hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks nye vårsortiment (våren 2005)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks nye vårsortiment (våren 2005)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2005 :  20:28:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ser at svenskene har begynt å få katalogen, og antar at det ikke er så lenge til jeg får den heller da.

Uannsett.. Snoke på websidene har jeg rukket å gjøre.

Synes dette ride regndekkenet ser fint ut. Om noen av dere etterhvert fåt erfaring med dette, så si i fra.

Uff.. Ridebuksene, faktisk samtlige, synes jeg ikke noe om. Særlig disse HHbuksene som finnes i både helskinn og uten skinn. De rutete buksene tipper jeg det er flere som liker, men personlig synes jeg rotene blir for store, og så liker jeg ikke ruter med hvitt innblandet (kanskje jeg som er sær ). Synes de rutete buksene fra i høst var mye finere (de kjøpte jeg meg jo også et par av, og er fornøyd med dem som "ikke helskinnsbukser").

Hva synes dere? Har dere kjøpt noe, eller skal dere kjøpe noe? Isåfall.. Del også litt erfaring med de nye varene

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 11/01/2005 20:29:39

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/01/2005 :  20:49:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg fikk katalogen i går :-D
I motsetning til Spoff, likte jeg Horse Head-buksene, i allefall den i beige. I tillegg likte jeg veldig godt den nye, stripete konkurransejakken - hvilket jeg vet en del andre gjorde også. Nå har riktignok John Withaker(?) hatt slike i sitt sortiment lenge, men jeg synes faktisk disse var finere. Bare så synd man ikke konkurrerer ;-)

Av heste-utstyr synes jeg Horse Head-hodelaget med kryssneserem til 729,- var rålekkert (i brunt), men jeg har jo ingen hest å bruke det på.
Den nye dippedutten "Soft Correction" så også veldig smart ut; dette er gummistropper som festes mellom tøylene og bittet for å gjøre hånden litt mildere - om de funker; genialt (nå gjenstår jo det å se). Liker ikke gressetøylen, som er en tøyle man fester i salen, over nakken og til bittringene og som skal hindre hesten i å sette mulen i bakken og spise.

Hööks skal ha kudos for mye nytt islandshestutstyr, selv om jeg flirer litt av grimen - hvilken islandshest passer den til; de med små hoder eller de med enorme hoder? Er heller ingen fan av bygelhalteren de har fått, selv om denne versjonen er snillere, siden den bare har remmer og ingen metallbøyle.

Vet ikke om jeg kommer til å bestille noe/dra dit og handle noe, men om jeg gjør ville nok Horse Head-ridebuksen stått høyt på listen, samt kanskje en av de fine grimene og et par islandshesttøyler - veldig praktisk å ha selv ;-) Vi får se.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2005 :  21:17:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Fikk også katalogen i går, men har allerede klart å rote den bort, hehe.

Var egentlig ikke noe nytt som jeg virkelig likte, men regndekkenet spoff nevner syntes jeg også vriker praktisk. Har forsåvidt et enkelt rideregndekken (fra kingsland) allerede, men hals åpning til stigbøyler likte jeg.

Ridebuksene var greie de, er vel mer kvaliteten jeg lurer på.. Ellers syntes jeg ikke horsehead kleskolleksjonen var så spennende. Dessuten virker det litt sært å ha "hestehode" skrevet over brystet *glis*

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 12/01/2005 :  00:05:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Fekk også katalogen i går. Likte dei rutete ridebuksene eg. Har bestilt meg ei i blårutet. Bestilte også dressurvoilock i saueskinn. Blir spennande å prøve det da sjabrakk-kanten gnager på ryggen til hesten min slik att ho har ein stor flekk på ryggen som er svært tynnpelsa nå. Sukk. Dessverre var det litt ventetid på både voilock og ridebukse. Typisk altså, sender ut kataloger, men varene er ikkje kommet på lager.

Bruker å vere slik når man bestiller frå HM også når katalogen er ny. Argh!!

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2005 :  08:38:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Fikk kataologen på mandag, og det var mye fint å se i det nye sortimentet ja!!

Likte det ene regndekkenet med dråper på! Og en del av ridebuksene... Også synes jeg det er fint at Høøks begynner å få et større sortiment av saler...
De Horse head salene virket egentlig ikke så værst... Nå har jo ikke jeg sett de i virkeligheten så jeg kan jo bare si fra det jeg ser på bildet...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 12/01/2005 :  11:53:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Fikk den for et par dager siden. Og har allerede lest den opp og ned 1000 ganger, og skrevet hva jeg vil ha. For hver nye gang jeg blar i den, finner jeg noe nytt. Likte det ene stall/transport dekkenet og noen andre ting. Mye fint i rideklærne også.
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 12/01/2005 :  13:33:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir sur mår jeg sammenligner prisene hos Hööks i Sverige med de Norske. Eneste Stübben som faktisk er dyrere i Sverige så vidt jeg kan se....YÆK! Dekken myye billigere...

Det ligger en Hööks butikk ved Torp kjøpesenter (Uddevalla) for de av oss som har mulighet og alikevel skal den veien...eh..

*putter penger på sparegrisen*

Redigert av - Opal den 12/01/2005 13:37:15 Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 12/01/2005 :  14:00:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen for litt siden...
Så mye BRUNT utstyr de har fått :) Stilig :D Spesielt de brune islandshodelaget med messingspenner..billig var det og *sukke*
Ikke at jeg trenger det men...

