hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - om deg!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 om deg!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  22:16:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
fornavn: Marte
høyde: 166
alder: 15

interesser: Fotball, musikk, hester.. Jah..=)
hvor mange dyr har du: har ingen, men e forrytter førr to ponnia=)
hvor mange hester: 0
hvor lenge har du holdt på med hest: 8 år eller no..
hva er best med hest: De e der alltid for deg!

din yndlingshest(hester, navn): Iselin og Harry
alder: 18 og 12 ? Hmm..
rase: Iselin: Blanding araber og norlandshest, harry: sønn til iselin =)
bruksområder: Iselin e no litt sprang å dressur. stø turhæst, og han harry e litt meir allsidig. e litt innkjørt.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: i over et halvt år iværtfall..

hva er best med hesten: De e no så søt at:D ehhe, når han Harry ikke bi djevelsk....
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 30/05/2005 :  23:57:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Tonje

høyde: ca. 1,63

alder: 14

interesser: hest, konkurranseskyting, venner og dans

hvor mange dyr har du: klarer ikke telle:) bor på gård, med kuer, hunder, katter og hester.

hvor mange hester: familien har 3, og 2 oppstallet

hvor lenge har du holdt på med hest: Vi har hatt hest i familien siden jeg ble født

hva er best med hest: Det beste... Jeg vet ikke! samholdet mellom meg og hesten setter jeg utrolig stor pris på, partnerskapet... Får vel si at hesten min er min venn. en god en..

din yndlingshest(hester, navn): Cenja.. har andre men de andre kommer på en god 2.plass

alder: 10

rase: blanding mellom araber og lyngshest

bruksområder: alt! en skikkelig allorundhest!

hvor lenge har du hatt den/ridd den: ca. 4 år

hva er best med hesten: Stå-på-viljen, at ho er snill.. Har alltid lyst å lære!

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  10:41:50  Vis profil  Svar med kopi av melding

fornavn:Lene
høyde:ca 1.60/1.65
alder:27

interesser:Barna mine,dyrene mine og gode venner.
hvor mange dyr har du:Har høns,5+en hane,og fisk,en skillpadde-baby(ungdom),en hund,to kaniner,og hesten.
hvor mange hester:For tiden en
hvor lenge har du holdt på med hest:Litt i overkant av 15 år
hva er best med hest:Det unike samspillet man kan få,at disse store,kraftige dyrene faktisk gjør sitt beste for å tilfredstille lille meg ,og den følelsen det gir å kunne få til noe man har slitt med... Det er rein terapi å holde på med hest...

din yndlingshest(hester, navn):Har fått mange yndlinger opp gjennom årene...men må vel bli min egen,Oppegårds Knekten.
alder:7 år
rase:Kaldblods traver
bruksområder:Trav,tur og kos
hvor lenge har du hatt den/ridd den:Har eid ham litt over fire år.

hva er best med hesten:Han er unik. Og passer meg perfekt

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Raggis

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  12:20:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRaggis  Svar med kopi av melding
fornavn: Camilla
høyde: 1.74
alder: 20 rundt hjørnet:)

interesser: hest, pcn, friends and seff kjæresten
hvor mange dyr har du: har en kattepus, Sylvester
hvor mange hester: 1 i trening, Austri, Islandshest.
hvor lenge har du holdt på med hest: rundt 11-12 år
hva er best med hest: hmm, ikke godt å si.. har blitt litt fortapt kan man si. De er jo herlige dyr, mystiske. Er noe eget med hester ja;)

din yndlingshest(hester, navn): Sunnanvindur frá Langhólti II og Skjøldur!!
alder: Sunnanvindur er 6 og Skjøldur er 22 :P
rase: Begge er islandshest
bruksområder: Sunnan er mest turhest for øyeblikket, men kanskje det blir noen konkurranser på han etterhvert:P Skjøldur er skolehest. Hehe.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Sunnanvindur hadde jeg i ca 2 mnd, blir kanskje mer etterhvert, Skjøldur har jeg "holdt" på med i snart 2 år:)

hva er best med hesten: Sunnan er utrolig nysgjerrig og oppmerksomhets-syk, og veldig glad i mennesker som er snille med han. Veldig fin gutt, utrolig spesiel. Skjøldur er bare verdens minste og søteste islending:D

