hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken form for hestesport driver du med???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hvilken form for hestesport driver du med???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Deliberate

Norway

Skrevet - 07/05/2003 :  11:27:44  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
heysann! jeg er 16 år gammal, snart 17. bor i porsgrunn og driver med trav hester. ridde dresur og sprang da, men nå er det bare trav. står litt mer om meg på presentasjonen min=) Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2003 :  12:36:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Jeg er ei jente på snart 20 år. Bor i Stavanger. Rir dressur, sprang og masse turer. Fortiden blir det mest dressur trening. Kjører også en del. Har to fjordinger, en araber/sv.varmblods og en shettis.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 08/05/2003 :  16:33:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
jente på 20, stasjonert i Trondheim pga utdannelse! Kommer opprinnelig fra Toten (ikke langt fra Gjøvik/Lillehammer)
Liker best dressur.

Siden jeg for tiden ikke engang er hestepasser/fôrrytter så rir jeg dressurkurs på Reppe en gang i uka.
Dette er jo seff alt for lite hest. Men som fattig student er det ikke særlig mye mer man har råd til

Guro
Gå til toppen av siden

gipsy

Skrevet - 09/05/2003 :  10:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppla!!
Jeg heter Ingun og er 28år.Bor i Kirkenes..
Jeg har aldri konkurert i noen grener!
Jeg har holdt på med hest siden jeg var ni år, fikk egen hest da jeg var ti. Selte han da jeg var tolv og hatt en fjording fra jeg var fjorten til jeg var nitten..
Jeg har hatt liten tilgang på ridelærere så er for det meste selvlært..Har stelt andres hester og tatt timer på en rideskole innimellom. Er nå først å fremst mamma og jobber og steller i huset.
Når jeg har tid drar jeg i en stall med tre lettdøl, To hingster og ei hoppe. De blir travtrent og er nokså unge så det er mye å lære!
Gå til toppen av siden

Purreløk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2003 :  15:59:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePurreløk  Svar med kopi av melding
hei jeg heter Monica og er fra Sula. jeg har en ponni som heter Luna Star og tre herlige kaniner. jeg har 117 bilder av gossene mine og quiz (den ble jeg fornøyd med altså)!
stikk innom og skriv i min lille gjestebok!
ps: driver med ponni sprang, og litt dresur+ tur (er åpen for alt) heste er gøy samme hvodan gren!
Gå til toppen av siden

Purreløk

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2003 :  16:01:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePurreløk  Svar med kopi av melding
er forresten 15 år!
=0)
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 10/05/2003 :  06:17:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Jeg er 15, bor faktisk I malaysia for noen aar, men kommer fra Norge(Oslo omraadet). Driver mest med dressur for tiden. Jeg og hesten maa beherske dressuren foor vi begynner mer med sprang. Men siden det gaar saa bra for tiden, rir vi litt sprang(bare smaa hinder i begynnelsen) 1-2ganger i uka. Ellers konkurerer jeg sprang med andres hester for moro skyld og dressur mest for aa se hvor vi ligger ann;) Har en x-traver paa 5aar. Han er en ordentlig god gutt med moro personlighet. Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2003 :  10:27:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg er ei jente på snart 18 år, som er oppvokst på Sotra utenfor Bergen. Her skal jeg dø også;) Jeg har to hester, ei hoppe på 7 som jeg gjør alt med! Hopper, kjører, rir litt dressur, men aller mest tur da det andre er veeeeeldig kjedelig i lengden! Så vi tar dressuren på tur;) Hingsten min Storm, 10 mndr, kan jeg ikke gjøre så mye med enda, men da han var mindre pregetrente jeg han myyyye! Jeg går mye på tur med han, og longerer han såvidt ti min en gang i blant for¨å venne han til det! Resten kan du lese+se bilder på min VIP!

Elizabeth, Miriam, og Stormegutten da=)
Gå til toppen av siden

jeanette
» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2003 :  15:31:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidejeanette  Svar med kopi av melding

Hei! Det står om meg på prensentasjonen, men jeg er en jente fra Porsgrunn,Telemark. Jeg er 16 år, og rir for Helen Waaler ved Skauen ridesenter. Jeg satser 100% på dressur, og skal kjøpe hest til høsten!!!!

TA EN TITT PÅ PRESENTASJONEN MIN, og please skriv i gjesteboka! Test også quissen min!

Jeanette Berg
*Dressagerider*
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 23/05/2003 :  10:34:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg er 16 år fra fredrikstad. driver med sprang og har en kwpn hoppe...

Gå til toppen av siden

Sommerful:)

Norway

Skrevet - 04/06/2003 :  11:29:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSommerful:)  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg heter Marit og blir 14 i overimorgen. Bor i Trondheim. Jeg rir hovedsakelig sprang og konkurerer en del. Rir mest ponnier. ponnien min ble nettopp solgt men skal få ny. Rir på 80cm nivået på stevner men med nyponnin skal jeg starte høyere. Rir sprangtrening en gang i uka og resten bakkearbeid og tur. Starter litt dressur hvis d passer sånn. Du kan se på presantasjonen min og se bilder fra ponniene mine Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway

Skrevet - 14/06/2003 :  10:17:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 20 år. Holder på med regelrett hobbyridning. Litt dressur, litt sprang, litt tur, litt lange tøyler, litt kjøring litt litt...ja..
Jeg er en allround

Dette gjelder både på kaldblodshoppa vår og på shetlandshingsten vår! Begge blir brukt nærmest likt.
Gå til toppen av siden

Faxilover

Skrevet - 23/06/2003 :  21:42:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg er 24 og bor i Oslo,men har islandshesten min i Nittedal.

Det er tur-ridning som ligger mitt hjerte nærmest,men jeg synes også dressur er kjempeartig(når det går bra),og hvem liker vel ikke å hoppe(særlig i terrengbaner ute i skogen)?...

Vennlig hilsen Heidi
Gå til toppen av siden

Mette88
» VIP

Denmark

Skrevet - 24/06/2003 :  11:17:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMette88  Svar med kopi av melding
Hai dér!

Jeg er 14 år(blir 15 til december), jeg kommer fra Århus i Danmark, og jeg rider mest dressur og starter stævner... Men går også til spring og starter springstævner! Men vi rider også tit tur, bare til en afveksling!

De heste jeg har er en Dansk Varmblod, en Islænder/Araber/Connemara, en Islænder, en Ungarer og en vi ikke ved hvad er...

Jeg er ligeglad med racen, bare jeg kan lide hesten som den er i opførsel og udseende...

Se også billeder osv. af alle mine hypper i min V.I.P

l<øZzar

Haii! Jeg er en pige på 14 år fra Danmark!
I min fritid rider jeg Silvie, Maritza, Bantam, Junker og Rökkvi. Jeg går også til bowling!

Skriv hvis der er noget du vil vide, så skal jeg nok svare! Knus Mette

Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 25/06/2003 :  13:35:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Jeg er 28 år og bor ved Lillehamer. Jeg har fått meg ei Morgan hoppe på 2 og har tenkt å drive med western ridning, sånn på hobby basis bare. Også blir det vel noe kjøring før den tid tenker jeg (hvis alt går som det skal, noe det ikke pleier å gjøre he he).
- Olrun -
PS. Se mer på presangtasjonen.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.