hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

pacasa

» VIP

Skrevet - 10/09/2005 :  18:19:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Hvem har fått Timmy da? Gotta know! Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 10/09/2005 :  20:33:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, jeg skal nok huske å logge meg ut neste gang ja...jeg har fått Elvira som passhest, men skal ri Don på timene...gleder meg=) pøbben skal testes i dag, så får gi mer info etterhvert da...hehe Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 10/09/2005 :  20:34:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tingleif får det kanskje bedre i år, eller hva? ;)

Og hvem har King og Simona tro?
Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 10/09/2005 :  20:36:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pass dere for de lokale heltene!.....(jeg er vel ikke den rette til å si dette...men min er HELT annerledes enn de andre lokale heltene!!)

Hehe...ha det gøy! Spill litt The Darkness- get your hands off my woman for pacasa og meg...
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 11/09/2005 :  15:16:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Ja, det skal vell ikke mye til for at Tingleif skal få det bedre i år..stakkar lille... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  18:09:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg rir privathest; Big Heart, har ikke fått passhest. Rir man,tirs,ons, så da har jeg fire dager uten hest som er litt kjibt. Henriette snakket om at jeg skulle ri hennes hester noe, men får se. Uansett har jeg det kjempegøy her :)

Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 11/09/2005 :  22:05:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble ikke Tingleif tatt godt vare på ifjor????
jeg skal gjøre mitt for at han skal få det bra ihvertfall...
Han er jo så snill =)
Hvem er King og Simona? Kjenner ikke de navnene....
Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 11/09/2005 :  22:29:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
nei tingleif hadde ikke spes dedikerte passere i fjord.. kom nesten aldri ut på tur osv..ofte at æ måtte ta han inn til middag Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 13/09/2005 :  13:45:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rei Big Heart i fjor, men Kristin var ikke sikker på å låne han vekk så jeg visste ikke at noen skulle ri han i år! Der har du fått deg en superponni rett og slett:) Lærer nok mye av han! Masse lykke til med han :) :) Og hilse Kristin, Astrid og Anders fra meg (Marit)...og gi Big Heart en stor klem fra meg...selv om han ikke liker det spesielt godt da, hehe...

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/09/2005 :  13:23:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Pale; skal gjøre det, syntes det var Big Heart på bildet ditt ja ;) Han er litt mer hårete nå da, hehe. Gleder meg til å komme skikkelig i gang med ham (og til å finne en å ri på tur med så jeg slipper å gå frem og til bake til sporet :P).

Skal prøve å sutre meg til passhest også, syntes det er så koselig med skolehester. Ser allerede nå at noen blir litt "forsømt"..

Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 15/09/2005 :  18:20:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Siggen e så utrolig søt, pleide avogtil å møkke for han (selv om det var noen annens ansvar) å hver gang han fikk ny flis la han seg rett ned å rulla..
Skolehestan fortjene all verdens med stell og kos..
Gå til toppen av siden

pale

Skrevet - 15/09/2005 :  18:22:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, typisk det, at noen blir forsømt. Mens andre er veldig flinke! Jeg hadde ikke passhest, for jeg var ikke frisk nok iløpet av hele året egentlig så jeg orket ikke mer enn en hest. Hadde mer en nok jeg :)

Men på slutten hadde jeg Big Heart ganske mye pga Kristin var syk.
Åhh...så gøy at du rir han...når jeg kommer på besøk må jeg hilse på dere! Klem klem
Gå til toppen av siden

Chevaleresse

Skrevet - 15/09/2005 :  23:36:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei alle ffhs ere. Jeg gikk der i 97/98. Begynner å bli en stund siden nå ja.... Er bare litt spent på om noen av de gode gamle hestene er der fortsatt. Tingleif var der faktisk når jeg gikk også. Da var han ung og urutinert og ble ikke brukt så mye. Det var første året hans.

Så kan jeg få en liten oversikt over skolehestene der nå (må sjekke om noen av mine hjerteknusere er der fortsatt;-))

Mvh Torill
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 16/09/2005 :  10:16:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan ikke si jeg vet hvem du sikter til Eva, men det blir sikkert bedre etterhvert som man kommer litt mer inn i system med passhest og flere har vært på stalltjeneste. Til uka får jeg min "tørn" i stallen, så da skal jeg nok passe litt ekstra på Tingleif også. Og så deler jeg jeg jo Tingleif med ei som og er veldig grei.... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 16/09/2005 :  10:17:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
oversikt skal du få, jeg tar de jeg husker, både av privathester og skolehester=)

Skolehester:

Mytsy(?)
Tingleif
Siggen
Monifax
Thomas
Jomar
Grjotin
Elvira
Gråa
Seirar

Andre hester:

Picasso
Kathy
Sherriffen (sheriff officer)
Wendy
Don
Soljo
Krogs Balder
Bjellands Lena
Rullen
Sessen
Fabian
Kvite Birk
Charmaika(noe i den duren)
Jesper (nei, det er ikke en fjording, men en shagyaaraber!!!)
Madonnja
Big Heart

De som står hos Ivar:(som jeg husker)

Myrimann Nordgard
Honesty (Knorte)
Izza L
Shanti Ibn Shahif (noe sånt)

husker like godt som en gullfisk, har glemt en hel del...

Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.