Redigert av - Raggis den 31/05/2005 12:25:37 Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  17:21:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
fornavn:Asbjørg
høyde:173
alder:snart 31

interesser: hester, planter&dyr, fjellturer,
hvor mange dyr har du: Kattepus og to hester
hvor mange hester: Snart to
hvor lenge har du holdt på med hest: ca.20 år, med pauser innimellom
hva er best med hest: Å vite at hestene trives og har det bra

din yndlingshest(hester, navn): Ikaros B.
alder: 8år
rase: Varmblodstraver
bruksområder: Tur
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Snart 4 år
hva er best med hesten: Tvers igjennom snill og god, og herlig å ri.

din yndlingshest(hester, navn): Lauvås Inga
alder: 12år
rase: Kaldblodstraver
bruksområder: Tur, selskap til Ikaros
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 4 mnd
hva er best med hesten: En snill, vakker og blid liten hest!
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  20:17:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Renate
høyde: 173 cm
alder: 32

interesser: hest/ ridning/ NH, innebandy, musikk osv
hvor mange dyr har du: en kanin, tre marsvin, to katter og en hest
hvor mange hester: en
hvor lenge har du holdt på med hest: 17- 18 år
hva er best med hest: kommunikasjonen man kan få når alt klaffer, det være ridning eller håndtering generelt

din yndlingshest(hester, navn): selvfølgelig min egen hest Horton, men tror nok det hadde blitt en lang liste av "tidligere yndlingshester"
alder: han blir 6 år på torsdag 2 juni
rase: varmblodstraver
bruksområder: dressur
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 1 1/2 år

hva er best med hesten: Horton er medgjørlig og lærevillig under forutsetning av riktig behandling, han gir meg vanvittig mye glede i form av sin utrolig store personlighet. Han er en liten "mammadalt" og vil ha trøst om verden blir litt skummel. Han er den største utfordringen, og den morsomste hesten jeg noensinne har ridd til tross for at jeg tidligere har ridd "millionhester". Han får meg veldig ofte til å

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 03/06/2005 :  23:17:48  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
fornavn: Karen
høyde: veit ikke helt, 165 kanskje?!
alder: 14

interesser: hest og fotball
hvor mange dyr har du: 3, en hund, katt og kanin
hvor mange hester: har en på helfôr
hvor lenge har du holdt på med hest: hm.. så lenge jeg kan huske! Men begynte fast når jeg var 7 år
hva er best med hest: vanskelig.. det må vel bli at man kan stole på dem, kommunikasjonen..

din yndlingshest(hester, navn): Irpill fra Nykirke
alder: 11 i år
rase: islandshest
bruksområder: gangartsridning, turridning og dressur
hvor lenge har du hatt den/ridd den: har ridd han i snart 3 år, det siste året har jeg hatt han på helfôr

hva er det beste med hesten: personligheten! han har ikke så innmari gode gangarter, hvertfall ikke tølten, men han betyr utrolig mye for meg og han har den morsomste personligheten jeg har kommet borti!

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  21:33:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
fornavn: Bente
høyde: 1.52
alder: 12

interesser:
hvor mange dyr har du: 1
hvor lenge har du holdt på med hest: 4-5 år
hva er best med hest: A L T ! ! !

din yndlingshest(hester, navn): Alfred von Heppenhauf og Bellmann
alder: alfred(7-10?) Bellmann(6)
rase: Alfred (vet ikke!) Bellmann (shettis)
bruksområder: Alfred ( rideskolehest, tror han var konkuranse ponni før?) Bellmann (sprang, tur og galopp)
hvor lenge har du hatt den/ridd den: har ridd Alfred på rideskolen i noen månder og ridd Bellmann i 1 og 1/2 år snart

hva er best med hesten: A L T ! ! !

