hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moderatorer!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Moderatorer!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 12/04/2005 :  10:14:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
For min del er det jo iofs samme hvem som er moderator, og jeg har allerede skjønt at det er flere som kan "operere" MIX "mannen", men det jeg ikke skjønner er hvorfor tråder ofte bare fjernes, så leter jeg som en helt da..og finner ingenting..hvorfor kan man ikke stenge tråder og komme med advarsler osv. da blir også ting stående som eksempler på hvordan man _ikke_ oppfører seg.

Opprinnelig postet av Guro

*Nikke*
Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 15/05/2005 :  12:38:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har nå utarbeidet egne forumregler som går inn under våre generelle vilkår for Hestemarked generelt. Vi håper å følge administreringen av MIX-forumet i tråd med disse reglene.

Vi har også blitt flinkere med å oppgi en kommentar dersom et emne er flyttet. Emner vi mener overhode ikke har sin hensikt i forumet grunnet direkte brudd på våre forumregler vil som oftest slettes, med mindre innlegget lett kan editeres og sperres for videre oppfølging. Om først et punkt direkte er brudt ønsker vi ikke å ha tråden liggende ute låst heller. Gjelder spesielt innlegg av støtende art, eller direkte og bevisst utnyttelse av debattforumet for komersiell markedsføring.

MIX, administrator Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.