hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøy å hoppe høgt ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Gøy å hoppe høgt ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

LineWara

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:52:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLineWara  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLineWara  Svar med kopi av melding
heihei:)
har hoppa bane på 1.25m på trening, å konkurere i 80cm, 90cm å 1m å 110cm me welsh coben min:)
han e kjæmpegla i å hopp, stoppe nesten aldri, har bare stoppa nån få gang vis avstanden bli heilt feil da XD
eni i at å hopp bane på feks. 110cm e my vanskeliar enn å hopp enkelthinder e.l på 130...
å hopp stuss me hinder 2-3 steg etter e jo enkelt... uanset om hindere e 1m eller 120-130cm...
bane bli vanskeliar me all svingan å må pass på avstanda beregna på store hesta når æ rir min lille på 156cm... menmen d e jo arti da, satse på å kunn konkurer 115cm å kansje 120cm etterhvert da d går jo på trening
140cm e d høyeste enkelthindere æ har hoppa me Polo da:) men d e vanskeliar me bane på 110!
bilde:

hilsen lille mæ

*** www.hesteliv.com ***
"the horse dosen't care what you know
till he know how much you care..."

Redigert av - LineWara den 20/02/2007 11:44:33 Gå til toppen av siden

RedHoodogMerete

Skrevet - 26/11/2005 :  18:02:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! jeg har hoppet 1.20cm med min gamle ponni på 138.0mkh Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  17:50:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm, er en stund siden jeg hoppet høye hinder. Høyeste jeg har hoppet noen gang er ca 1.20m.
Men denne hesten var veldig flink da så =)

Med hesten min så er det høyeste jeg har hoppet 90 cm enkelthinder og 80 cm bane. Men det er nå 1 1/2 år siden. Nå hopper vi ca 60cm da hun stresser seg opp sånn så jeg måtte begynne på nytt med henne. Kommer ikke til å hoppe noe særlig høyere før jeg får roet henne skikkelig sånn at hun går onkelig og ikke bare kaster seg mot hinderet.

Må innrømme at jeg synes det er morsommere å hoppe 60 cm og virkelig føle at hesten gjør det bra, enn å hoppe kjempehøyt og føle at hesten ikke satser riktig osv.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kikki+Asterix

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  17:32:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKikki+Asterix  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKikki+Asterix  Svar med kopi av melding
1.20 - 1.30 er ikke helt sikker på hvor høyt det var. Men var bare enkelt hinder. Det høyeste jeg har hoppet bane er vel 90 XP
Asterix<3 Gå til toppen av siden

Nully

Skrevet - 02/12/2005 :  13:20:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg e 12 år... eg likar og hoppa... det høgaste eg har håppt e 3 syrikanår:S mn eg vet ikkje kos høgt det er... men det er iallefal gøy og hoppa!! Gå til toppen av siden

Nully

Skrevet - 02/12/2005 :  13:21:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg e 12 år... eg likar og hoppa... det høgaste eg har håppt e 3 syrikanår:S mn eg vet ikkje kos høgt det er... men det er iallefal gøy og hoppa!! Gå til toppen av siden

Nully

Skrevet - 02/12/2005 :  13:37:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg er 12 år.. eg kan ikkje hoppa så høgt for hesten min har kneskade og han er gammal... men eg kan hoppa lågt.. eg hoppa me ei syrikana så lige ner men me ein aen hest hoppte eg 3 syrikaner.. eg vet ikkje kor høgt det er Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  16:32:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Eg er 12 år.. eg kan ikkje hoppa så høgt for hesten min har kneskade og han er gammal... men eg kan hoppa lågt.. eg hoppa me ei syrikana så lige ner men me ein aen hest hoppte eg 3 syrikaner.. eg vet ikkje kor høgt det er

Opprinnelig postet av Brewster

Syrikana

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  21:14:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Det høyeste jeg selv har hoppet er 130,mn med hesten jeg har nå har jeg hoppet 125
Mn,det er jo mye enklere å hoppe enkelthinder enn en bane,for du må se etter avstander,tempovekslinger osv....
Mn,morro er det
Gå til toppen av siden

Pony Power-R

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  22:12:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hoppet 130cm det toerponnien jeg har nå ;) og hoppet 1,10 bane, på trening da ;)
Redigert av - Pony Power-R den 17/12/2005 22:13:44 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  22:36:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Eg er 12 år.. eg kan ikkje hoppa så høgt for hesten min har kneskade og han er gammal... men eg kan hoppa lågt.. eg hoppa me ei syrikana så lige ner men me ein aen hest hoppte eg 3 syrikaner.. eg vet ikkje kor høgt det er

Opprinnelig postet av Brewster

Syrikana

Opprinnelig postet av Wenche=)

Syrekanner.
Tre stk. som står/ligger oppå hverandre

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  22:37:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det høyeste jeg har hoppet med Rosita(husk, det er Rosita) er 50 cm :D

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  22:38:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Aha, Da skjønte jeg det, hehe;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Hyper_Bærta

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  11:36:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHyper_Bærta  Send %s1% en ICQ meldingHyper_Bærta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHyper_Bærta  Svar med kopi av melding
Det høyeste jeg har hoppet er vel 1.20 ;) Ga meg der.....Hadde høydehopping 7h...Så der ville jeg ikke mer=P
Høyeste hopp-bane ligger mellom 90-100 en plass=P

God Jul Og Godt Nytt År=) Gå til toppen av siden

gta

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  22:32:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hæj:) Jeg tror jeg har hoppet noe rundt 1m på Islandshesten jeg har på helfor som er 140mkh;) Dæ æ e stolt tå!!!:D Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.