hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke andre dyr har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvilke andre dyr har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Lene.

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  12:44:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Satt og leste litt på forskjellige vip-sider,og ser at det er mange som har hund/katt eller evt andre dyr...
Selv har vi et lite hobbybruk,og har,foruten hest,en boarder collie,en liten skilpadde-ungdom og div fisk,to kaniner av ymse rase,og høns...(Fiiine dyrene!)
Hadde sau,men de ble solg i vår...

Hva slags dyr har dere,sett bort fra hesten?

Takker for meg.

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  13:06:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har katt!! Egentlig 3 stk... Men de bor nede hos mamma (rett over veien nesten). Sliter litt med å få de til å bo hos oss enda... Har ikke stengt den inne en uke enda, da men... Får vel prøve det snart vel
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 18/05/2005 :  13:14:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har to katter. Begge svarte å hvite:

Hunnkatten: Hun er moren til den andre. Hun er lettbygd med glinsende pels. Hun er norsk huskatt. Hun er litt sky men veldig kosen med folk hun kjenner. Hun blir alltid plaget av den andre katten. Hun er kresen også. Når hun spiser, kommer den andre ådytter henne vekk. Vi har hatt henne i 3 år nå.

Hannkatten: Han er en kastrert hannkatt som er barnet til hunnkatten. Han er skikkelig feit og veier 5 kg! Han elsker mat og spiser det meste. han er veldig kosen og snill. Men han er litt femi også. Han mjauer veldig lyst og er ganske pysete. Ingen superhelt som passer på mammaen sin. Vi har snart hatt han i et år.

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  13:42:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Driver en kennel, oppdrett av samojedhunder og en maskot som er av rase Portugisisk Vannhund. Venter nå kull på den ene tispen vår, er fem uker på vei :)
Ellers så har vi to tigerstripete røde katter ( gutter, en kastrert og en snart kastrert ),som bor i stallen. De er på snart 5 og 1 år gamle. Foreløpig bare en kanin. Hun er av rase Løvehode dvergvedder, brun ( 1 år ). Men om 1 1/2 uke kan jeg hente hjem en ny Fransk Wedder ( mistet min for noen uker siden pga arvelige smertefulle øyelidelser..)
Og så har vi et marsvin da, som bor inne.

Det er hundene og hester som er min største interesse :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  14:10:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har tre katter.
En "gammel" frøken som heter Frida. Utrolig vakker katt, svart og langhåret, som er ca 5 år.. Fikk hu som 4 mnd gammel, gjennom en dyrebeskyttelses-greie. Hu har nok ikke hatt det lett i livet, og er redd ALT. Hu roer seg kun hvis det bare er familien hjemme. Er nesten umulig å få tak i...

I 2003 fikk hun to pusunger, det er barna mine :) skulle egentlig bare beholde en, men hvem klarer å velge? Så da beholdt jeg likegodt begge to. En makrellfarget og en svart.. Så søte da!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  15:31:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Tja, jeg er vel en av de få som ikke har katt jeg da ;-)
Men jeg har mus i stallen, så jeg kunne trengt det.

Akkurat nå for øyeblikket har jeg bare en hest på gården, men vi har hatt masse kyr(ble sendt til slakt forrige måned) og over 70 kaniner!
Hadde også katt da jeg var liten;Mons :)
Ettersom jeg bor på gård, har det alltid vært dyr rindt meg. Hadde til og med gjess en stund og høner..

Så man kan tenke seg hvor stille det er her med bare en hest... =/

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  15:41:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Jeg har heller ikke katt eller hund.
Driver faktisk mest med fjærfe. Da i førsterekke vaktler, men også en del høns. For å se hva vaktel er for noe: http:www.home.no/vaktler
Ellers har jeg div. fisk og en kanin(Tror jeg. Sjelden jeg ser den). Jeg har ikke hest heller!

Anders W. Aune
Redigert av - Anders W. Aune den 18/05/2005 22:53:43 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  15:54:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Har alltid hatt katt, og har nå en lodden liten grå skogkatt ved navn Elling (som han virkelig lever opp til; er en skikkelig mammadalt, og vil helst være inne), en skikkelig kosegutt. Hadde også kampfisk en stund, men den prøvde å rømme ved å hoppe ut av akvariet, ikke særlig smart.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

kathrineck

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  16:00:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
utenom hestene har vi 2alalam, gårdshund, 3 katter, (tror alle mus i område har forsvunnet helt) gullfasaner, en del vaktler,9kaniner... og snart ser det ut som vi har kattunger.....
så litt av vært. hadde nettopp esel, men ikke nå lengre.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  16:02:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
alalam? Det er et dyr jeg ikke har hørt om før iallefall.. Hvaslags dyr er det? Eller var det en liten skriveleif som slo til? Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  16:16:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har en brun labrador retriver :-)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 18/05/2005 :  16:19:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ganske mange dyr utenom hesteflokken min.

Blandingshunden Baltus (border collie/retriever), pluss at vi i løp av noen dager får en kongepuddel valp, gleder oss veldig.

Har også tre katter: Pompe, Sewen og Mikke pus.

Rottene mine: Tjokken og Smulen.

I tillegg driver jeg med akvarium.
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 18/05/2005 :  16:48:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bodd på gård hele livet så jeg har hatt det meste av dyr, men akkurat nå er det:

-Akvarium

-En flokk høner

-En flokk fasaner, jaktfasan og gullfasan

-3 katter. Frida som er helt svart og er egentlig villkatt fra Toten, og mor og datter. Moren har nå kull med 4 stk kjempenydelige pusebarn

-Ellers har jeg mer enn nok av hybelkaniner.....

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  17:27:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
alalam? Det er et dyr jeg ikke har hørt om før iallefall.. Hvaslags dyr er det? Eller var det en liten skriveleif som slo til?

Hun mener nok ale lam, eller kopplam som mange kaller det.

I familien her har vi to fjordinger, en shetlandsponni, tre shetland sheepdogs, en svæææær blandingskatt, et hamster, en parakittgreie og en tam sau

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  17:48:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Vi har en svær og hårete kastert hannkatt og en stakkars liten kanin hjemme. Har drevet på en del med kaniner, men nå var det bare 1 igjen.

I stallen har de i tillegg til 8 hester: to høns, en hane, to katter, fire kattunger, to geiter, to-tre hunder og tre kaniner.

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  17:48:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tre "sinnsyke" marssvin, en kanin og to katter.
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.