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2005 :  17:00:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding

fornavn: Gro Mette
høyde: 165 cm.
alder: 31

interesser: Hester,ridning,MC,bøker og FESTER
hvor mange dyr har du: 9
hvor mange hester: 5
hvor lenge har du holdt på med hest: Til sammen ca.10 år
hva er best med hest: Å føle"kontakten"/tilliten med hesten

din yndlingshest(hester, navn): Roy,Prinsen;Sunny,Støva og Linnjarl
alder: 14,8,2,9 og 1 år
rase: Varmbl.Kaldbl.og bl.av Tennessee Walker og Welsh
bruksområder: Tur og dressur
hvor lenge har du hatt den/ridd den: [red]Roy:3 år,Prinsen:1 år,Sunny:1/2 år,Støva:2 år,Linnjarl:4 mnd.

hva er best med hesten: [red]De har forskjellige personligheter alle sammen men det fellestrekket jeg setter høyest hos de alle er tilliten til meg som eier/rytter

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  18:04:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
fornavn: Anne
høyde: 170
alder: 19

interesser: Kjæresten min, Venner, Hester & dyr & festing :)
hvor mange dyr har du: 7 kaniner(!)
hvor mange hester: 2 hester, snart 3.
hvor lenge har du holdt på med hest: ca. 12 år
hva er best med hest: De er alltid der for deg :)

din yndlingshest(hester, navn): Har jo flere seff.! Spot, Gina & Aromayo
alder: S: 8, G: 20 og A: 5 år
rase: S: minishettis, G: fjording og A: araber/islandshest
bruksområder: S: kjøring, ridning, tur G: ridning, dressur,kjøring A: ikke innridd eller særlig trent, får han snart!
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Hatt spot siden han var 6 mnd, altså i 7,5 år snart. Gina har jeg hatt i 4 år, men hatt henne på for før, så blir vel 5 år. Aromayo eier jeg ikke enda, men skal forhåpentligvis kjøpe han!

hva er best med hesten:
Det orker jeg ikke å nevne :P Det er så mye jo!!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  17:52:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
fornavn: Lise
høyde: 161cm på sokkelesten
alder: 19 i august

interesser: Hester (det sier vel seg selv da..), være sammen med venner,råne rundt i samboerens Audi 100 hehe..netopp fått lappen! (stakar han som må sitte hjemme og bekymre seg) fjellturer, jakthunder, sitte med pc`n og årne med hjemmeside, vip osv osv..

hvor mange dyr har du: hmm.. telle... 2 hester, 1 hund, 18 melkekyr (med kalver i magen alle sammen), 14 kviger, 11 okser og 2.5 millioner hybelkaniner;p
hvor mange hester: to, ei halvblodshoppe og ei blandingshoppe (welsh og shetlandsponni)
hvor lenge har du holdt på med hest: fra 6-13 års alderen.. opphold i to år fordi hester var ikke "kult" nok ifølge vennene mine,men etter to år fant jeg tilbake til min store lideskap og gir den aldri opp for noe igjen!

hva er best med hest: ALT! Nei, jeg vet ikke igrunn.. kan ikke forklares! Er noe med de store snille dyrene, har vært min store lidenskap siden jeg så dem i en barnebok som bittelita jente!

din yndlingshest(hester, navn): Det er mange flotte hester her i verden og jeg er så heldig å ha møtt mange av dem. Noen som har gjort ekstra inntrykk på meg er: Cindy(verdens hærligste halvblodshoppe), Johns Fiery Lady (shirehoppe jeg hadde på for), Bruno (nordlandsvallak jeg eide) og Møy Best (kaldblodstraver jeg trente da jeg jobbet på travstall.)
alder:
rase:
bruksområder:
hvor lenge har du hatt den/ridd den:

hva er best med hesten:

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  17:49:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
fornavn: Mari
høyde: ca. 166
alder: begynner å nærme seg 16

interesser: hest, ski, trening, hunder, smådyr (katter, hamstere), lokal historie (kjedelig? Ikke så veldig som mange tror!), treningslære, data og boksing.
hvor mange dyr har du: 1 akkurat nå, kommer 1 til innen noen uker
hvor lenge har du holdt på med hest: Siden jeg var liten. Fikk hest i dåpsgave.
hva er best med hest: Det unike samværet. Føle at du samarbeider perfekt med et nydelig vesen.
din yndlingshest(hester, navn): Miss Viola / Glittra / Hjellar
alder: 7 / 5 / 4
rase: Welsh Mountain / Fjordhest / Fjordhest
bruksområder: Barneponni, spranghest, terrengritthest / kjøring, tur / avlshingst, brukshest
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 3 år / 1 år, hadde den på fòr / aldri, dessverre. Tilhører lokallaget her.

