hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ubehagelig dårlig stell!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Ubehagelig dårlig stell!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sle13
» VIP

Skrevet - 21/06/2005 :  21:54:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
¨grusomt... det er oxo flere og ille bilder på:

http://www.sleipner.dk/index.php?cPath=52&osCsid=0faa7396ad7a67cdb10e3a6b8f007300t der er felt... men det er oxo flere å verre... se på
Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 02/07/2005 :  19:47:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å fytti stæike...... tårer i øynene jeg nå jah!
Att det går an..sørgelig!!!!!
Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 02/07/2005 :  20:06:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det værste er at det er mange dyr her i Norge også,som blir mishandlet.
Men det er mange måter å mishandle dyr på også.
Gi dem for lite mat,og for mye mat,feil trening,feil utstyr,starffe dem når de ikke fortjener det ol. Og for å ikke snakke om mange rideskoler som virker veldig bra,men som bare "utnytter hestene" for pengene sin skyld...

hadde det finnes dyre politi i norge, hadde det ikke vært tvil om hva jeg skulle jobbet med..
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2005 :  20:11:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det finnes jo dyrepoliti; dyrevernnemda som ligger under mattilsynet. TLF 06040. Så der er det bare å melde fra hvis man ser tegn til dyremishandling.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/07/2005 :  23:03:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den siste linken var virkelig skummel! Ble bare sittende å måpe jeg!

Gå til toppen av siden

*-*Veera*-*
» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2005 :  18:27:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*-*Veera*-*  Send %s1% en ICQ melding*-*Veera*-*  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*-*Veera*-*  Svar med kopi av melding
Jeg ble seriøst kvalm nå, tror jeg kommer til å kaste opp! Forferdelig er det! Jeg begynte å gråte, og nå er jeg rett og slett STUM! Jeg får lyst til å bare gråte ut på senga, men også drepe den personen som gjjorde dette! Unskyld, men dette er rett og slett S Y K T!!!!!!!!!!! Jeg føler meg syk selv. Hvis jeg noen gang så en slik hest hadde jeg ringt dyrevernet umiddelbart +++!!! *spy* åååh... jeg klarer ikke mer!

···•••••Klemzii,•••···

···•••XXX Veera XXX•••···
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 18/07/2005 :  12:54:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke ord.. At det går an å gjøre noe slikt.
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

TEDDYBEAR

Skrevet - 02/08/2005 :  22:11:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud! Eg holdt på å ramle av stolen eg..... Dette var rett og slett j.....lig å sjå på. Kunne godt tenkt meg å gjort ett eller anna med dei som står ansvarlig for dette! Hmmm Gå til toppen av siden

TEDDYBEAR

Skrevet - 02/08/2005 :  22:12:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herregud! Eg holdt på å ramle av stolen eg..... Dette var rett og slett j.....lig å sjå på. Kunne godt tenkt meg å gjort ett eller anna med dei som står ansvarlig for dette! Hmmm Gå til toppen av siden

*Vellekar*

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  08:02:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
*tårer i øynene*
skjønner ikke at folk kan gjøre sånn :(
Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 23/08/2005 :  14:28:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Fy faen. Grusomt. Skjønner ikke hva som spinner rundt i hodet på de folka jeg.. tvilsomt at det egentlig er noe i hodet på de.. *knurr*

Dette her var fader meg sterkt.

Jeg tåler ikke å se at dyr blir plaget.. ( ingen gjør vel det.. )

Her en dag holdt jeg på å gå av skaftet da jeg tok 3 drittunger på fersken i å skyte på naboens hester med sånn sprettert dritt. Fy flate jeg ble gal. Nesten litt skummelt og jævelungene flykta som redde høns til skogs Skjer det noe lignende igjen når jeg ser det kommer det til å gå galt Klarer nesten ikke å styre meg. Klart jeg ga beskjed til foreldrene da.

Er også mote nå når drittungene får mobil med kamera at de filmer dyr som blir plaget, en gutt her i området filma mens han hoggde hodet av kattungene sine, og gikk rundt å viste det på skolen. Fy faen.

Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  11:18:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
nei, så grusomt! *tårer i øynene*
så færlt at noen får seg til å gjøre sånt! sitter og kikker på flere av sakene inne på alledyrsnet.dk, så masse grusomt!

Kopi av melding:
Er også mote nå når drittungene får mobil med kamera at de filmer dyr som blir plaget, en gutt her i området filma mens han hoggde hodet av kattungene sine, og gikk rundt å viste det på skolen. Fy faen.

Opprinnelig postet av Hildingur fra Kolneset

er det virkelig noen som gjør det asså? helt sjokka jeg nå...
jeg klikka ganske bra når jeg kom på sommerbeitet og så at det var to små jenter som rei på ei hoppe som akkurat har fått føll og som skal slaktes når følle er ferdig m å die pga veldig dårlige bein. og de galopperte opp og ned på beitet.. og da jeg kom sa de at de hadde fått lov og jugde så det rant av de.. snakka seff m foreldra dems og har ikke sett dem her siden.. masse drittunger ass..

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/08/2005 :  13:12:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg ser slik så tenker jeg: Hesten min skal ha en naturlig død. Den skal aldri i nærheten av et slakteri. Den skal graves ned her hjemme..

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 27/08/2005 :  16:50:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fælt! stakkars dyr! Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  19:24:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
enig med deg maxidigger! de burde egentlig fått dødstraff! eller blitt pint på samme måten som dyrene!
syns sånne folk er motbydelige!

opprinnelig postet av ¤sunshine¤

Det er greit nok att det ikkje er noko akseptabel behandling av desse dyra, men man kan ikkje begynne å snakke om å gjere det same mot dei som utfører dette. Da blir man likedan sjølv da.

Sjølvsagt skal dei få straff, men hallo.

Opprinnelig postet av Lucinda:

Jeg må si meg enig i det jeg. Hvis vi skulle gjøre det samme, hadde det bare blitt en ond sirkel. Slik er det bare.
Ikke misforstå, jeg synes denne behandlingen av dyr er forferdelig. Og at dyrevernet ikke tar affere når de blir kontaktet er dårlig!!! Hva har vi dem for?
Har sett noen dyr som ikke har det særlig bra jeg også, men har erfart at det skal til MYE for at dyrevernet kan gripe inn.

Vanskeligheter bør gjennomføres med observasjon, slik at du vet hva du skal
gjøre neste gang.

Embla Avaldia
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.