Synes de ridebuksene på side 6 var stilige jeg :) Flere forskjellige fargenyanser på en måte....
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/01/2005 :  16:11:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes de HHridebuksene var særdeles -ikke pene-! Men derimot likte jeg de med rutene på, dem med de små rutene riktig nok. De som Spoff ga oss link til syntes jeg ikke noe særlig om, men de med små ruter var fine! Blir nok et par av dem ja...

I tillegg fant jeg et fint hodelag, pullback-hodelaget til 499,- Med kvite sømmer på kastanjefarget lær. Synes det er så fint! Dessverre så har jeg svart sal, men det får gå;)
Vet ikke om dette er nytt eller ikke, men det skal jeg vertfall ha!

Har lenge lett etter en heeelt rød shabrach, såg de hadde det, allefall i følge nettsiden, så da skal jeg ha den også! Mener å tro at rød vil bli stilig på en fjording.
+ et 3-delt muffebitt. Så da blir det nok i denne omgang tenker jeg.

Dessverre har ikke jeg fått sett resten, da katalogen min står adressert til Valle... Men bestiller meg ny tenker jeg, så da skal jeg komme med flere meninger da;)

Redigert av - jalla den 12/01/2005 18:53:16 Gå til toppen av siden

Martine:o)

Skrevet - 20/01/2005 :  18:42:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ridebuksene med store ruter ble for mye!
Syns Hööks ser ut som et motekatalog neste.. ikke en hestekatalog.. hva er det med alt "Miks og match"?

Ellers syns jeg den peen-stripe ridejakken var ganske fin.. ikke så dyr heller..

Gold medal hodelagene er kjempe fine og har topp kvalitet (har et fra før) og lurer på om jeg skal ha et til da..

HorseHead ser helt greit ut det å.. fine hodelag.. noen som har prøvd dette merket? kvalitet?
Så også på salene til HH. Er ikke kjent med merke, men kan det er bra siden salene koster nesten like mye som en Stubben.. Ville heller kjøpt en stubben nå jeg da..

Av sjabraker så elsker jeg den Showmaster modellen til 175,- kr. Har en fra før og kommer nok til å kjøpe en til.. Utrolig god passform.

Dekken: Har lyst på et Horsepower Honey Comb Rug. I brunt.. det var fint!
Syns også Horsepower Rain/Fleece var kjempe fint!

Likte _ikke_ det dekkenet med regndråper.. et sted går grensen!

Skal ha det heldekkende regndekket da det er superpraktisk.. venninnen min har et og det er supert!

Ellers er det masse fint i katalogen.. kommer nok til å ta meg en tur til Hööks når jeg får ny hest.. :D
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 20/01/2005 :  23:10:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et horsehead hodelag. Det er helt greit.. Læret synes jeg egentlig er nokså "vanlig", er liksom ikke noe spesielt med det.. Gold medal hodelaget er bare supert! Kan ikke sammenlignes med horsehead! Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/01/2005 :  15:35:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Var mye fint i höökskatalogen ja. Så mye at jeg faktisk bestilte noe! Men begynner å bli litt irritert nå.. Bestilte for noen uker siden, og jeg har ennå ikke hørt noe fra de. Fikk bare en mail om at ordren er bekreftet. Har aldri bestilt noe derfra før, så vet ikke hva leveringstiden pleier å være, men synes jeg leste noe om ti dager ?!? Trodde jeg skulle ha tinga her innen ti dager da jeg.. Utrolig irriterende når jeg trenger det jeg bestilte nå! Regna ikke med at det tok så lang tid...

Æsj, siste gang jeg handler på nettet :/

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Redigert av - Anette&Ali&Aurello den 26/01/2005 15:41:04 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 29/01/2005 :  19:38:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Men begynner å bli litt irritert nå.. Bestilte for noen uker siden, og jeg har ennå ikke hørt noe fra de. Fikk bare en mail om at ordren er bekreftet. Har aldri bestilt noe derfra før, så vet ikke hva leveringstiden pleier å være, men synes jeg leste noe om ti dager ?!? Trodde jeg skulle ha tinga her innen ti dager da jeg.. Utrolig irriterende når jeg trenger det jeg bestilte nå! Regna ikke med at det tok så lang tid...
Originally posted by Anette & Ali & Aurello

Dette er Hööks i et nøtteskall.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 29/01/2005 :  19:57:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har også bestilt derfra fra et par uker siden. Irriterende at de skal virke så "seriøse" med bytterett, leveringstid osv, når de egentlig ikke er det!

Jeg skal allefall sende dem en god klagemail...
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 29/01/2005 :  20:44:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ting Tar Tid hos Hooks ja Jeg bestilte det regn ridedekkenet og jolly klips(eller hva det heter for å holde chaps o.l. nede) og har enda ikke fått noe De burde ha klart å fått klipsene avgårde men det tar vel si tid! Regn ridedekkenet kommer ikke før i februar/mars- det fikk jeg opplyst da jeg bestillte! Har sendt mail til Hooks om at jeg ønsker å avbestille dekkenet da jeg egentlig ikke trenger det; tok det med for å "fylle" opp på prisen! Sender ikke pakker under 150kr
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/01/2005 :  20:57:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Så det er typisk Hööks ja... jaja, det dukker vel opp her etterhvert da. Men jeg kommer iallefall ikke til å handle noe mer der! :/

Bestilte et par dekken hos Horze her om dagen, for jeg ville ha med brodering. Det ble bestilt 23. januar, og de har allerede sendt pakken og den kommer mandag eller tirsdag. Er jammen forskjell på disse nettbutikkene ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.