hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags rase er hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hva slags rase er hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Åshild-Sirtaki

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2005 :  09:27:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideÅshild-Sirtaki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseÅshild-Sirtaki  Svar med kopi av melding
Hei! eg har ein haflingervallak på snart 8 år! Han heiter Sirtaki, og er importert frå Tyskland. Helsing Åshild og Sirtaki:)

Lucinda:

Norway

Skrevet - 14/01/2005 :  10:47:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Dette emnet er tatt opp tidlegare. Prøv å ikkje lag akkurat like emner.

Sjå her: hva slags rase er hesten din ?

Redigert av - Lucinda: den 14/01/2005 10:48:13 Gå til toppen av siden

Ingrid_&_Tabaki

» VIP

Skrevet - 11/02/2005 :  22:16:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann...
Jeg har en Pinto Pleasure (blanding av Araber og Trakhener) hingst. Verdens nydligste ;-) se på vippen min pinga _1989 :-)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 13/02/2005 :  17:19:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har en søt, liten godklump av rasen Dansk Varmblods, reg. Dansk Sportshest.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

sle13
» VIP

Skrevet - 21/02/2005 :  13:44:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en kuul svarting som heter Moonlight og som er en krysning av holandskvarmblod og nordlandshest!! !han er nesten perfekt!!! elegant og smekker med kraftige bein og fin kropsbygning!! Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  18:53:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Jeg har en renraset islandshest på 23 år som heter Sleipner!!:) (stikk gjerne innom vipen min!!!):D
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  22:48:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har en herlig lys skimmel arabergutt på snart 6 år, som heter KA Etanec. Han er en ren polsk guttebass
Som åring ble han Unghingst champion, og etter han ble vallak har han vunnet 2.plass på utst. ( Har bare stilt ham en gang etter at han ble vallak ). Ellers så deltar jeg og ham litt innen distanse og syntes det er kjempekoseligt.

Min datter har også to hester, en brun arabergutt på snart 2 år og en welshponni på 22 år. Han er avbleket flueskimmel, og er nå pensjonert. Hennes araber heter KA Princton og ponnien heter Kelly the Kid.
Princton og Kelly er " beste-lekekamerater ".

Hestene våre kan dere se på min vip: bente71

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2005 :  12:12:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har ei Araber hoppe på 9 år, med navn Aliba Bint Gazelle. Hun er Gull premiert.

Norlandshest vallak på 15 år, med navn Tigergutt.

Sportsponni hoppe på 7 år, med navn Fredensborgs Lady Felicia. Hun er 155cm i mankehøyde, så hun ble ingen ponni da!

Welsh Mountain vallak på 7 år, med navn Fredensborgs Fabian. Vi kaller han bare Teddy til daglig.

Shetlandsponni vallak på 21år, med navn Almnäs Robin.

Bruker hestene mine til det meste, dressur, sprang, kjøring, mounted games, tur, utstilling osv...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/03/2005 :  22:54:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Samme temaet omatt og omatt..

Har en mørkebrun kaldblodstraver hoppe på 12 år på helfòr. Hun lyder navnet Horgen Jenta (bare Horgao til vanlig. Nå kan alle østlendingene prøve å uttale det! ).
Hun brukes i dag hovedsaklig som turhest/allroundhest.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 03/03/2005 :  23:22:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Lotta, shetlandshoppe på 3 år.

*Ronja, fjordingshoppe på 9 år.

*Kalle, svensk halvblodsvallak på 13 år.
Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2005 :  08:20:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Her er mine

Shagya-araber hingsten Sarek 5 år

Shagya-araber hoppa Pasha 15 år - venter føll

Fullblodsaraber hingsten Haldex 2 år

Fullblodsaraber hoppa Hayabusa 4 år

Pura Raza Española hoppa Nihilista 4 år - venter føll

Lyngs-/Nordlandshingsten Grom 2 år

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/

Redigert av - pre-arab den 13/04/2005 10:26:51 Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2005 :  10:14:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Våre raser:

Fjordinghoppene Bitten&Betty
Dølen Maya
Kalblodsen Helena
Araberblandingen Mixa Amira
Shettlandsponnien Herkules
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/03/2005 :  22:23:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en palominofarget (rød) kaldblodsvallak på 6 år som heter Ula Prinsen! Gå til toppen av siden

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 08/03/2005 :  11:17:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
har en 19-årig gamp av en lyngshest, og han har jeg hatt i snart 11 år:) har ingen salgsplaner, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg har beholdt han mens andre har bytta ut sine "gamper" han er bare best, ingen tvil om det Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 08/03/2005 :  17:25:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har ei mørkebrun lita kaldblodshoppe på 17 år, som jeg har eid i snart 9 år, hun er drektig og venter føll i april. Hun brukes til dressur og konkurransekjøring, og er "verdens herligste":)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Beneville

» VIP

Skrevet - 16/03/2005 :  14:13:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, har en russisk varmblods vallak på snart 16år Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.