hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som veit noe om pingla?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 noen som veit noe om pingla?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

pingla

» VIP

Innlegg: 7

Skrevet - 28/06/2005 :  18:10:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei jeg kjøpte meg en hest for 2 år sia som heter pilekilen, den kalles bare for pingla da den var ganske liten da den vra føll, jg vil gjerne se om dere veit om noe hva som har skjedd med han tidligere? hva han har vært brukt som +++ han er tilsalgs nå så jg ville gjerne visst litt mer om bakgrunnenn hans...! han er en nydelig billedskjønn kaldblodsvallak, navnet er so sagt pilekilen, han er etter kile pjolter og under vigre pila... han er visst opdretta i stavanger eller nohusker ikke helt, men trur det stod det i papirene hans... jeg har mange bilder av han på vippen min hvis det kan gi en oppfrisker? så hvis dere vet noe om hesten min "pingla" så hadde det vært kjempekoselig hvis dere tok kontakt med meg

jo, foresten så er det bare å annonsere videre at han er tilsalgs...

han er og har alltid vært en ganske spretten og vilter, mye personlighet i han...!
ta kontakt
Malin

beat

Norway
Innlegg: 436

Skrevet - 28/06/2005 :  19:24:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke si noe spesielt om han... Men jeg vet jeg har hørt navnet. Hmm... får gå i tenke boksen. Hvem kjøpte du han fra?
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway
Innlegg: 1245

Skrevet - 28/06/2005 :  22:24:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

han er og har alltid vært en ganske spretten og vilter, mye personlighet i han...!
Opprinnelig postet av pingla



Etter å ha sett vip bildet ditt tviler jeg ikke på at han er spretten ;)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

pingla

» VIP

Innlegg: 7

Skrevet - 29/06/2005 :  00:04:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei igjen, jeg kjøpte han av ei som het carina wrenersen trur jg... Gå til toppen av siden

Cheyenne

Innlegg: 43

Skrevet - 06/07/2005 :  23:59:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Bor på Tysnes på vestlandet, og der har en som heter Kathrine kjøpt en kaldblodsvallak fra østlandet som blir kalt pingla. Hun husket ikke det egentlige navnet, men det var noe med Pile-?? et-eller-annet. Det virker veldig som om det er denne hesten du spør etter
Du kan få adressen hennes, evt nummer viss du sender en e-post til meg: maria.kleppe@tiscali.no
Gå til toppen av siden

Susie&Gunda

Innlegg: 10

Skrevet - 12/03/2006 :  12:06:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke noe om din hest, mn eg har en hoppe etter Kiloe Pjolter. Jeg søkte etter han på travsport.no, men det sto ikke så mye http://sport.rikstoto.no/Default.aspx?modus=0 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.