hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøy å hoppe høgt ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Gøy å hoppe høgt ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  15:41:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
har ikke hoopa så høyt...ehe....ca. 1m.
men det er unghest og da kan man jo ikke bare presse den til
å hoppe så veldig høyt heller.

jeg er litt uenig med spoff der hun sa at det å hoppe høyt er enkelt!
det kommer jo litt ann på hesten da!
om man kjøper en hest som er vant til å hoppe 1,40m bane er det ikke så sinnsykt vanskelig (men rytteren har jo litt og si da), men om man har en uerfaren/unghest er det litt vanskeligere.
sånn som mange hester har problemer med er jo å ikke hoppe så mye høyere enn hinderet, at de mister motet og refuserer eller unna springer.da er det ikke alltid at det å hoppe en bane på 1,40m er så veldig lett......ehe... det er min mening (og meniger finnes det jo millioner av).

hilsen Sandra og Cash

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  19:45:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har hoppet 1,10 på Tzatziki :) Hadde jeg hatt en litt større hest ville jeg nok ha hoppet høyere, for et sted går grensa mener Tzatziki ;)
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/01/2006 :  20:00:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Æsj, har hoppet "høyt" en gang jeg, har aldri vært så redd før.. Holder meg til ca. 1 meter jeg, det er fiint det
www.hestene.no Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 19/01/2006 :  23:06:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hoppet ca. 1m med en ponni på 1,29... mener de da(da vi kjøpte henne sa de hun var 1,35-1,39). Det var skummelt for meg, for jeg var gansk liten, og salen var for løs, og vi kom feil på, og jeg datt nesten av etter på :P Var ganske fersk innen sprang da ;)
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Emili ruler

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2006 :  18:08:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEmili ruler  Send %s1% en ICQ meldingEmili ruler  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmili ruler  Svar med kopi av melding
Har bare hoppet en 90cm svinerygg jeg da med en ponni.. Rir bare den ponnien da. hun heter selfølgelig Emili... du ser bildet av henne på vippen min..

Å drive med hest kan ikke beskrives, det må oppleves=)
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 01/02/2006 :  18:35:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg synes ikke det er høyden som teller jeg da, men det høyeste jeg har hoppet er 120 med en spretten 2 ponni Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 04/02/2006 :  17:21:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hoppet 1.10 på stevner, og alt fra 50cm - 120/130 på treninger. ikke helt sikker.
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3
Redigert av - MonCherie den 09/06/2006 19:53:05 Gå til toppen av siden

ingrid_maby

» VIP

Skrevet - 04/02/2006 :  17:28:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heizann=)
Eg har vell hoppt 1.40 enkelt hinder å 1.30 bane med mine ponnier.
Men dei har god sprett og er alt opp for og hoppe!
Gå til toppen av siden

Kristina :)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2006 :  21:23:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristina :)  Svar med kopi av melding
Jeg har bare hoppet 70 cm jeg ;P... Hehe!
Gleder meg til å slå rekorden min en gang :D!
Jeg må ha veldig mye kontroll og stole på hesten før jeg tør å hoppe med den. Også liker jeg å finne ut når hesten hopper over hinderet, for da klarer jeg å følge med ;P... Hehe

..Sa jeg :) Gå til toppen av siden

Marionetta

Skrevet - 08/02/2006 :  13:13:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppet 140 enkelthinder og 130 bane med hesten jeg har nå =) Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  11:20:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg å ponnien min har hoppet 105 , og 90 bane, men vi har akkurat begynt å hoppe da. vi skal nokk bli flinke:D hoppet 90 cm enkelthinder og 80 bane med gamleponninen min som var 114 cm høy:)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2006 :  17:20:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Har bare hoppa 40-50 cm jeg da... Men på rideskole med islandshester hopper vi jo ikke så mye da... Men jeg har lyst til å hoppe høyere!
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  00:59:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Skritta kavalett med hesten min i dag, hehe. Hoppa ca 1 m med forrige hesten min. Eller, hinderet var 1 m, hesten hoppa alltid laangt over.
Er mer pysete nå, enn da jeg var yngre, men gleder meg til Tassen lærer seg å hoppe :)

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Kristina :)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/03/2006 :  21:00:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristina :)  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppet 100 cm :D
Også har jeg hoppa 80 med noen 90 og 100 centimeter-hindre bane :)
På ponnien jeg steller har jeg ca hoppet 10-15 cm :P hehe

..Sa jeg :)
Redigert av - Kristina :) den 22/03/2006 21:02:14 Gå til toppen av siden

linndi&ida

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  15:31:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelinndi&ida  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselinndi&ida  Svar med kopi av melding
Eg har vel hoppa 90-100 cm men hesten hoppa uansett... Har hoppa bane på 80-90 cm... Skal hoppe 115-120 enelthinder ein vakker dag, med fjording!! Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.