hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Teoriprøve for førerkort på bil
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Teoriprøve for førerkort på bil
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway
Innlegg: 1117

Skrevet - 28/04/2006 :  22:05:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg som nå driver å tar førerkort, og skal ha teoriprøva innen 10.mai, gruer meg veeeldig! Og jeg syns det er så utrolig kjedelig å lese..
Noen som vet om noen gode teknikker for å gjøre lesingen mer interessant, slik at jeg kanskje får med meg hva jeg leser?

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Hege J

» VIP

Norway
Innlegg: 1964

Skrevet - 28/04/2006 :  22:50:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt rundt 8-10 år på å øve meg på teoriprøven, så jeg vet ikke om jeg gidder å lese på den (jeg holder også på å kjøre opp nå, endelig!). Jeg skal ta noen tester på nettet og på kjøreskolen, men ellers så er jeg bare bevisst på teoristoffet hele tiden når jeg beveger meg i trafikken (går ved en vei, sitter på bussen, kjører selv, sitter på med andre osv), på denne måten blir det mer interessant å lære seg teori:)
Hege Gå til toppen av siden

LisaFi

Innlegg: 957

Skrevet - 28/04/2006 :  22:53:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Tester på nettet er vel lurt, tror jeg. Å være med på teorikurs hos kjøreskolen er også greit, om det har lett for å bli "så som så" med lesinga hjemme.

Uansett tror jeg oppgaveløsing er mer nyttig enn kjedelig mendgelesning. Spør også læreren din om ting du lurer på, kanskje kan h*n forklare bedre enn boka.

(hilsen trafikklærer.... ;)
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway
Innlegg: 778

Skrevet - 28/04/2006 :  23:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Få noen til å spørre deg om ting fra boka....
Og det går også an å ta sånn test prøve hos kjøreskolene så får du se hva det går i og de retter de også etterpå så får du se hva du har gjort feil å slikt,hjalp veldig det synes jeg da;)

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Innlegg: 119

Skrevet - 29/04/2006 :  18:00:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal også snart ta teoriprøven, og er heller ikke så flink til å lese på den. Kommer sikkert til å stryke... Men jeg øver i hvertfall på sånn teste-teoriprøver på nettet. Se:
http://www.teoriproven.no
http://www.dinside.no/motor/bil/test-deg-selv/
http://www.zensor.no/
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom
Innlegg: 427

Skrevet - 29/04/2006 :  18:33:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
leste ikke på teoriprøva jeg, men har egentlig aldri lest på prøver.. Og sto da jeg ;)

sier ikke at man ikke trenger å lese, men det er ikke sååå vanskelig heller egentlig. man bør tenke litt logisk også

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

sadie

» VIP

Innlegg: 46

Skrevet - 30/04/2006 :  06:36:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Teoriprøven går så fint så =) Fikk tips av en venninne at alt jeg trengte å vite stod i det ene kapittelet.. Husker ikke helt hvilket, men det største, tror jeg.. Det med blå eller lilla striper øverst på sidene Leste gjennom det to ganger, og det gikk strålende. Er jo flervalgs prøve, så med litt logisk sans og kjøreerfaring bør det gå greit! Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Innlegg: 119

Skrevet - 01/05/2006 :  13:31:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke for å gi folk panikk, men 2/3 stryker på teorien. Nesten alle jeg har snakka med har strøket en gang, så den er ikke SÅ lett heller...
Og så har de jo lurespørsmål og sånn.. Men jeg gruer meg heller til oppkjøringa. Det er jo ikke så mange penger man taper på å stryke på teorien i forhold til oppkjøringa.
Gå til toppen av siden

Deftonah

Norway
Innlegg: 70

Skrevet - 01/05/2006 :  14:54:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDeftonah  Svar med kopi av melding
Grunnen til at så mange strøk, var pga språket. Det var for vanskelig. Spørsmålene er nå endret, og skal være lettere.

Lykke til Ingvild.

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Innlegg: 119

Skrevet - 03/05/2006 :  19:43:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
... Men det er fortsatt mange som stryker... Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 03/05/2006 :  20:54:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Jeg strøk 2 ganger på teorien.. Første gangen hadde jeg 1 fucking feil for mye.. og andre gangen ble det litt mer feil.. Men 3 gangen var jeg mer forberedt.. Tenkte jeg skulle "lure" gubben til å tro at jeg hadde strøket igjen.. Men jeg var jo så happy, at jeg ikke klarte å se lei og skuffa ut.. Hehe..
Gå til toppen av siden

Tone_

Innlegg: 1197

Skrevet - 03/05/2006 :  21:04:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg strøk også første gangen på teorien..da jeg tok lappen i 1998.

Men jeg hadde ikke hatt teorikurset...leste bare på egen hånd. (og hadde ikke lest så veldig mye)..

Tok den igjen dagen etter, da klarte jeg det.

Tone melone kaffekone
Redigert av - Tone_ den 03/05/2006 21:05:04 Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway
Innlegg: 790

Skrevet - 03/05/2006 :  21:15:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Dagen etter? Måtte man ikke ha 2 ukers karantene da eller?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.