hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kalblots
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kalblots
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Gunn K
» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 27/01/2006 :  10:04:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Er det noen der ute som har kjennskap til ei rød kalblodshoppe med kalle navne Darinka, sertfikatnavne Huldrestry? Eg ha nylig kjøpt ho av ein familie som bor på Tomtre, dei har hatt ho i ca eit år.Lurer på hvor ho sto før dei kjøpte ho og ke ho vart brukt til? Ho har aldri gått løp men er innkjørt og innridd. Lurer også på om noen har bilder av foreldra hennes far Auvin (S) og mor Ulsrud Gro?

cecilieogkason

» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 27/01/2006 :  23:24:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Hei, tenkte bare å tipse deg om at du finner navnet på oppdretteren til hesten din hvis du søker på navnet hennes i stamboka til DNT. http://travsport.pdctangen.no

Fant et bilde av Auvin (S), http://www.kvakstad-gard.no/images/Auvin.JPG

Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway
Innlegg: 412

Skrevet - 31/01/2006 :  13:01:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:D

Jeg kjenner Darinka ganske godt, hun sto på stallen hvor jeg har hesten min en stund før hun du kjøpte henne av solgte henne...
Hun ble brukt for det meste til hobbiridning tenker jeg, det var ei som har ridd på rideskole på stallen som kjøpte henne først, og da ble hun brukt på tur, litt dressur og litt sprang. Da hun jenta skulle selge henne var det ei god venninne av meg som kjøpte henne igjen, og da ble hun brukt masse i sprang, hun hopper jo så fantastisk:P hehe Har selv deltatt på klubbstevne med henne i 60cm.

Surfinbird kaller hun som venninna mi som hadda darinka en stund...

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Surfinbird

» VIP

Innlegg: 55

Skrevet - 12/03/2006 :  01:59:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, hvordan har hun det? Jeg eide henne før, og savner henne fryktelig. Jeg brukte henne mest i sprang, men også litt dressur og tur selvsagt. Har masse bilder av henne hvis du er intressert! Hvor står hun nå? Og er det mulig å få komme å besøke? :) Bare å spørre hvis du lurer på noe! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.