hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøy å hoppe høgt ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Gøy å hoppe høgt ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

popo

Skrevet - 22/09/2005 :  22:47:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hoppet 1.40 enkelthinder med fjordingen jeg eide før, gjett om jeg var nervøs da *huff* men det gikk kjempebra det, heldigvis...

Tro det eller ei, sikkert noen noen nå som ikke tror på dette....

men det driter jeg i
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  11:24:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Har ikke fått hoppet så mye høyt ennå, har mest ridd på rideskolen hvor det høyeste du kan starte er 80 cm.
Men nå er dyr flott spranghest kjøpt så nå skal det hoppes, føler jeg er helt grønn men min ridelærer sier at jeg kan fint starte 80cm og 1m på denne hesten og bare styre. På trening hopper vi rundt metern og kanskje litt høyere helt siste runden. Men er ikke så lett når man må ri på litt små avstander, rir nemlig på time sammen med ponnier. Høyeste enkelthinderet jeg har hoppet er vel okser på 110 på gal skolehest jeg hata omtrent men da merka jeg ikke hvor høyt det var. På hesten min vet jeg ikke helt, har nok hoppa 110 med den men kan ikke si at jeg garantert har gjort det for har aldri målt. Høyden er ikke så viktig for min hest, jo høyere jo bedre hopper den.
Håper på å kanskje få timer for Tony Andresen en gang i fremtiden, det hadde vært digg det! For jeg og hesten min skal jo selvfølgelig til spektrum, se etter meg på tv da! :P

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Snowboots

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  14:55:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det har jo ikke noe å si hvor høye hinder man hopper.
Jeg har hoppet enkelthinder på 170.. har bilde av det på min VIP :)
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  15:54:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
høyeste jeg har hoppet er 1.50 kjempe gøy.. Å kjenne hesten bruke muskelene sine er deg beste
Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  01:45:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg hoppa 115 med kaldblodsen min...:) det var bane med hindre på 110/115...:) var storfornøyd jeg... helt til vi tryna da... har fortalt d før...
kom når vi kom til trippelbaren på 115 fikk hesten min en fot over bommen og en under... og dette endte i salto for oss begge... skumle saker... gikk bra med oss begge, helt til han sprang ut etterpå og kneet mitt traff en hinderstøtte så jeg måtte hoppe på krykker i 2 uker... men dette er mange år siden no da...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  14:33:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
har bare hoppa 105 det er høyt nok for lille meg det.. men liker i grunnen ikke hoppe så høyt,fordi tenk om hesten for SCENEBETENELSE mh..
- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 09/10/2005 14:34:26 Gå til toppen av siden

<3samson<3

Skrevet - 09/10/2005 :  19:43:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
jg har hoppet 100cm og elsker å hoppe høyt:P jeg har satt et mål at jeg tilslutt skal ha hoppet minst 1,50=) Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  23:47:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Har hoppet ubevisst 110 med ponnien jeg er forrytter for. En ubeskrivelig følelse:D Han er ikke noen typisk sprangponni, er 1/4 araber og 3/4 kraftig nordlandshest:)
-Marte Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 16/10/2005 :  19:44:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Eg har hoppa 1.15 enkelthinder med min 2.kat ponni på 5år.... *stolt*
Og vi hoppar 1m bane Det følest som å FLY!!
Gå til toppen av siden

**rebecca**

» VIP

Skrevet - 17/10/2005 :  09:30:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Æ e egentli sinnsykt nervøs for å jopp,men no hi æ jo hoppa en del me hestan æ har hatt dritlæng å stole på dæm,så no hoppe æ vel ca 80-100 me "fremmede" hesta å:D

høgaste æ hi hopa e vel 120:D
Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 25/10/2005 :  06:06:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
På treningsleir for maaange år siden hoppet jeg en 1.30 bane i den tro at den var 1.15. Først da jeg var ferdig fortalte treneren meg at det var 1.30 - slask!

Pr. dags dato tør jeg knapt å skritte over en bom, hehe - bare bortoverridning på meg nå, takk!

Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

supreme magic=)

» VIP

Skrevet - 14/11/2005 :  21:57:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
får en tåpelig diskusjon. "jeg har hoppa så høyt" "jamen jeg har hoppa så mye høyere" alle kan vell hoppe høyt med den rette hesten! betaler du 1 mill for en hest kan du jo forvente at den skal dra deg med over alle slags hinder og høyder uten at du trenger å gjøre en dritt! Gå til toppen av siden

LivJorunn

Skrevet - 17/11/2005 :  18:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sprang er livet ja;) Skulle berre ønske eg hadde en "ordentlig" spranghest.. menmen:)
Har hoppa 1,15 med min tidligare nordlandshest,enkelthinder. Han gjekk 1m bane.
Med ein fjording eg hadde på for på vidaregåande hoppa eg 1,25, han kunne hoppe høgare når han ville,men ikkje den dagen;p
Hoppa vel også ca 1,25 med ein varmblods eg hadde på for nokre månader.
Min noverande fjording har eg hoppa 1m oxer som det største til no, og 0,95cm bane. Men blir nok meir etter kvart;) Håper å vere klar for 1m bane til NM neste år med han, til no har det blitt mest dressur. Hvilket også er veldig kjekt sjølvsagt!
Litt skummelt,men når eg ser eit kjempestort hinder so berre MÅÅÅ ej hoppe det*glise* litt gal må en få lov å vere av og til..hehe
Har også starta knøttecup terrengritt,det er det råååaste eg har prøvd på lenge,tok skikkelig av! Anbefalst på det varmaste;)
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 20/11/2005 :  16:13:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hoppa 1m med isladshesten min :D Utrolig gøy! Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  18:28:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hoppa 1m enkelthinder med fjordhoppa eg hadde før, da var ho 19 år.
Har hørt at ho starta 110 klasser i sine yngre dager, og hoppa 120 enkelthinder.
Kjempehest

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.