hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks nye vårsortiment (våren 2005)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks nye vårsortiment (våren 2005)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jalla

Skrevet - 31/01/2005 :  20:51:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi fikk varene i dag! Den rutete ridebuksen jeg bestile (den med små ruter, som ikke var med i katalogen), er jeg hittil veldig fornøyd med. Bestilte 2 hodelag, ett til shettisen og ett til fjordingen. Det til shettisen var et sånn til 199,- Er vel ikke allverden til kvalitet til den prisen, men kjenner noen som har samme type og pris, også fra Høøks, og med rett behandling holder det seg godt i flere år. Funker nok uansett til mitt bruk

Hodelaget til fjordingen var jeg ikke fullt så fornøyd med... Bestilte i kastanje, men hele virket veldig brunt for meg. Nesereimen var også i det kraftigste laget for meg og Ronja, men ellers et fint hodelag. Trodde via bilde at reimene var noe smalere enn det de egentlig var. Ender med å sende det tilbake, men dersom jeg hadde hatt en hest som hadde passet såpass bred nesereim og reimer generlet, hadde jeg beholdt det.

Sjabracken:tynn i stoffet, men ellers veldi grei. Kraftig og fin rødfarge, men kommer an på hvordan den tåler vask da... Men uansett virket den fin, og jeg er fornøyd.

Det andre var litt "småting" som leietau og bitt.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 02/02/2005 :  22:26:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Idag fikk jeg faktisk en lapp i posten fra hööks om at varene mine var forsinket. Er jo nesten en mnd siden jeg bestilte varene, så det var jo på tide å få vite hva som skjer...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/02/2005 :  22:39:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Det til shettisen var et sånn til 199,- Er vel ikke allverden til kvalitet til den prisen, men kjenner noen som har samme type og pris, også fra Høøks, og med rett behandling holder det seg godt i flere år. Funker nok uansett til mitt bruk

Hodelaget til fjordingen var jeg ikke fullt så fornøyd med... Bestilte i kastanje, men hele virket veldig brunt for meg. Nesereimen var også i det kraftigste laget for meg og Ronja, men ellers et fint hodelag. Trodde via bilde at reimene var noe smalere enn det de egentlig var. Ender med å sende det tilbake, men dersom jeg hadde hatt en hest som hadde passet såpass bred nesereim og reimer generlet, hadde jeg beholdt det.
Originally posted by jalla

Hvordan tar man vare på det hodelaget til 199,- da?

Er det "Pullback-hodelag" til 499,- du kjøpte? Har sett en del på det selv. Ser jo veldig fint ut på bildet. Hvordan var lærkvaliteten?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/02/2005 :  22:41:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Idag fikk jeg faktisk en lapp i posten fra hööks om at varene mine var forsinket. Er jo nesten en mnd siden jeg bestilte varene, så det var jo på tide å få vite hva som skjer...

Originally posted by Anette&Ali&Aurello

...så får man en lapp til, og en lapp til...
Til man i forbannelse avbestiller alt.

Det var bare min erfaring.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 02/02/2005 :  23:46:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ullsokken: Man må bare ta litt ekstra godt vare på det. Smøre det ofte så det ikke blir tørt og sprøtt. Sånt billig lær blir fort det. Nå har jeg klint det skikkelig inn med fett 2 ganger, og merker veldig stor forskjell. Begynner å bli mykt og godt. Kan fort strekke seg litt, men i mitt tilfelle er ikke det krise. Ikke i betrakning at det kostet 199,-

Det var et sånt pullbackhodelag fra CH ja. Læret virket veldig godt og fint! Et veldig fint hodelag generelt. Liker spesielt godt kvite sømmer. Men grunen til at jeg leverte det igjen var at det ble litt i "groveste" laget til fjordingen min.
Fargen skulle være kastanje, og ser veldig fin ut på bilde, men det var veldig mørkt. Såg ut som veldig mørk brun omtrent. Mulig denne rødfargen kommer bedre til syne etter at læret er behandlet og brukt noen ganger..... ?
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/02/2005 :  13:34:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har eit slikt hodelag frå Høøks til 199. Har hatt det siden høsten 1999. Pusset det masse i starten og da blei læret mjukt og godt det. Funker heilt fint endå det hodelaget.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.