hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søllivar, Candy Girl, Iben, Star Do´r...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Søllivar, Candy Girl, Iben, Star Do´r...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 14/02/2006 :  17:56:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei! det er bilde av Star Dor på siden til Shiro... Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Innlegg: 131

Skrevet - 15/02/2006 :  22:05:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den candy girl eg vet om,er en rødlig hoppe med bles.husker ikke hvor gammel hun er,men hun var en del år tror eg..?Hun var ikke så høy hvertfall,middels str.

En veninne av meg skulle kansje ha henne på fôr,men så sku hun ikke det alikevel,fordi hun stresset helt SYKT på tur og fordi bena tydligvis var ganske så ødlagte.De var smellhovne hele tiden..tror hun ble solgt til noen som selskapshest,utenfor Bergen.
Er jo ikke sikkert dette er samme hesten som du tenker på da,men eg synes beskrivelsene passet ganske så godt.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 16/02/2006 :  10:37:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Mener også og ha hørt at ei rød pen hoppe med bliss som het Candy Girl, ble prøvd i rideskole på EDR ( Egersund og Dalane Rideskole ). Vet jo heller ikke om dette er samme hesten, men kan såvidt huske denne skjønne røde hoppen. Herlig hest hvertfall :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway
Innlegg: 202

Skrevet - 16/02/2006 :  15:46:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
En araber hingst som heter Ewkaaz *Eller noe slikt* som kalles Iben står oppstallen åp Stall C i Trøndelag..! :)
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 17/02/2006 :  08:51:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Candy girl? hmm.. brun liten ponni? Se på vip *mocco*mini**
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 18/02/2006 :  14:30:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
bente71: det er samme hesten vi tenker på=) Gå til toppen av siden

metteR

Norway
Innlegg: 68

Skrevet - 28/02/2006 :  01:06:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva slags hest er/var Iben?
En familie i klubben min kjøpte seg en nordlandsvalakk for et par år siden ved navn Iben. Han står nå på gården deres i Vang, på Hedmark.
Har ikke sett ham, så vet ikke farge eller alder.

Jeg kjenner et sted...

Monique! :D
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway
Innlegg: 1035

Skrevet - 28/02/2006 :  10:32:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Candy Girl står i kvinnherad. Er dette hesten?


Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 01/03/2006 :  14:34:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, det er ikke candy....hun hadde ikke svart man når jeg tenker meg om...mer brunaktig...og mener å huske hun hadde bles=) candy var forøvrig ingen kaldblodstype, mer varmblods... Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway
Innlegg: 224

Skrevet - 04/03/2006 :  02:10:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En araber hingst som heter Ewkaaz *Eller noe slikt* som kalles Iben står oppstallen åp Stall C i Trøndelag..! :)

Opprinnelig postet av *Mariiiia*


Men den Iben er vel rød, er han ikke? Den Iben hun leter etter er skimmel..

-Madeira- Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway
Innlegg: 202

Skrevet - 09/03/2006 :  16:22:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
ååja, okei :P er rød ja :)
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.