hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken form for hestesport driver du med???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hvilken form for hestesport driver du med???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2003 :  17:48:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Heisann. Jeg lurer på hvor gamle dere er,hvor i verden dere bor og hvilken form for hestesport dere driver med??Og hva slags hest dere har??

Jeg er 17år fra Drammen og driver med trav!!

Redigert av mix1 den 14/05/2003 12:33:27

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2003 :  18:21:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hei!!
Vil du vite mer om folk her kan du også titte på presentasjonene på hovedsiden.. Der har jeg lagt ut en del om meg selv... Der er det til og med bilde av den nusselige hesten min.
Klem..

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 17/03/2003 :  20:28:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Står om meg på presentasjonen, men kan svare her at jeg blir femten, driver mest med turridning, men synes sprang og dressur er morsomt også:)

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Spich

Norway

Skrevet - 17/03/2003 :  22:31:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!!

Jeg er 27 år, bor på Østlandet, like utenfor Oslo, og driver hovedsakelig med western.

~Kristin~
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  12:21:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
står om meg oxo på presentasjonene+ bilder =) men er 15, snart 16, har ei varmblodshoppe og driver m alt fra sprang til tømmerkjøring =) trener oxo etter NH metoden!

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  12:23:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også en presentasajon. Der står det om meg, og det er bilder av mine hester ++...

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

Solmira
» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  19:10:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 15 år og driver og rir på tur
for det meste , hopper engang iblant og
har veldig lyst til å starte konkurranser i aprang

Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  20:10:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg er 18 år, fra Sarpsborg og driver mest med sprang. Rir også litt feltritt.

Gå til toppen av siden

helene2

Norway

Skrevet - 18/03/2003 :  20:33:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
jeg er 15 år og rir mest på tur (litt på bane). ellers er det galoppsporten jeg "hører til" har en galopphest selv

*helene*
Gå til toppen av siden

Cecilie M
» VIP

Skrevet - 19/03/2003 :  17:21:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Jeg er snart 22år, driver med dølehest. Bruker hestene til det meste, dressur og sprang, turridning, turkjøring, harving og slodding, kjøre møkk, kjøre ved osv! Vi har tre hester, Øisvarten (5år, kjørt og ridd ham inn selv), Skarmin Ros( 13år og yndlingen til mann min)og
øitrym (to årshingsten til pappa).

Alle er svarte med snipp og Ros og Svarten har stjerne i tillegg, så de er litt av et syn..
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 20/03/2003 :  01:18:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Står også om meg på presentasjonssiden*

Jeg er 21 år, fra Horten, og har drevet mest med sprang, distanse, dressur og trav. Men har også ridd på en galoppstall i to år, samt ridd en del feltritt. Jeg jobbet på en avlsstasjon for travhester et par år, så da ble det mye travhest en stund. Men har siden gått tilbake til å drive med "vanlig" ridesport.
Western har jeg aldri vært innom, men kunne godt tenke meg å lære meg det grunnleggende. Ellers så rir jeg selvsagt mye på tur!
Jeg trives like godt med alle former for hestesport, og har alltid vært veldig opptatt av mye variasjon slik at hverken hest eller rytter skal gå lei, så jeg har ingen særskilt favoritt-gren!!

Redigert av frik den 09/05/2003 14:20:37
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2003 :  10:14:45  Vis profil  Svar med kopi av melding

Heia !!!
Jeg er nettopp blitt 13 år.. Holder på med sprang,(stevner) osv.. mest tur,men også dressur.. Driver også me Horsemanship..
Gjør det meste utenom western.. :)
Bor i Stavanger
Gå til toppen av siden

Anne-Marthe

Skrevet - 20/03/2003 :  16:54:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er 17 år, og komemr fra Tromsø.
Jeg har ei oldenburger/LU hoppe på 7 år. Jeg driver med litt av hvert innen ridning, men sprang er "hovedgrenen!
Gå til toppen av siden

Inemor

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2003 :  17:37:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideInemor  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg er 21 (snart 22), bor i Nittedal og driver med islandshest. Har også 4 stykker av disse for tiden. 3 selveide og en "til låns"

Klem fra Ine!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2003 :  22:58:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg er 17(fyller 18 i år), jeg bor på vestlandet, litt unna Haugesund
Ellers driver jeg med sprang og dressur, skal kanskje begynne med western snart ;)
Har en fjording, og en shetlandsponni.

Gå til toppen av siden

Udinese

» VIP

Skrevet - 21/03/2003 :  11:07:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei=)

Driver hovedsaklig med dressur,men synes sprang og turridning er gøy også!
Tror det avhenger litt om hvilken stall du rir på og hvilke ridegrener du har instruktør i!
Selv er jeg så heldig at jeg har 3 instruktører som er suverene både i sprang og dressur!
Turridning er vel noe alle ryttere gjør en gang i blandt..eller?

*Sara*
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.