hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøy å hoppe høgt ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Gøy å hoppe høgt ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  20:45:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppa ca 1 m... Er litt pysete jeg da:P Liker ikke å hoppe så veldig høyt:P

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  15:14:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hopt 120 med en hest..:S Svært ubehagelig siden jeg hadde NULL kontroll og hesten bare galopperte siikfort! x( Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2006 :  11:49:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
har hoppa 120:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:04:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
er bare 12 år enda da =(
har hoppet 120 (oxer) enkelt hinder med islandshesten min
men er ikke sååå ivri på det lengere.
ble skikklig glad den 1. gangen å veldig skummelt, men 2. gangen var det kult, 3. gangen var det artig og 4. gangen var det nok..
hopper 110 bane..
nå er det mange hinder på rad å rekke som er gøy + ett meters hinder midt på banen
veldig gøy

Never give up on the things that make you smile!
Redigert av - KarenG den 24/04/2006 20:22:36 Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kompisen min har hoppa 160!men han er sånn juniormester eller liknende da..

har bare hoppa meter bane med blodsern min jeg da..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Signe-Malin

» VIP

Skrevet - 18/04/2006 :  00:23:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSigne-Malin  Svar med kopi av melding
Det høyeste jeg har hoppet er 80 cm, med norlandshoppa jeg har på fôr. Også har jeg hoppet 60 cm bane med ein welsh ponni
Signe-Malin
Gi en hest det den trenger,
og den vil gi deg hjertet sitt til gjengjeld!

http://www.tutteliten.piczo.com
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 18/04/2006 :  00:34:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppa 1.20 enkelthinder(oxer) med min 1'er ponni :)
Syns det begynner å bli høyt når det blir over metern..hehe

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  18:45:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
har hoppa 1,20 med hesten min : ) blir forhåpentligvis høyere ettersom han blir sterkere :)
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  14:50:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Men den nye hesten min har jeg hoppet rundt 10cm Om amn kan kalle det å hoppe da :P
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2006 :  22:38:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppa 1,10 på trening (i en kombinasjon) med Kenzo. Jeg er egentlig bare dressurrytter, siden jeg ikke tør å hoppe så mye, men jeg kan hoppe litt innimellom. Blir vel ikke så mye for min egen skyld, men for at Kenzo skal få en avveksling, også blir han mye bedre å ri i dressuren dagene etterpå
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  19:44:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
Har hoppa 1,15, men hopper til vanelig 80-90cm.
Men det er på en liten welsh, hehe!

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:52:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Blir snart 13 nå. Har hoppet 1 m bane og det holder nåk i massevis får meg. Blir nervøs når det blir høyere enn 80 så... Pappa mener jo at jeg og hesten min er oppe i 110 til høsten. Vi får nå se ;)
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  22:08:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppe 110 med kaldblodtraveren min:) han kan hoppe myyye høyere om han vil, men jeg velger å vente litt med det, for han har dårlig selvtillit, så river han ett hinder, så nekter han å hoppa, selv om hinderet bare er 50 cm:P
har hoppa 1m eter bane med han å:) den er vi litt stolt over

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  09:22:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
elsker sprang og har gått på sprangkurs i 2 1/2 år nå.Har hoppet 130 med ponni,men har ikke egen hest,så rir bare skolehester på timene.x-traveren jeg har på helfor er utrolig flink til å hoppe,me har fått tilbake den gamle traverskaden sin,så han kan ikke hoppes så høyt lengre=/
Henriette=) Gå til toppen av siden

Ruffian

Norway

Skrevet - 10/06/2006 :  13:55:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRuffian  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppa 125-130 med en hets jeg red i fjor. Hu var fantastisk, starta metern i bane med a. Den eg rir nå har jeg vell hoppa 80-90 med. Hun er en kjempe fin sprang ponni.. Men jeg merka da jeg hoppa 80-90 med a for to uker siden at jeg sava og hoppe noe hesten måtte løfte seg for og hoppe, har rid for det meste dressur og 60 hindre siden jeg slutta med den andre hesten nå i vinter.
When life passes you by, RUN. Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.