hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

Kkokos

Norway

Skrevet - 04/08/2005 :  18:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da e ikkje ovn på paviljongane, kun 2 kokeplater. (Og visst du e heldige så havne du på 1'aren, der e da fryser i kjøleskapet hehe. Berre plass t 2 pin up der då.. OG så må du avisa (merkelig ord, men altså fjerne isen) den. Men kjekt å ha) Men med litt godsnakking med Leif på kjøkenet får du selfølgelig lov t å steika grandisen itte middagen. Da gjorde me, og han e så snille atte!

Og for all del: Da e veldig lurt å pakka i bossekkar. Eg brukte esker på vei opp, men da va veldig upraktisk. Så hadde eg ikkje anna enn bossekkar på vei heim, og da funka kjempefint! Alle kledno i bossekkar.. Og et par SMÅ esker. Får utnytta plasse i bilen bedre då. Men visst du ska ta buss e da kanskje upraktisk hehe.. Litt baggar og sånn t e òg bra.

Ja, stereoanlegg kan vera kjekt og ha.. Men ikkje plag samboarane dine m da hehe.. Men eg ville ikkje tatt med da mest verdifulla eg hadde. Har vel lyst å få da m tebake igjen.. Og da e lurt med reiseforsikring visst du har ting og tang så e verdifulle som står på pav'en i feriar. Du KAN faktisk få brukt for den ja.. Berre spør Ørjan, den eine miljøarbeidaren dåke kjeme t å treffa der oppe. Han va nemlig så heldig at han budde på årets innbruddspaviljong :P

Oioioi! Dåke eidarar (legg merke t at eg skreiv rett - og ikkje "eidingar") e jommen meg flinke! Bra jobba. Alt folk kan få seg t å gjera! Hørte dåkes fjorårets "beste eg hate hestar" kommentar då? Nåken jenter ridde opp byggefeltet mot Tjernobyl, ein bil kom og sveiva ned vinduet: "Da e faktisk folk så e allergiske her!" Thi hi.. Får heller sei da når me kjeme inn i ståvo t dei :)

Og jobba, da får du nok tid til. Men eg e gla at eg ikkje gjorde da sjøl. Herligt med litt fokus på deg sjøl, uten sånt stress. Men da går fint med ein jobb, da e ikkje så veldig travelt på 1. året spør du meg. Tenke nok eg får meir enn nok å henga fingrane i i år i forhold!

Kristine Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 04/08/2005 :  20:46:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har da en form for reiseforsikring..så den saken er grei. Anlegget er ikke av nyeste dato, og ikke dyreste heller. Men det er lett å ta med seg, og tenke mest på å kunne ha litt musikk sånn for kosens skyld...uten å overdøve halve bygda :P Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 05/08/2005 :  12:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tar med en cd-spiller, blir gal uten musikk...=) er helt avhengig av Jim Stärk-plata for tiden, tviler på jeg blir lei den med det første.....

*gledegruermeg*
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  14:22:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Tar me laptopen jeg, så har jeg det jeg trenger på den, musikk og. Kommer til å savne trådløs bredbånden når eg drar, er så vant med å ha i internett i senga og ved frokostbordet og i sofaen og i hagen og overalt :P

Har vært hesteløs i hele sommer siden alle er på beite, så nå klør jeg etter å begynne å ri igjen

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 05/08/2005 :  17:35:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
drar med laptopen min jeg og, men er heldig vis den overhode gidder å funke...*irritert på apple* Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 05/08/2005 :  18:05:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og jeg trodde jeg var avhengig av pc/internet.... *ler* Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  17:11:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Legg merke te at dokke vil ha med laptop, men e der noken plassa du kan få knytta den te internette?
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  17:37:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Vet jeg ikke, men med laptopen har jeg dvd-spiller og cdspiller, så selv uten internett er den grei å ha.
Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  17:51:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan kobla laptopen din t nettet på skulen sitt datarom. Då sleppe du kø òg.. Praktisk..

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  19:51:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du kan kobla laptopen din t nettet på skulen sitt datarom. Då sleppe du kø òg.. Praktisk..

Ja, det var dette eg lurte på..:P hehe.. Når det går and er det som sagt veldig praktisk..

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

LisaMarieF

» VIP

Skrevet - 08/08/2005 :  15:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei ka ka gjør vi me hestan i ferian? for dæm som tar med egene hesta.. Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 08/08/2005 :  17:36:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du må finna nåken t å passa den.. Eller ta den med heim. Evt. kan det bu ein gjeng igjen og passe hestar mot betaling, fleire som gjorde det i fjor.

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  01:55:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Siden dette er litt spørrekanal.. :P Står i info-brev at man ikke kan bo på skolen i feriene. Gjelder dette også for de små feriene på et par dager eller bare høst/jul/vinter/påske ferie? Virker litt stress å reise helt hjem på et par dager liksom.

(ignorer klokkeslett, er litt døgnvill for tia :P)

Gå til toppen av siden

Kkokos

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  11:04:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du får bu på skulen i frihelgene, men ikkje dei "store" feriane (høst, jul, vinter og påske.)

lhn

» VIP

Skrevet - 11/08/2005 :  23:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som trenger transport fra Osloområdet til Eid i forbindelse med skolestart? Jeg har en plass ledig i panservogna.... Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.53 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.