hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

lhn

» VIP

Skrevet - 14/08/2005 :  20:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
14 dager igjen..... =D Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 18/08/2005 :  12:34:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
bare litt over en uke igjen, og jeg har så vidt begynt å pakke og har funnet ut at det blir sinnsyykt mye..noen som har tenkt på sesongpakking eller noe? sånn at man bare tar med det man trenger fram til neste ferie? Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  22:44:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
10 dager igjen...

Og jeg har IKKE begynt å pakke. Det blir gjort noen dager i forveien bare, har en god ide om hva jeg trenger og ikke. Sikkerhetsvest, etc skal kjøpes inn imorgen.

Hmm...må få smurt marsjstøvlene mine tror jeg =S
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  22:49:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Før jeg begynner å pakke må jeg rydde og vaske klær. Hadde tenkt å få det gjort nå denne uka, men har måttet jobbe. Håper jeg får fri et par dager neste uke så jeg kan ihvertfall fått pakket. Og stemt og fått tak i vitnemålet og handle og alle de andre tusene tingene jeg må gjøre
Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  23:33:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tips ang sikkerhetsvest: kjøp når du kjem opp til skulen. Sikkert mange så skal ha, då går det an og få et godt tilbud og. Skal ta m et par goe tilbud frå han som eige hesten eg skal ha med. Han driv hesteutstyrsbutikk. Eg e litt sånn reklamejenta for han hehe :) Men et godt tilbud e et godt tilbud :) Jupp jupp..

Pakkestress e morsomt! Hehe, i fjor pakka eg kvelden før eller nåke sånnt. Funka fint da. Glømme du nåke, så klare du å få da m opp seinare. Glømme du nåke *kritisk* kan da sendast. Glømme du tannbørsten - da va sikkert på tide med ny likavel. Lykke t m pakking. Eg stresse no meir for dei visdomsjekslane dei har tenkt å trekka utor kjeften min i neste veka Men så e jo pakkingo nesten unnagjort. Held på å flytta utor rommet mitt, så alt eg ikkje kunne pakka ner - ergo sku ha med meg, da står lina opp i ein krok. Jeey! Veldig snartenkt av *dumma* hehe..

Kristine Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 19/08/2005 :  10:02:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har heller ikke begynt, men skal vaske ferdig klær og sko i dag=) Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 19/08/2005 :  11:57:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
grunnen til at jeg har begynt så tidlig er at jeg har familie en halv time unna skolen som jeg skal besøke først.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  16:48:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Skal også kombinere turen opp med besøk hos familie. Litt krise for fant ut at vi da drar neste fredag, så fikk mindre tid enn jeg trodde. Men i morgen SKAL jeg begynne, jeg bare utsetter og utsetter. :P
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 20/08/2005 :  01:31:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal dra søndag morgen rundt 0600...er planen :P Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 20/08/2005 :  10:56:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi drar også tidlig søndag morgen... Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 20/08/2005 :  12:32:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg kan ligge og sove leenge søndag morgen, siden skolen ligger rett over fjorden Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 21/08/2005 :  14:08:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
JA! Apropos dette med å bruke penger. Jeg brukte 10.000 kr av sparepengene mine i fjor ;) Men så var jeg oftere på pøbben enn de fleste da. He...

Lykke til alle som skal gå på Fjordane! Jeg kommer nok på besøk, siden jeg klarte å kapre en lokal helt der ;)

Hils jukeboxen!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  14:19:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Off, hadde 20000 på kontoen i fjor, har fått 5000kr i måneden (til hesten for det meste :P) etter det, bor hjemme og får det meste dekket av foreldrene og allikevel har jeg bare 800kr igjen på kontoen nå :P Må nok beherske meg litt fremover *glis*

Har nå endelig begynt å pakke. (Og rydde, fant døde etterkopper under senga, ææææsj). Fant ut etter å ha ryddet litt at jeg faktisk, contrary to popular belief, har ganske mye klær, hehe. Aner ikke hvor mye jeg kommer til å trenge, så her bare pakker vi på måfå. Har også vært på ikea og kjøpt masse kule, unyttige greier, hehe. Spørs bare om jeg får plass til alt i bilen.

Forresten, er det Tv der?

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  15:57:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er vel tv, jeg tar med meg dvdene mine vertfall...*stresser* Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  18:17:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da e ein svær tv i peisaståvo, og som regel e da nåken så har med seg tv på kvar paviljong. Som foreksempel meg hehe..
Kristine Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.99 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.