hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteutstyr på Lidl f.o.m torsdag
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hesteutstyr på Lidl f.o.m torsdag
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Kajsa

» VIP

Skrevet - 11/04/2005 :  14:47:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o.oow.20050414.index

Billig billig billig

Prøv min quiz om de kule gule HER

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  15:48:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jøss...*forundra*

Har Lidl rundt en mil unna jeg, så da får jeg vel ta en tur og titte da. Kan jo hende det er noe som er brukendes ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  18:22:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Oi, så kjekt... Meg må titte!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  18:26:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kanskje ikke første sted jeg ville tatt turen på utkikk etter hesteutstyr.. Men litt morsomt, selv om kvaliteten antagelig svarer til prisen, og utvalget er dårlig.. Men noen ting er jo slik at det antagelig er ubetydelig. En bøtte eller en svetteskrape f.eks. må jo bare fungere uannsett..

Smart Club har jo også hesteutstyr Også litt så som så på kvalitet, men greit nok. Ikke alle trenger kvalitetsutstyr heller..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  18:39:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kanskje ikke første sted jeg ville tatt turen på utkikk etter hesteutstyr.. Men litt morsomt, selv om kvaliteten antagelig svarer til prisen, og utvalget er dårlig.. Men noen ting er jo slik at det antagelig er ubetydelig. En bøtte eller en svetteskrape f.eks. må jo bare fungere uannsett..

Smart Club har jo også hesteutstyr Også litt så som så på kvalitet, men greit nok. Ikke alle trenger kvalitetsutstyr heller..

Opprinnelig postet av spoff

Billig grimer er alltid kjekt!! Og der er jeg glad om de ikke er for sterke så for de hestene som må ha grime på beite eller paddock, så kan grima ryke om de henger seg fast!! Bucas grimer ryker ikke lett nok, ponnien min hang seg fast med en slik i fjor...

Så ei grime til 30kr er kjempe kjekt, da gjør det jo heller ikke noe om den klør den av seg på beite og om man ikke finner den igjen... Litt kjipt om det var ei dyr grime... Man prøver så klart å ikke bruke de fineste og dyreste grimene på beite men om er fort gjort om en annen slipper ut hesten at det skjer...

Visste ikke at smart club hadde hesteutstyr. Var innom der for en god stund siden og jeg så ikke noe, kanskje ikke alle butikkene som har, eller kanskje de ikke hadde fått det inn da?

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 11/04/2005 18:42:54 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  19:06:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Visste ikke at smart club hadde hesteutstyr. Var innom der for en god stund siden og jeg så ikke noe, kanskje ikke alle butikkene som har, eller kanskje de ikke hadde fått det inn da?

Opprinnelig postet av Roxira

De har iallfall hatt det siden tidlig i høst. Jeg har kun vært på Smart Club på Alnabru den siste tiden, og der har de det. Utvalget er ikke stort, så om du ikke har sett det så er det kanskje ikke veldig rart. Men de har noen dekner, shabraker og litt basis utstyr for ferske rideskoleelever. Det var nok litt så som så, men noe helt greit.

Apropo.. En tidligere debatt om Smart club: «Smart Club og hesteutstyr.»

Og når vi først er inne på steder man ikke venter å finne hesteutstyr.. Ellos Også en debatt: «Hesteutstyr hos Ellos :D»

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 11/04/2005 19:06:47 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 11/04/2005 :  19:23:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Litt enig med Roxira: er nå greit å kikke iallfall:) Kan jo hende man blir positivt overrasket for alt vi vet:)

Har forresten et par jodphurs fra Smartclub (fordi de var i brunt;)) Funker fin,fint de altså, litt grov såle er det eneste jeg har å utsette på dem i grunnen, og det blir veid opp av fornuftig og fin pris :)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  21:15:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Se ut til at svenske Lidl har et litt annet utvalg. Kan det være at de har mer enn det som vises på sidene? De senebeskytterne ser jo greie ut. Iallfall til den prisen.. Men de selges kun regionalt i Sverige, så de kommer kanskje ikke til Norge riktig ennå.

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  21:19:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hmm.. Apropo senebeskyttere.. Hva er dette? I norske Lidl.. Senebeskyttere eller transportsokker? Eller kanskje de har begge deler?

Når man først er i gang.. Danmark har ikke tilbud De tyske sidene skjønner jeg ikke noe av.. I Nederland og Frankrike er det ikke hesteutstyr, evnt er det innført for lenge siden (antagelig..). Men i finske Lidl kommer det hesteutstyr. Litt annet enn i Sverige og Norge igjen.. Montro om de har alt, men bare ikke reklamerer. Må nesten ta en tur Har aldri vært på Lidl, men har jo to butikker i rimelig avstand nå som jeg har bil.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 11/04/2005 21:30:36 Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  22:52:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jess, da er det bare å begynne å vedde om hvem av Biltema eller Chlas Ohlson som får hesteutstyr først....

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  23:19:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes ikke den longelinjen deres var så fantastisk billig, den var heller dyr med tanke på at du får den billigere på andre hestebutikker :-P Chlas Ohlson må gjerne få hesteutstyr, det er jo ikke så langt fra meg. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/04/2005 :  22:01:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Så, noen som har vært på Lidl idag da??

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2005 :  23:06:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt meg en tur på Lidl på Os i morgen Har aldri vært der før, og nå som jeg har bil, og lurer litt på dette hesteutstyret på Lidl så må jeg jo ta en tur.. Tror jeg dog har litt fordommer mot Lidl-mat, men jeg skal jo ikke kjøpe mat

munti

Skrevet - 14/04/2005 :  23:15:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grime helt ok
Bandasjer helt ok
man og pels glans. ok
Senebelegg helt greie til å ha i paddoken.
(de har transportsokker også ja)

Men ikke super kvalitet selvfølgelig men ok til den prisen
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 15/04/2005 :  01:03:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Yepp, shoppet vilt. Heldigvis før det kom inntog av gale hestejenter på "svenskeshopping" (jeg var like ille). Har kjøpt:

Ridebukse. Så uglybugly ut, men var knall å ha på. Mye finere på enn hva den så ut til
Grimer. Helt ok kvalitet
Leietau. Sikkert ok til den prisen
Showshine. Aner ikke om den funker
Hesteshampoo. Aner ikke kvalitet
Svetteskrape. Helt ok
Bøtter. Ukei kvalitet
Hestesnop. Meget gode (refr. ponnis)

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2005 :  06:20:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er det noen som har fått inntrykk av at dette er noe de kommer til å ha inne fast, eller om dette kun er et kapanjetilbud denne uka, eventuelt til varene er utsolgt?
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.43 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.