest dressur og kjøring
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Eid henne i 9 år, men kjent henne mye lengre

hva er best med hesten: Hun er usedvanlig snill og veloppdragen, og jeg kan stole på henne i alle situasjoner

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.