hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Søllivar, Candy Girl, Iben, Star Do´r...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Søllivar, Candy Girl, Iben, Star Do´r...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 12/01/2005 :  09:46:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
hørt om disse hestene? send mld på vipen min Weingi...

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 17/01/2005 :  21:13:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Star D'or har jeg hørt om!! Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 17/01/2005 :  21:16:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Fant ut at jeg hadde et bilde av ham også! Her finner du det http://lefdals-fotoalbum.no/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=20

Kjenner ham fra da han var skolehest på Lefdals Rideskole. Red han en gang bare. Han ble vel solgt tror jeg.

Hvordan kjenner du ham? Samme hesten vi prater om?
Gå til toppen av siden

hesterytteren

Innlegg: 47

Skrevet - 23/01/2005 :  21:29:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
i n a: ser ikke noe bilde på den siden der Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 23/01/2005 :  23:10:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
opps! prøver på nytt: http://lefdals-fotoalbum.no/albums/userpics/10001/poi51.jpg

ikke det beste bilde akkurat!
Gå til toppen av siden

Anette&Tyra

Innlegg: 6

Skrevet - 01/03/2005 :  23:02:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
På den forrige stallen eg holdt til i, var det ei hoppe som het star d'or.. engelsk fullblods, rød-brun, ganske ung men veldig go i sprang... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 06/03/2005 :  12:56:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
den star d'or jeg mener er engelsk fullblods...hoppe, ca 8 år gammel? er usikker på alderen, hun er vertfall brun...ble brukt til sprang da hun sto her vertfall, og begynte å bli brukandes i dressuren...masse energi og mye futt...

Iben er skimmel, masse brune prikkr over hele seg(bittesmå prikker)...er ikke sikkert han lever ennå, men...

Candy Girl er brun, hvitt bles, ikke spesielt høy, men en rimelig god spranghest...
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Innlegg: 732

Skrevet - 06/03/2005 :  12:57:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
glemte å si at søllivar er gråskimmel...han ble også brukt til spranghest, og han er kjempeskjønn! ikke så veldig stor, men husker ikke om han var ponni eller hest... Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 11/03/2005 :  14:40:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Opps, jeg skrev visst han! Star D'or var en hoppe! Hun ble kalt Døra! Gå inn på www.scanhorse.no og på database så finner du mere info om henne. Wiengi & Anette&Tyra kjenner dere henne igjen på det bildet!? Eller er det kanskje flere? Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway
Innlegg: 438

Skrevet - 12/03/2005 :  17:04:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har møtt ei engelsk fullblodshoppe på ca 8-10 år kanskje som heter Star Dòr. Hun står på sletten fritidsgård og ridesenter ved mo i rana sist jeg så henne. Kom dit for kanskje to år siden og var da veldig tynn.... vet ikke om det er samme hesten dah... har du noen bilder av henne?
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Innlegg: 427

Skrevet - 05/02/2006 :  17:54:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Star Dòr står på Sletten fritidsgård, om jeg ikke tar helt feil. Sjekk ut denne vipen: Sandra_Prima
Der skal det være info og bilder av henne ;-)

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway
Innlegg: 490

Skrevet - 06/02/2006 :  09:14:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Star Dor var tidligere hesten til søskenbarnet mitt, ble solgt til mo i rana en plass.
Noen som vet hvordan hun har det?

~Finn årsaken, Da har du løsningen~ Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Innlegg: 427

Skrevet - 06/02/2006 :  16:06:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hun har det bra. Står på Sletten ridesenter i Mo i Rana.
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway
Innlegg: 438

Skrevet - 09/02/2006 :  09:57:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Star Dor skal selges nå har jeg hørt, hvis noen er intresert =)
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Beate N.

Norway
Innlegg: 1

Skrevet - 11/02/2006 :  11:34:46  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingBeate N.  Svar med kopi av melding
Star D'or finner du på Sletten Fritidsgård, Mo i Rana. Hører at hun er til salgs nå... Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway
Innlegg: 445

Skrevet - 12/02/2006 :  17:03:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Den hesten candy girl?
D er en som ligner på stallen men med et annet navn. Men hun ble solgt uten papirer av en hestehandler tror jg..
Hu har veldig mye rødt i det brune og et langt bles. Samme farga på mana og hopper veldig bra. Hun var god når hun kom men ganske urutinert.. Ho er målt ned til pånno på 148 men er egentlig 150 og noe..
Langbeint utrolig søt og pen.

Stemmer noe overens?

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.