hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestutstyrsbutikker i Bergen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hestutstyrsbutikker i Bergen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/02/2005 :  18:44:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Njoda. Hesteutstyrsbutikker i Bergen, anyone?

Først og fremt inni by'n, men også i Åsane, utover mot Flesland..
Vet de fins men ikke eksakt hvor.

Sleng gjerne med en eventuell hjemmeside.

(Med forbehold om grove geografiske feil..)

Raving madness suits me fine

Cossie_babe

» VIP

Skrevet - 23/02/2005 :  20:34:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Finnes tre hesteutstyrsbutikker i bergen som jeg vet om.

Åsane: Ligger på travbanen og heter åsane hesteutsyr.De selger trav utstyr hovedsakelig.

Sentrum: Ligger nede ved tv 2 bygget på nøstet,og heter M.O.Bjørge.De selger for,sko,rideutstyr,travutstyr og masse stallredskaper.

Sørås: Oppe ved rå ungdommskole(litt videre) ligger Ess Rideutstyr og de har en hjemmeside jeg ikke vet hvordan man finner.Men de selger hovedsakelig rideutstyr,medisinting og div annet til hest.

Håper dette hjelper littegran..
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2005 :  20:56:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gulesider gir deg fire butikker, med tilhørende kart. Søk på hesteutstyr bergen.

Hjemmesiden til Ess-hesteutstyr finner du her.

Jeg burde skamme meg.. Bodd i Bergen i ca 4 måneder, og ennå ikke sjekket ut hestebutikkene

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 23/02/2005 22:00:01 Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2005 :  21:57:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
det finnes en på nesttun og, tophorse heter den tror jeg...
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/02/2005 :  22:40:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Takk.
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 24/02/2005 :  15:12:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Og om et par uker åpner den største utstyrsbutikken i Bergen - i Alvøen. Ca 200m2 med bare hestestash
Yey! Det er i rideavstand fra min stall... hihi... ri og shoppe utstyr.... farlig farlig

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/02/2005 :  15:27:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Og om et par uker åpner den største utstyrsbutikken i Bergen - i Alvøen. Ca 200m2 med bare hestestash
Yey! Det er i rideavstand fra min stall... hihi... ri og shoppe utstyr.... farlig farlig

Originally posted by Kajsa

Da blir det garantert en Bergenstur snart!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2005 :  23:44:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Skrittet forbi den nye butikken i dag. Den kommer til å hete Alvøen Ridebutikk, og nettsidene blir etterhvert: www.ridebutikken.no. De åpner på lørdag (12. mars 2005), og vil også ha åpent på søndagen i åpningshelga. Så riktignok bare butikken utenfra, men de som har tatt en titt inne er veldig fornøyde. Lokalene er store, og det skal sies at det ligger veldig idyllisk til (om det på noen måte er viktig for en hestebutikk.. Kanskje ikke ).
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 10/03/2005 :  02:11:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Og, ryktene fra dem som har både sniktittet og snikshoppet forteller om helskinnsbukser i alle regnbuens farger til 550,- f.eks *knuse sparegrisen*
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 10/03/2005 :  10:31:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hm... Vet du hvilke merker de fører???
Gå til toppen av siden

seven

» VIP

Skrevet - 10/03/2005 :  18:41:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er en butikk på Lysefjorden ridesenter også.. er litt liten, men de har mye fint.

Hvis jeg ikke husker helt feil så er det en butikk på Fana også.. tror den heter Racing hesteutstyr eller noe sånt.
Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 14/03/2005 :  13:30:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Racing er lagt ned for et år eller to siden... Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2005 :  23:24:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg var forresten innom Alvøen Ridebutikk i dag. Jeg har liksom hørt at den skulle være bra. Veldig stor og sånt.. Men så er jo jeg fra Oslo, og vi har jo endel store og bra butikker der. For å være helt ærlig har jeg nok vært litt eplekjekk, og trodd at dette sikkert bare var en "vanlig" greie. Den gang ei.. Utrolig fin butikk! Et enormt utvalg. Masse merkevarer, til mer billige ting. Alle vil antagelig finne noe for sin lommebok. Sjekket litt priser også, og ut fra hva jeg så, så prisene helt ok ut også. Veldig morsomt Selvfølgelig fant jeg også et hodelag jeg likte veldig, veldig godt. Jeg kjøpte det ikke, men det frister. *hehe* Montro om sannheten om at jeg ikke har egen hest, og at jeg alt har fire hodelag vil sette en stopper. Antagelig ikke.. Men nå har jeg ikke penger (bra er det).
dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.