hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - salgjord str
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 salgjord str
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  17:43:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei folks =)
hvilken str på gjorden burde jeg bestille når jeg fikk beskjed om at gjorden var ca 126 lang, men kunne oxo bruke en som var litt mindre?

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  18:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
120 cm? eller se om du kan finne en som er 125 m/strikk kanskje?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  19:35:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ville bestilt 120 (gjerne med strikk) eg da. Ganske vanleg til fjordinger det.

Rekner med du skal ha den til den nye hesten din??

Eg bruker faktisk 110 på min fjording, med strikk da.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  23:43:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hvis 126 (tipper dette egentlig er en 125-gjord) er litt langt, er vel 125 m/strikk en ennå dårligere ide?

Hva slags størrelse du kjøper kommer litt ann på type. Kanskje 115 m/strikk er fint, men 120 er nok sikrest. Uten at jeg vet hvor mye du har å gå på på salen du har, og uten at jeg vet hvor lang den du har er fra før.

Det er forresten litt ulikt hvordan gjordstørrelsene er delt opp. Noen har med 5cm differanse på størrelsene, andre 10cm. Noen går for f.eks. 110, 120, 130, mens andre for 115, 125, 135 osv. Om du finner en i 120 er sikkert det fint.. Spørr om å prøve en gjord som kanskje er 110 eller 115 også av noen i stallen (om noen har), så får de litt mer fealing. En gjord som er i korteste laget er jo også teit..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 01/05/2005 :  00:36:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg ville dratt i en hestebutikk og lånt med meg (om du får lov) noen flere forskjellige gjorder hjem jeg, og sett hvem som passet best. Evnt be om å få bytte gjorden hvis den ikke passer... Eller bare ta med den den gamle gjorden og finne en tilsvarende :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  11:50:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ja det er til min nye fine hest ;) skal bestille en gjord emd strikk i den ene siden..lyst på den ene i hooks...
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  12:19:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Huff, så at jeg hadde skrevet feil i sist innlegg her ja..*flaut*
Mente jo 120 m/strikk kanskje? eller 125 u/strikk såklart. *Dumme meg!!!*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.