hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Str på ridebukser fra Høøks.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Str på ridebukser fra Høøks.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jalla

Skrevet - 31/01/2005 :  20:33:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den passet perfekt Den var særdeles passe i både livvidde og lengde, og aldelse deilig å ha på. Ikke så tykke stoffet, men god stretch (eller hvordan det staves..). Er jo nesten som å gå naken jo!

Så nå gjenstår det bare å se hvordan kvaliteten er.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/01/2005 :  21:48:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Grattis

Jeg har som sagt en likedann, bare i blå. Jeg kjøpte min i butikken tidlig i sommer. Faktisk før katalogen var inne, og kun av det partiet (som ikke var så mange bukser) som de hadde fått inn som en smakebit i forkant. Jeg har også brukt den ganske mye, og vasket den endel. Kvalitetsmessig har det holdt seg veldig bra. Jeg regner ikke med at det er noen Eurostar/Pikeur som holder koken i 10 år, men at jeg skal ha denne buksa en god stund til kan jeg nok trygt regne med.

Jeg er også veldig fornøyd med hvordan denne buksa er å ha på seg.. Det er veldig god stretch i den, noe som gjør at den sitter godt. Men har hørt at ikke alle liker den like godt..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 31/01/2005 :  23:37:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg fekk mine bukser på fredag og tok dei i bruk med ein gang. Dette var altså dei nye rutete med heilforsterkning. Passet godt i vidde, betre enn forventa faktisk. (kunne kanskje bestilt str 38) Det var utrolig god stretch i buksene. For min del blei lenga litt lang, men det er dog noko eg sliter med på dei fleste bukser da eg er forholdsvis kort med mine 160 på strømpelesten.

Anngåande kvaliteten vil jo det ta sin tid å finne ut av, men rapporten skal komme etterkvart.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 22/03/2005 :  10:01:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har hatt buksa frå Høøks ei stund no og vasket det nokre ganger. Som tidlegare nemnt av andre så er det nok slik på denne buksa også, att det imiterte skinnet nupper litt.

Har ei bukse frå Equipage med imitert skinn. Har hatt den buksa i 6 år og skinnet er like fint endå, så ja det er nok kvalitetsforskjeller på buksene frå Høøks i forhold til buksene frå dei gode merkene.

Likevel synes eg buksa er god. Veldig behagelig å ha på og veldig god stretch i den. Men skinnimitasjonen burde altså ha ein betre kvalitet enn den har. Vel der er vel slik att man får det man betaler for?

Redigert av - Lucinda: den 22/03/2005 10:02:08 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.