hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Frieser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Frieser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

marteng

Skrevet - 12/10/2006 :  23:55:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vel Silke du mener som er kommet til Rennesøy nettopp ? Hun er kjempeherlig. Gleder meg til å se henne igjen. Hun har nok vokst mye siden jeg så henne sist.
Frieser er uten tvil en fantastisk rase, det tror jeg alle som er kjent med Frieseren mener ! En meget allsidig rase mtp bruksområder. I Norge har vi god kvalitet på Frieserstammen vår, så vi får håpe det fortsetter slik fremover.
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  10:09:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Min frieserhingst kommer om en uke i dag!!! Jippi!!!!!!!!!

Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  14:45:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

Lille Thalion? lykke til da

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  17:16:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av AinaVj

"lille" Thalion ja!!! Han er blitt stor, he he, gleder meg så sykt nå, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!!!!!!!!!!!!

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  19:38:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Svalgårds Cheri: Nei, var bare en tur innom. Hestene våre står hjemme de Skulle gjerne hatt de i kroken, men er jo litt dumt når vi har eiendom til å ha hest på også stalle de opp i Kroken [:P

Marteng: Skjenner du til henne? Tok noen bilder med mobilen hvis du vil se^^,

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  22:54:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av AinaVj

"lille" Thalion ja!!! Han er blitt stor, he he, gleder meg så sykt nå, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!!!!!!!!!!!!!!

Gosh...ja. Vet akkurat hvordan den ventetiden er. Har sett bilder av han, og han er bare så søøøøøt Du har masse å glede deg til

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  00:00:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Svalgårds Cheri: Nei, var bare en tur innom. Hestene våre står hjemme de Skulle gjerne hatt de i kroken, men er jo litt dumt når vi har eiendom til å ha hest på også stalle de opp i Kroken [:P
Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Åja, du har de hjemme ja (*kom ikke på det i farten*) , heldige Stor drøm om å ha hesten hjemme ser du:p hehe...
Kroken er koselig plass, leeenge siden jeg har vært der nå.

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  09:56:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
Nå er det bare 6 dager igjen, hi hi

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2006 :  17:57:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av CroniarthRoxanne

Åja, du har de hjemme ja (*kom ikke på det i farten*) , heldige Stor drøm om å ha hesten hjemme ser du:p hehe...
Kroken er koselig plass, leeenge siden jeg har vært der nå.

Opprinnelig postet av Svalgårds-Cheri

Hehe Var liksom min og. Akkurat nå er jeg fornøyd med å ha de hjemme, men før syns jeg det ble så ensomt! Men nå er det liksom greit og kunne bare springe ned også ta hestene Selv om det som sagt fort blir ensomt og du mister liksom det stallmiljøet. Nå er vi litt OT her da men

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.