hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

lhn

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  12:17:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om en uke har skolens hverdag innhentet oss...
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 24/08/2005 :  22:57:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Min hverdag har innhenta meg for fullt for lenge sia... det e masse å lese om ekteskapsrett.. men e det noen som skulle være så uheldig å gifte seg på Fjordane, får dåkker snakke med meg.. Den eneste mulige ektefelle æ kan tenke meg på Eid må jo være jukeboxen, og den e allerede forlova med meg....
Skal bli arti å høre kordan dåkker trives der nede, og så hvis alle love å passe litt på Timmy,skal æ være evig takknemelig..
Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 24/08/2005 :  23:05:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
I morgen tidlig reiser jeg til nordfjord (davik, verdens navle), så da får jeg vel ikke internett tilgang før jeg kommer på skolen. Gleder meg som en unge, bilen er fullstappa:) Sees på søndag Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 25/08/2005 :  11:27:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det nærmer seg ja...*stressa*... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 25/08/2005 :  13:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi reiser tidligere enn jeg trodde, skal reise lørdag morgen, ikke søndagen...mindre tid til å pakke...jaja....*syk og sløv* orker ikke pakke ennå Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 29/08/2005 :  16:38:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Også er vi igang!!! Dette blir bra =D Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 31/08/2005 :  00:22:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Visste ikke du og jukeboxen hadde et så intimt forhold...du må savne den! Det er vel flere potensielle å gifte seg med i Eid Caroline...ærlig talt. Hva med Hans Thomas og....Svein Are? Og LEIDULF? Eid er den single jentes paradiiiis ;)

Til dere som har begynt. Fortell oss hvordan det urvikler seg, da! ...og vær ærlige...

Drar til Eid på torsdag jeg. Skal kose litt med jukeboxen for deg, Caroline ....
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  15:20:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har det kjekt jeg, borte på paviljong ni :) Gleder meg til å begynne å ri skikkelig og komme igang med "hverdagen". Har ikke fått ridd hele ferien så nå er jeg skikkelig støl :P
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  16:17:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
ps: laptopen min fikk inn internett trådløst plutselig, så nå sitter jeg på paviljongen å skriver og lager pannekaker, er det normal(altså å komme inn på internett trådløst, ikke lage pannekaker)?

*liker ikke blomkålsuppe*

Redigert av - Eva V den 01/09/2005 16:20:27 Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 01/09/2005 :  19:14:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
På 5'ern er det bare fint =) Bare greie folk, og jeg fikk enkeltrommet jeg ønsket meg =P
Første uka er jo bare sånn innkjøringsuke, så det blir sikkert mer fart på tinga når vi begynner mewd normal timeplan kommende uke....
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 09/09/2005 :  11:03:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei=) vi koser oss masse på paviljong 1, har vært endel krangling, for vi begynte på stalltjeneste etter første uka, og alle var sure og sinte på hverandre...heldigvis roer det seg nå...liker meg her jeg, har ridd skolehester til nå på timene, men fra mandag av er planen at jeg skal ha Don på timene...

*skal løpe til paviljongen å se om jeg også får inn trådløst internett!*
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 09/09/2005 :  19:49:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror jeg har funnet ut hvem alle fra forumet er, som er på FFHS dette skoleåret, bortsett fra Tirel og Jøkull....
Er dere her, eller droppa dere ut?
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 09/09/2005 :  20:27:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
*host*...Mona...du må logge deg av når du er ferdig.... Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 09/09/2005 :  23:24:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen av dere som rir privathester fra Eid? Og hvem skolehester har dere fått?? Har dere testa pøbben? Fortell fortell :) Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 10/09/2005 :  11:34:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fått Tingleif som fast skolehest/passhest =D
Pøbben er testet, neste helg er det Eidamessa....Da blir det sikkert liv i bygda, men jeg drar til Bergen da =P
Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.