hva er best med hesten: Disse 3 hestene er mine yndlinger fordi de er så ulike. Miss er rampete og full av ponnifakter, Glittra er stødigheten selv, men kan være litt skvetten, og Hjellar er den fyrige avlshingsttypen full av energi.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  18:03:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
fornavn: Linda
høyde: Ca 1.60
alder: 19

interesser: Hest, dyr generelt, venner, pc`n, feste osv...
hvor mange dyr har du: 9
hvor mange hester: 3
hvor lenge har du holdt på med hest: Forholdsvis hele livet.
hva er best med hest: Umulig å svare på. Alt med hest er fantastisk. Hest er rett og slett livet.

din yndlingshest(hester, navn): Gambler`s Jackpot, Myras Casana og TA Mahjiino.
alder: 2, 8 og 3.
rase: Pinto, Shetlandsponni og Araber.
bruksområder: Ingenting spesielt enda.
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 9mnd, 3år og 7mnd, 5mnd.

hva er best med hesten: De er alle snille og greie, herlig personligheter, lærevillige+++
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  18:08:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
fornavn: Marianne
høyde: Ca 1.65
alder: 27

interesser: Hest og data (nerd)
hvor mange dyr har du: 2
hvor mange hester: 1
hvor lenge har du holdt på med hest: 16 år
hva er best med hest: samværet og samspill

din yndlingshest(hester, navn): Lopke ut de Finnen
rase: Frieser
bruksområder: Avl, dressur og tur
hvor lenge har du hatt den/ridd den: 6 måneder

hva er best med hesten: at den er MIN!!!
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 08/03/2006 :  18:13:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
fornavn: Lene
høyde: Ca. 170 (+/-)
alder: 15 år

interesser: Trav, ridning, venner, gutter, shopping, pc ++
hvor mange dyr har du: 1
hvor mange hester: 0 selv, har 17 på stallen som jeg trener :)
hvor lenge har du holdt på med hest: Maaange år!
hva er best med hest: Årh, det er så mye det..! Vanskelig å svare på!

din yndlingshest(hester, navn): Redlight Lain, Blue Fighter, Smashing Surprise, Hot Belleza ++
alder: 5 år, 13 år, 9 år, 3 år
rase: Varmblodstraver
bruksområder: Trav, kjøring og ridning :)
hvor lenge har du hatt den/ridd den: Siden sommer 2005 (+/-)

hva er best med hesten:
Redlight Lain - En utrolig flott hoppe en en uuutrolig personlighet! Elsker denne hesten! Hun er bare utrolig rolig og tillitsfull, litt tullete i personligheten og veldig vimsete!
Blue Fighter - Den absolutt snilleste hingstebassen jeg har vært borti noensinne :) Har hatt mange flotte rideturer med ham, og han går akkurat der du ber ham om å gå..! En skikkelig kosegris, som vet å ha respekt...! Er ellers utrolig fin å håndtere, verken stressa eller noe.. Bare en herlig hest!
Smashing Surprise - Surprise har jeg trent siden sommeren 2005, og har fått henne nå i løpsform.. Vi har vært igjennom utrolig mye, og denne hoppa betyr veldig masse for meg! Hun har en utrolig nydelig personlighet, og er veldig kosete og tillitsfull. Føler at jeg har oppnådd noe sammen med henne..
Hot Belleza - Min lille hjerteknuser! Snilleste hoppa du kan tenke deg. Så uskyldig og snill, og gjør ikke en flue fortred. Finner seg i alt, og løper som et olja lyn når hun først kommer litt inn i det..! Kunne sikkert ha gått på motorveien sammen med henne uten at hun hadde brydd seg så altfor mye! rett og slett en heeerlig hest!

Jaja, det var vel nok mas om dem ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.